CRMبه سیستم نرمافزاری اطلاق میشود که برای ایجاد و مدیریت روابط یک سازمان یا کسب و کار با مشتری استفاده میشود. بهترین سی ار ام ایرانی به کسب و کارها کمک میکند تا تمام تعاملات خود را با مشتریان فعلی و بالقوه خود مدیریت کنند.
با یک پلت فرم CRM، جزئیات و ترجیحات مشتری ثبت میشود و فعالیت آنها ردیابی میشود. نرمافزار CRM همچنین به سازمانها کمک میکند تا فرآیندها و گردشهای کاری خود را سادهتر کنند تا هر بخش از کسبوکار در یک صفحه مشترک باشد. تیمهای فروش، بازاریابی و خدمات برای ایجاد همکاری و بهبود بهرهوری خود به CRM متکی هستند.
هدف کلی یک نرمافزار CRM ارائه تجربیات جذابتر به مشتری، افزایش وفاداری، حفظ مشتری و رشد و سودآوری کسب و کار است.
نرمافزار CRM اوج ابری به عنوان با کیفیت ترین نرمافزار CRM در بین کسب وکارهای ایرانی شناخته شده است. این سیستم با طراحی عملکردهای مناسب و ضروری در هسته مرکزی خود به سازمانها کمک میکند بر لبهی تکنولوژي و بدون محدودیت ارتباطات خود را سازماندهی کنند و فرآیندهای داخلی را نیز بهبود ببخشند.
بیشتر بخوانید» به منظور آشنایی با بهترین نرم افزار سی ار ام بیمه روی لینک داده شده کلیک کنید.
اوج ابری از راههای زیادی میتواند به شما کمک کند تا از تعاملات با مشتری بیشترین بهره را ببرید. هر راهحل و عملکرد موجود در این سیستم میتواند نرخ حفظ مشتری را افزایش دهد و سود کسب و کار افزایش دهد.
در ادامه ۵ مورد از مهمترین مزایای CRM اوج ابری را معرفی خواهیم کرد.
CRMاوج ابری شامل ویژگیهای اولیه CRM و همچنین قابلیتهای پیشرفتهای است. با اوج ابری شما میتوانید تمام فرآیندهای مربوط به تعامل با مشتریان خود را ساده کنید و با قرار دادن مشتری در مرکز فعالیتهای فروش، بازاریابی، بازرگانی و خدمات خود، روابط را تقویت کنید. اوج ابری بر پایه تکنولوژیهای روز دنیا طراحی شده و توانایی بهبود ارتباط با مشتریان، بهرهوری بیشتر، و مدیریت بهتر کسب و کار را به شما اعطا میکند. فرقی نمیکند کسب و کار شما در چه اندازهای است یا در کدام قسمت بازار فعالیت میکند؛
نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان اوج ابری یک ابزار چندمنظوره است که برای تمام صنایع مختلف قابل استفاده میباشد. علاوه بر این برنامههای آموزشی CRM اوج ابری به کارکنان اطلاعات دقیقتری در مورد قابلیتها و امکانات CRM ارائه میدهد و کمک میکند بتوانند به بهترین شکل از این ابزار استفاده کنند و از تمامی قابلیتهای آن بهره ببرند.
بیشتر بخوانید» به منظور آشنایی با 6 عملکرد اصلی در نرم افزار crm روی لینک داده شده کلیک کنید.
کل سیستم CRM بر پایهی مدیریت هزینهها و کاهش هدر رفت منابع مالی و غیر مالی شما طراحی شده و شما فقط برای خدمات یا محصولاتی که مصرف میکنید، هزینه میپردازید.
شما انتظار دارید که یک سیستم CRM دارای مدیریت تماس، سرنخ و تعامل با مشتری باشد. همچنین انتظار تجزیه و تحلیل دارید و به دنبال اتوماسیون سازی هستید. و البته، میخواهید CRM شما با ابزارهای دیگر در کسب و کارتان یکپارچه شود. نرمافزار CRM اوج ابری همچنین ابزارهایی را برای تجزیه و تحلیل مشتری، شخصیسازی، همکاری و موارد دیگر ارائه میدهد.
مدیریت تماس: اطلاعات مشتریان خود مثل نام، جزئیات تماس و اولویتهای ارتباطی را در یک پایگاه داده مرکزی ایمن که کل تیم شما میتواند همیشه و از هر مکان به آن دسترسی داشته باشد، ذخیره کنید.
مدیریت تعامل: برای به دست آوردن دید 360 درجه از هر مشتری و ارائه یک تجربه به یاد ماندنی تمام تعاملات مشتریان خود را دنبال کنید؛ از جمله ایمیلها، مکالمات تلفنی و جلسات.
مدیریت سرنخها: شناسایی، امتیازدهی و ردیابی سرنخها از طریق خط لوله فروش برای تبدیل بیشتر مشتریان احتمالی به خریداران را تجربه کنید. با CRMاوج ابری، میتوانید تولید سرنخ، مدیریت خط لوله و فعالیتهای پرورش سرنخ خود را یکپارچه کنید.
تجزیه و تحلیل مشتری: با گزارشات CRM اوج ابری و داشبوردهای تعاملی، بینشهای مناسب را در زمان مناسب به دست آورید. آنچه مشتریان میخواهند را پیش بینی کنید، تجربیات آنها را شخصی سازی کنید و در لحظه اقدام درست را انجام دهید.
یکپارچهسازیها: سیستم CRM اوج ابری خود را با وبسایت، پلتفرمهای ایمیل و تقویم، نرمافزار حسابداری و صورتحساب، نظرسنجی مشتریان و… یکپارچه کنید؛ به طوری که بتوانید همه فعالیتها را در یک مکان انجام دهید.
خدمات ابری: همه ویژگیهای CRM اوج ابری شما در هر زمان، هر مکان و از هر دستگاهی در دسترس شما خواهد بود. علاوه بر این، CRM اوج ابری به شما کمک میکند امنیت و حریم خصوصی دادههای خود را تضمین کنید.
ماژول فروش: محصولات و خدمات خود را ثبت کنید و از قابلیت ارسال پیشفاکتور و فاکتورهای شخصیسازیشده به مشتریان استفاده کنید همچنین از امکانات یادآوری و ارسال پیامکهای زماندار برای صدور فاکتور یا یادآوری در پرداخت آن استفاده نمایید و با تحلیل گزارشات، اطلاعاتی مثل پرفروشترین محصولات یا خدمات را پیدا کنید و از آنها برای طراحی استراتژیهای موثر در فروش آینده، استفاده کنید.
ماژول معاملات: اطلاعات مشتریان خود را به طور مرتب و سازمانیافته ثبت کرده و تاریخچه کل تعاملات با آنها را ذخیره کنید. با ایجاد گزارشات تحلیلی، پیشبینیهای فروش، ثبت یادآوری و یکپارچهسازی با پروفایل مخاطبین، چرخه فروش خود را طراحی و تنها با یک کلیک وضعیت سرنخهای فروش را پیگیری کنید.
ماژول مدیریت جلسات: این ماژول وظیفه مدیریت و برنامهریزی جلسات و ملاقاتهای مرتبط با مشتریان و ارتباطات تیم فروش را بر عهده دارد. با امکاناتی مانند یکپارچهسازی با Google Calendar، ارسال اتوماتیک پیامک یادآوری جلسه (برای اعضای تعریف شده در جلسه) و قابلیت دریافت گزارشات تحلیلی با مشتریانتان تعامل موثر برقرار کنید.
ماژول مدیریت پروژه: برنامهریزی و مدیریت وظایف و فعالیتهای مربوط به پروژه، تعیین مهلتها و اولویتبندی وظایف، تخصیص منابع و نظارت بر پیشرفت پروژه را در یک پلتفرم تجربه کنید. این ماژول میتواند اطلاعات مرتبط با پروژهها را در یک محیط مرکزی ذخیره کرده و به اشتراک بگذارد، ایجاد گزارشات و داشبوردهای تحلیلی ارائه دهد و با توجه به وضعیت و پیشرفت پروژهها، اعلامیهها و یادآوریها مناسبی برای تیم فراهم کند. این ابزار میتواند به بهبود هماهنگی و کارایی در تیمها کمک کرده و در نهایت، منجر به ارتقاء عملکرد و موفقیت گردد.
ماژول برگزاری جلسات آنلاین: جلسات و رویدادهای خود را آنلاین و با کیفیت بالا برگزار کنید. ارتباطات داخلی سازمان نیز به صورت یکپارچه، هوشمند و آنلاین برقرار خواهد شد و دیگر نیازی به استفاده از بسترهای ثانویه نیست.
پروفایل ۳۶۰ درجه مشتریان: اطلاعات شخصی، تاریخچه تعاملات، خریدها، نیازها، درخواستها و علاقهمندیهای مشتری را جمعآوری و تجزیه و تحلیل کنید. . با دسترسی به پروفایل ۳۶۰ درجه، تیمهای مختلف سازمان میتوانند به تصمیمگیریهای بهتری در زمینه بازاریابی، پشتیبانی، و توسعه خدمات مشتریان بپردازند.
ماژول مدیریت مخاطبین: این ماژول به تیمهای فروش، بازاریابی، خدمات مشتری و… کمک میکند تا به صورت هماهنگ و هدفمند با مشتریان ارتباط برقرار کنند و تجربه مشتری را بهبود ببخشند. به کمک ابزارها و قابلیتهای متنوعی از جمله پایگاه دادههای مخاطبین، ثبت تاریخچه تعاملات، تحلیل دادههای مشتری و ایجاد گزارشات بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهید و استراتژیهای بهبود روابط با مشتریان خود را تدوین کنید.
ماژول مدیریت اسناد: این ماژول امکان به اشتراکگذاری اسناد بین اعضای تیم و ایجاد وظایف مشترک را نیز فراهم میکند مدیریت و ذخیرهسازی اسناد مرتبط با مشتریان از جمله قراردادها، فاکتورها، نامهها، ایمیلها و سایر اطلاعات مهم را فراهم کنید.
ماژول تیکتینگ یا پشتیبانی: این ماژول به تیمهای پشتیبانی و خدمات مشتری کمک میکند به سوالات و مشکلات مشتریان پاسخ دهند و درخواستهای آنان را پیگیری کنند. همچنین با استفاده از این ابزار اطلاعات مرتبط با تماسها، تیکتها، وضعیت درخواستها و زمان پاسخدهی به مشتریان به صورت دقیق و سیستماتیک ثبت میشود.
ماژول ویپ (VoIP): با استفاده از این ماژول امکان برقراری تماس از طریق تمامی دستگاهها در هر مکانی و بدون نیاز به سخت افزار برای کسب و کار شما فراهم خواهد شد. ایجاد صف تماس، برقراری اتوماتیک تماس مطابق با زمانبدیهای ثبتشده، دریافت گزارش، قابلیت یکپارچهسازی با تمامی سیستمهای VoIP از دیگر مزایای استفاده از سیستم ویپ اوج ابری به شمار میآید.