در دنیای رقابتی امروز، مشتریان بیش از هر زمان دیگری خواهان تجربه ای بی نقص و شخصی سازی شده هستند. برای ارائه این تجربه، شما به اطلاعات نیاز دارید و برای جمع آوری و نگهداشت این اطلاعات باید از تکنولوژی کمک بگیرید. نرمافزارهای بسیاری در رابطه با مدیریت ارتباط با مشتریان تا کنون به بازار ارائه شده است که مهمترین آنها نرمافزار CRM یا Customer Relationship Management است.
نرمافزار CRM ابزاری برای مدیریت اطلاعات مربوط به مشتریان، سرنخها و تعاملات شما با آنها است. این نرمافزار به شما کمک میکند اطلاعات مشتریان خود را ساماندهی کنید، ارتباطات خود را با مشتریان مدیریت کنید، فرایند فروش خود را بهینه سازی کنید، خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید و گزارشهای دقیق و تحلیلی دریافت کنید.
در میان نرمافزارهای خارجی با محدودیتهای مختلف برای کاربران داخلی، نرمافزار CRM اوج ابری یک نرمافزار ایرانی قدرتمند است که به شما کمک میکند تا به طور موثر و کارآمد به نیازهای مشتریان خود پاسخ داده و تجربه کاربری بینظیری را برای آنها رقم بزنید.
در ادامه چند نمونه از امکانات آن و ویژگیهای مختلف نرمافزار CRM اوج ابری را بررسی خواهیم کرد:
ماژول مخاطبین CRM اوج ابری، ابزاری قدرتمند برای ذخیره سازی، ساماندهی و مدیریت اطلاعات مربوط به مشتریان، سرنخها و تعاملات شما با آنهاست. این ماژول به عنوان یک منبع مرکزی به شما کمک میکند تا با ایجاد یک پایگاه داده جامع از مخاطبین خود، روابط قویتر و سودآورتر با آنها بسازید و با در اختیار داشتن اطلاعات کامل و دقیق از مشتریان خود، تعاملات شخصیسازی شده و مؤثرتری با آنها برقرار کنید.
بیشتر بخوانید» به منظور آشنایی با بهترین crm های ایرانی روی لینک داده شده کلیک کنید.
با دستهبندی و فیلتر کردن مخاطبین، میتوانید به طور موثرتری به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کرده و فرصتهای فروش جدید را شناسایی کنید. همچنین میتوانید وظایف مربوط به مدیریت مخاطبین را به طور موثرتر و کارآمدتر انجام داده و زمان و منابع خود را به طور بهینه مدیریت کنید.
با اتوماسیون وظایف تکراری و بهینهسازی فرآیندهای مربوط به مدیریت مخاطبین، میتوانید هزینههای مربوط به خدمات مشتریان را به طور قابلتوجهی کاهش دهید. برهمین اساس، ارائه خدمات سریع، کارآمد و شخصیسازی شده به مشتریان، منجر به افزایش رضایت و وفاداری آنها به برند شما خواهد شد.
ماژول گفتوگو و کنفرانس ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط آسان و کارآمد با مشتریان و همکاران است. این ماژول به شما امکان میدهد به طور مستقیم با مشتریان خود کنفرانس ویدیویی برگزار کنید، جلسات آنلاین راهاندازی کنید و با همکاران در سریعترین زمان ارتباط برقرار کنید. با ارائه پشتیبانی سریع و کارآمد از طریق این ماژول میتوانید رضایت مشتریان را افزایش دهید و وفاداری آنها را به برند خود تقویت کنید.
همچنین با برقراری ارتباط مستقیم با همکاران خود، میتوانید وظایف را سریعتر انجام داده و گردش کار را بهینه کنید. علاوه بر این، با استفاده از ماژول گفتوگو و کنفرانس، میتوانید هزینههای مربوط به تماسهای تلفنی و ملاقاتهای حضوری را کاهش دهید.
ماژول مدیریت پروژه ابزاری قدرتمند برای برنامهریزی، اجرا و نظارت بر پروژهها است. این ماژول به شما کمک میکند تا وظایف را به طور موثر مدیریت کنید، آنها را به اعضای تیم خود اختصاص دهید و پیشرفت پروژه را رصد کنید. با استفاده از این ماژول و برنامهریزی و مدیریت وظایف، میتوانید بهرهوری تیم خود را افزایش دهید و پروژهها را به موقع به اتمام برسانید.
با اشتراکگذاری وظایف و اطلاعات با اعضای تیم، میتوانید همکاری و انسجام را در تیم خود ارتقا دهید و با شناسایی و پیشبینی خطرات احتمالی، ریسکهای موجود در پروژه را کاهش دهید. علاوه بر این، با رصد پیشرفت پروژه، میتوانید از وضعیت پروژه در هر لحظه آگاه باشید.
ماژول کارمندان یک راه حل جامع برای مدیریت تمام جنبههای مربوط به منابع انسانی در سازمان شما است. این ماژول به شما کمک میکند تا اطلاعات مربوط به کارکنان خود را به طور متمرکز ذخیره و مدیریت کنید، فرآیندهای استخدام و جذب را بهینه کنید، حقوق و دستمزد و مزایا را به طور موثر مدیریت کنید و عملکرد کارکنان را ارزیابی کنید. با خودکارسازی فرآیندهای منابع انسانی، میتوانید در زمان و هزینه صرفهجویی کنید و کارایی را افزایش دهید. با ارائه خدمات کارآمد و به موقع به کارکنان، میتوانید رضایت و تعهد آنها را به سازمان افزایش دهید.
ماژول اسناد ابزاری قدرتمند برای مدیریت و اشتراک گذاری آسان اسناد در سازمان شما است. این ماژول به شما کمک میکند تا اسناد خود را به طور متمرکز ذخیره کنید، به آنها دسترسی داشته باشید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.
با ذخیره و مدیریت اسناد خود در یک مکان متمرکز، میتوانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید و کارایی را افزایش و با به اشتراک گذاری آسان اسناد با همکاران و مشتریان، همکاری و انسجام را در تیم خود ارتقا دهید. ذخیره ایمن اسناد و کنترل دسترسی به آنها ریسک از دست رفتن یا سوء استفاده از اطلاعات را کاهش میدهد.
ماژول پشتیبانی اوج ابری یا هلپ دسک یک سیستم جامع و کارآمد برای مدیریت و ساماندهی درخواستهای پشتیبانی مشتریان شما است. این ماژول با ارائه مجموعهای از ابزارها و امکانات قدرتمند، به شما کمک میکند تا به طور موثر و کارآمد به نیازهای مشتریان خود پاسخ داده و تجربه کاربری بینظیری را برای آنها رقم بزنید.