حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا فاش شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

طبق گزارش های منتشر شده، سامسونگ در ماه آینده میلادی از سری گلکسی تب اس ۱۰ رونمایی خواهد کرد؛ اگرچه هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در این مورد وجود ندارد. انتظار می‌رود که این سری شامل Galaxy Tab S10 Plus و Tab S10 Ultra باشد. این دو تبلت گواهینامه های متعددی را دریافت کرده‌اند که جزئیات کلیدی آنها را نشان می‌دهد. هم‌اکنون اما مشخصات کامل نسخه هند گلکسی تب S10 پلاس و تب S10 اولترا فاش شده است.

گلکسی Tab S10 Ultra از نمایشگر ۱۴.۶ اینچی و تراشه قدرتمند مدیاتک برخوردار خواهد بود 

با نگاهی به مشخصات گلکسی تب اس ۱۰ اولترا شروع می‌کنیم. گفته می‌شود که این تبلت دارای یک صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی Dynamic AMOLED 2x با وضوح ۱۸۴۸ در ۲۹۶۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. این نمایشگر، حداکثر روشنایی ۹۳۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار داده و دارای پوشش ضد انعکاس نور است.

مشخصات Galaxy Tab S10 Plus و Tab S10 Ultra

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Galaxy Tab S10 Ultra را بر عهده خواهد داشت. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود. دو لنز دوربین در قاب پشتی این تبلت دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین فوق‌عریض نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه از دو دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی بهره‌مند است.

گلکسی تب S10 اولترا

گلکسی تب اس ۱۰ اولترا از باتری پرظرفیت ۱۱,۲۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این محصول در دو نسخه با پشتیبانی از شبکه 5G و WiFi 7 به دست کاربران می‌رسد. این تبلت با برخورداری از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. Galaxy Tab S10 Ultra از کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای ابعاد ۵.۴ در ۳۲۶.۴ در ۲۰۸.۶ میلی‌متر است. نسخه Wi-Fi وزن ۷۱۸ گرمی داشته و وزن مدل 5G به ۷۲۳ گرم می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند این تبلت را در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای تهیه کنند.

نگاهی به مشخصات کامل گلکسی تب S10 پلاس 

گلکسی تب اس ۱۰ پلاس دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی Dynamic AMOLED 2x با وضوح ۱۷۵۲ در ۲۸۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۶۵۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار داده و فناوری ضد انعکاس نور دارد.

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت را بر عهده دارد. این محصول با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اولتراواید نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی Galaxy Tab S10 Plus از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با میدان دید گسترده، بهره می‌برد.

گلکسی تب S10 پلاس

این تبلت آینده سامسونگ از باتری پرظرفیت ۱۰,۰۹۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه در دو نسخه با پشتیبانی از شبکه 5G و WiFi 6E به دست کاربران می‌رسد. گلکسی تب S10 پلاس با برخورداری از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این محصول از کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا ۱.۵ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. ابعاد گلکسی تب اس ۱۰ پلاس ۵.۶ در ۲۸۵.۴ در ۱۸۵.۴ میلی‌متر بوده و نسخه Wi-Fi آن وزن ۵۷۱ گرمی دارد. نسخه 5G این تبلت وزن ۵۷۶ گرمی خواهد داشت. این محصول در رنگ های خاکستری و نقره‌ای به دست کاربران می‌رسد.

همان‌طور که Thetechoutlook اشاره می‌کند، هنوز جزئیات دقیق قیمت این تبلت ها مشخص نیست و انتظار می‌رود که در زمان رونمایی، مشخص شود.

تاریخ رونمایی سری گلکسی تب S10 سامسونگ فاش شد + جزئیات جدیدی درباره قیمت

با توجه به افشای مشخصات کامل گلکسی تب S10 پلاس و تب S10 اولترا، نظر شما درباره این دو تبلت آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی