حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه otg گوشی هواوی را فعال کنیم؟

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

گوشی‌های هوشمند هواوی از OTG پشتیبانی می‌کنند امکانی را فراهم کرده است تا بدون نیاز به کامپیوتر، فلش را به گوشی وصل کنید. البته وصل کردن این رابطه به گوشی هواوی چالش‌های خاصی دارد؛ زیرا ممکن است گوشی فلش را شناسایی نکند. برای این امر، نیاز است قبل از متصل کردن otg به گوشی، تنظیمات آن را بررسی کنید.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که نیاز به پاسخی سریع و آسان برای «چگونه otg گوشی هواوی را فعال کنیم؟» دارید، فقط کافی است 5 دقیقه از وقت خود را به مطالعه این مقاله اختصاص دهید!

بررسی امکانات گوشی؛ پیش‌نیاز وصل کردن otg به گوشی هواوی

قبل از تلاش برای استفاده از OTG، مهم است که بررسی کنید گوشی هواوی شما از قابلیت OTG پشتیبانی می‌کند یا خیر! طبق گفته کمپانی هواوی، کلیه دستگاه‌های هواوی که رابط کاربری EMUI 5.0 یا بالاتر دارند، به‌صورت پیشفرض از اتصال otg‌ پشتیبانی می‌کنند. در نتیجه برای پاسخ به سوال «چگونه otg گوشی هواوی را فعال کنیم؟» باید بگوییم ابتدا وارد تنظیمات گوشی شوید.

سپس از بخش دسترسی‌ها، امکان اتصال به این رابط را فعال کنید. مهم است که فلش مورد نظر شما، امنیت کافی برای اتصال به گوشی را داشته باشد تا به باتری گوشی شوک الکتریکی وارد نشود! برای تهیه فلش امن و مناسب برای وصل کردن به گوشی هواوی، فقط کافی است به نمایندگی فلش مموری ریووکس مراجعه کرده و یک فلش با تکنولوژی روز دنیا در ظرفیت‌های 16 تا 512 گیگ خریداری کنید!

چگونه otg گوشی هواوی را فعال کنیم؟ تهیه رابط OTG

برای وصل کردن فلش به گوشی هواوی، در قدم اول باید یک رابط OTG تهیه کنید. این قطعه می‌تواند از مدل‌های کابلی یا معمولی باشد. البته توصیه می‌کنیم otg را از مراکز معتبر خریداری کنید؛ زیرا خراب بودن این قطعه آسیب رسیدن به سوکت شارژر و فلش را در پی دارد. هم‌چنین باید مطمئن شوید که کابلی با کیفیت بالا، ترجیحاً از نمایندگی‌های رسمی خریداری کنید تا از مشکلات سازگاری جلوگیری شود.

برای تهیه این رابط با بالاترین کیفیت، شما می‌توانید به نمایندگی‌های لوتوس مراجعه کنید. این مراکز انواع فلش مموری و otg را به‌صورت عمده می‌فروشند و استعلام قیمت عمده فلش otg از طریق همین نمایندگی‌ها اقدام کنید.

با متصل کردن فلش مموری به otg؛ گوشی آن را شناسایی می‌کند!

پس از خرید OTG، کافی است فلش مموری را به پورت یو اس بی نصب کنید. سپس پورت تایپ سی را به بخش شارژر گوشی متصل کنید تا به‌صورت خودکار اوتی جی شناسایی شود. در این زمان یک نوتیفیکیشن در بخش اعلان‌های گوشی ظاهر می‌شود که اجازه دسترسی به فایل‌ها را می‌خواهد. در این زمان با کلیک روی گزینه Allow یا بله، فایل‌های فلش روی گوشی نمایش داده می‌شوند.

مهم است که فلش مموری متصل شده به otg کاملا سالم و بدون هیچ‌گونه ویروس باشد. برای کسب اطمینان خاطر از فلش مموری، حتما آن را ویروس‌یابی کنید و فلش را از مراکز معتبر بخرید. به‌این ترتیب بدون نگرانی فعال‌ سازی otg در گوشی انجام می‌شود.

انتقال و جابه‌جایی فایل‌ها؛ آخرین مرحله اتصال otg به هواوی

برای مدیریت فایل‌ها و انتقال داده‌ها بین گوشی هواوی و فلش مموری، می‌توانید از یک برنامه مدیریت فایل استفاده کنید. گوشی‌های هواوی اپلیکیشن مدیر فایل داخلی دارند که به محض تشخیص فلش مموری، برنامه روی صفحه گوشی باز می‌شود. از این بخش می‌توانید فایل‌ها را مرور کرده، کپی کنید و انتقال دهید. برای انتقال فایل‌ها به فلش مموری فقط کافی است از روی گوشی گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید و با استفاده از گزینه‌های Copy‌ و Paste آن‌ها را منتقل کنید.

چرا otg گوشی هواوی را فعال نمی‌شود؟ بررسی مشکلات نرم‌افزاری

اگر گوشی شما فلش مموری یا او تی جی را تشخیص نمی‌دهد، رابط و فلش مموری را بررسی کنید تا از عدم وجود نقص مطمئن شوید. در این زمان فلش مموری و otg را به گوشی دیگری وصل کنید تا از سلامت آن‌ها مطمئن شده و سپس گوشی را restart کنید.

حال مجددا otg را به گوشی هواوی وصل کرده و منتظر بمانید تا اعلان دسترسی به فایل‌های فلش ظاهر شود. هم‌چنین می‌توانید نرم‌افزارهای مخصوص انتقال فایل به فلش را روی گوشی نصب کنید تا دسترسی به فایل‌ها ساده‌تر شود.

استفاده از فلش‌ مموری مجهز به otg لوتوس؛ فایل‌ها را سریع‌تر منتقل کنید!

فعال‌سازی OTG در گوشی هواوی، امکانات بسیاری را برای شما فراهم می‌کند تا فایل‌ها را به گوشی منتقل کنید. با دنبال کردن مراحل این مقاله می‌توانید OTG را به‌راحتی به گوشی متصل کنید. از متصل کردن این رابط به گوشی برای انتقال‌ فایل‌ها، اتصال لوازم جانبی مانند ماوس و کیبورد استفاده می‌شود. حال که به پاسخ «چگونه otg گوشی هواوی را فعال کنیم» رسیده‌اید، مهم است یک فلش باکیفیت را به گوشی متصل کنید. برای خرید این فلش، فقط کافی است به نمایندگی‌های لوتوس مموری مراجعه کنید!

کسب نمایندگی لوتوس مموری؛‌ در یک فرصت طلایی و محدود

مجموعه لوتوس مموری، فرصتی طلایی را در نظر گرفته است که نمایندگی اعطا می‌کند. در این فرصت شما می‌توانید از سراسر ایران با کارشناسان لوتوس تماس بگیرید. سپس کارشناسان شرایط کسب نمایندگی را توضیح خواهند داد تا فرصت راه‌اندازی کسب‌وکار خودتان را داشته باشید. به‌این‌ترتیب محصولات لوتوس و ریووکس را به‌صورت عمده خریداری کرده و بفروشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات