حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا باید از گیفت کارت آيتونز استفاده کنیم؟

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر کاربر یکی از دستگاه‌های سیستم عامل iOS هستید، حتماً لذت شنیدن آهنگ‌ها و پادکست‌های باکیفیت آیتونز (iTunes) را چشیده‌اید؛ دانلود و پخش موزیک (به صورت نامحدود) از Apple Music، مدیریت بهینه آهنگ‌ها و امکان افزودن عکس‌های هنری به هر یک از موسیقی‌ها، دسترسی به فیلم، پادکست و کتاب صوتی از ویژگی‌هایی بوده که به هنگام استفاده از آیتونز از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

البته طبیعتاً این فروشگاه بزرگ انواع بازی، کتاب، موسیقی، فیلم و نرم‌افزار در بسیاری از موارد به شارژ اکانت نیاز دارد و دقیقاً در چنین نقطه‌ای است که آه از نهاد کاربران ایرانی استفاده کننده از دستگاه‌های iOS برمی‌خیزد؛ چراکه تحریم‌های مالی مثل همیشه مانعی محکم بر سر انجام پرداخت‌های بین‌المللی کاربران ایرانی هستند. راه‌حل ما برای چنین مشکلی استفاده از گیفت کارت است و در این مطلب قصد داریم به طور جامع‌تر به چرایی اهمیت استفاده از گیفت کارت آیتونز پاسخ دهیم؛ اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

گیفت کارت آیتونز چیست؟

قبل از پاسخ به چرایی استفاده از گیفت کارت آیتونز اجازه دهید کمی به عقب برگشته و خود چیستی گیفت کارت آیتونز را مورد بررسی قرار دهیم که چنین بررسی مطمئناً می‌تواند بسیاری از زوایای پنهان ماجرا را بهتر برای ما روشن سازد. آیتونز به دلیل مدیریت هدفمند دستگاه‌های iOS همواره محبوبیت خاصی داشته است؛ اما برخی از امکانات آن کاملاً پولی هستند و برای بهره‌مند شدن از آن‌ها باید مبلغی را پرداخت کنید. یکی از شیوه‌های پرداخت هزینه، استفاده از گیفت کارت آیتونز (iTunes Gift Card) بوده که از سوی کمپانی محبوب اپل به بازار عرضه شده است.

به بیان بهتر، گیفت کارت آیتونز در اصل یک کارت نقدی از پیش پرداخت شده (Pre-Paid Credit) بوده که از سوی کمپانی اپل در دسترس کاربران جهانی قرار گرفته و کاربران با استفاده از آن می‌توانند حساب خود را به میزان اعتبار موجود در آن شارژ کرده و از این شارژ برای خریدهای خود در فروشگاه آنلاین آیتونز (iTunes Store) کمک بگیرند. این گیفت کارت‌ها در بازه قیمتی 5 الی 200 دلاری در اختیار کاربران قرار گرفته و هر فردی متناسب با شرایط و نیاز خود می‌تواند گیفت کارتی با قیمتی متفاوت در بازه یاد شده را از فروشگاه‌های معتبری همچون جیب استور خریداری کند.

در واقع خرید گیفت کارت آیتونز این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • • فراهم شدن امکان خرید از Mac App Store
  • • فراهم شدن امکان انجام خریدهای درون برنامه‌ای بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت‌های اعتباری
  • • فراهم شدن امکان خرید از iOS App Store
  • • فراهم شدن امکان خرید انواع محتواهای دیجیتالی از فیلم و برنامه تلویزیونی گرفته تا کتاب، مجله، موسیقی و غیره

تفاوت گیفت کارت آیتونز با گیفت کارت اپل

در خرید گیفت کارت آیتونز همواره باید به این نکته توجه داشته باشید که هرچند گیفت کارت آیتونز نیز همچون گیفت کارت اپل از طریق کمپانی اپل عرضه شده است؛ اما این موضوع به معنی یکسان بودن این دو گیفت کارت نبوده و تفاوت‌های ظریفی میان آن‌ها وجود دارد. به عنوان مثال با استفاده از گیفت کارت اپل می‌توانید هم در فروشگاه‌ها و هم برای خرید لوازم فیزیکی و سخت‌افزاری نظیر هدفون‌های iPods، گوشی‌های iPhone و مواردی از این دست بهره ببرید. این درحالیست که گیفت کارت آیتونز صرفاً به خرید محتواهای دیجیتالی اختصاص پیدا کرده و با استفاده از آن نمی‌توانید برای خرید گوشی، هدفون و غیره استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: آشنایی با سرویس اپل فیتنس پلاس

شارژ اکانت آیتونز چه اهمیتی دارد؟!

برای آن که بتوانید Apple ID خود را شارژ کنید در قدم اول باید در آیتونز کد 16 رقمی گیفت کارت آیتونز که با x شروع می‌شود را وارد و ردیم (Redeem) کنید. البته لازم به ذکر است که ارز و کشور (ریجن) گیفت کارت خریداری شده شما باید با ریجن اپل آیدی‌تان هماهنگی داشته باشد تا حساب‌تان به درستی شارژ شود. حال از این اعتبار می‌توانید به طور کاملاً مستقیم در iBook Store یا App Store استفاده کنید. علاوه بر مورد یاد شده، شما با شارژ حساب آیتونز می‌توانید هزینه اشتراک سرویس‌هایی که حق اشتراک ماهانه دارند را نیز پرداخت کنید و در هیچ یک از آن‌ها از حساب PayPal یا مستر/ویزا کارت که کاربران ایرانی به آن دسترسی ندارند، استفاده نخواهد شد. لازم به ذکر است که گیفت کارت آیتونز فاقد تاریخ انقضا بوده و عملاً از اعتبار آن می‌توانید تا هر زمانی که بخواهید استفاده کنید و محدودیتی از این بابت نخواهید داشت.

دلیل استفاده از گیفت کارت آیتونز

همان طور که از مطالب فوق برداشت می‌شود، اصلی‌ترین دلیل استفاده از گیفت کارت آیتونز در شارژ این اکانت بدون نیاز به کارت‌های بانکی بین‌المللی بوده که کاربران ایرانی به آن‌ها دسترسی ندارند. پس از آن که گیفت کارت آیتونز را خریداری کنید و اعتبار موجود در آن را به حساب خود منتقل کنید می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • • دسترسی به کلیه برنامه‌های App Store
  • • خرید اپلیکیشن‌های مورد نیاز از فروشگاه اپل
  • • امکان استفاده از اعتبار برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای مثل خرید اشتراک پرمیوم تلگرام

اشتراک آیتونز را از کجا خریداری کنیم؟

گیفت کارت آیتونز از سوی کمپانی اپل عرضه می‌گردد و خرید آن نیازمند پرداخت ارزی است؛ امری که کاربران ایرانی را با یک دور باطل مواجه می‌سازد! چراکه این دسته از کاربران با هدف دور زدن محدودیت‌های تحریمی موجود در پرداخت ارزی به سراغ خرید گیفت کارت آمده‌اند و حال باید برای خرید گیفت کارت آیتونز نیز پرداخت ارزی داشته باشند! خوشبختانه چندین سال است که این مشکل با وجود واسطه‌های معتبری همچون فروشگاه جیب استور که دارای سابقه فعالیتی 10 ساله است، برطرف شده و کاربران ایرانی نگرانی خاصی از این بابت نخواهند داشت و شما به راحتی میتوانید برای خرید گیفت کارت آیتونز به این فروشگاه مراجعه کنید.

مجموعه جیب استور یک فروشگاه کاملاً ایرانی و معتبر بوده که عمده توجه و تمرکز خود را به برطرف‌سازی مشکلات کاربران ایرانی در پرداخت‌های بین‌المللی معطوف ساخته است؛ کافیست سری به وب‌سایت این مجموعه بزنید تا با لیست بلند بالایی از انواع خدمات مواجه شوید که از صدور مستر/ویزا کارت گرفته تا ارائه انواع گیفت کارت‌ها را تحت پوشش قرار داده است. قیمت مقرون به صرفه، امنیت بالا، پشتیبانی 24 ساعته، تحویل آنی سفارش و پشتیبانی از درگاه‌های پرداخت بانکی کاملاً معتبر از ویژگی‌های اصلی مجموعه جیب استور به شمار می‌رود.

چرا باید از گیفت کارت آيتونز استفاده کنیم؟

بهترین فروشگاه برای خرید گیفت کارت آیتونز در ایران

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، گیفت کارت‌ها به یک راه‌حل اساسی برای انجام پرداخت‌های ارزی کاربران ایرانی تبدیل شده‌اند و اگر شما هم می‌خواهید که از تمامی خدمات آیتونز بهره برده و تجربه متفاوتی در استفاده از دستگاه iOS خود داشته باشید، توصیه می‌کنیم حتماً از گیفت کارت آیتونز برای شارژ حساب خود استفاده نمائید. به نظر ما بهترین مجموعه فعال در ایران برای خرید چنین گیفت کارتی، فروشگاه جیب استور بوده که هم دارای وب‌سایت حرفه‌ای با بلاگ بروز بوده و هم دارای اپلیکیشن موبایلی با رابط کاربری ساده و کاربرپسند است. این مجموعه به دلیل مشتری‌مداری و قیمت‌های منصفانه در چند سال گذشته به اولین انتخاب کاربران ایرانی دارای گوشی‌های iPhone تبدیل شده و مطمئناً شما هم پس از مراجعه به این مجموعه و استفاده از خدمات کم‌نظیر آن با ما هم عقیده خواهید بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات