حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین وکیل مهاجرتی در تهران

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

آیا به دنبال وکیل مهاجرت استرالیا ثبت شده در سازمان MARA در ایران هستید؟ آیا می‌دانید سازمان مارا چه سازمانی است و اصلا وکیل عضو مارا کیست؟ بهترین وکیل متخصص در امر مهاجرت باید دارای چه مجوزهایی باشد و چنین وکیلی را چگونه پیدا کنیم؟

اگر تصمیم به مهاجرت دارید و در پی ساخت آینده‌ای بهتر هستید و به دنبال انتخاب یک وکیل مهاجرتی متخصص در امر مهاجرت به استرالیا را دارید، ما اینجا آمده‌ایم تا شما را در این امر یاری کنیم، پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید چرا که همه چیز را درباره‌ی یک وکیل مناسب برای مهاجرتتان خواهید آموخت و پاسخ تمامی سوالات بالا را نیزخواهید گرفت.

وکیل مهاجرت

یکی از مهمترین اقدامات لازم برای مهاجرت از کشوری به کشور دیگر، مراجعه به یک سازمان مهاجرتی  یا دریافت کمک از یک وکیل متخصص در زمینه مهاجرت است. وکیل یا نماینده مهاجرت به طور کلی وکیلی است که وکالت شما را جهت مهاجرت از کشور خود به کشورهای خارجی برعهده می‌گیرد، همچنین اقدامات مهاجرتی شما را خیلی سریع‌تر انجام داده و به طور کلی روند مهاجرت شما را تسریع می‌بخشد. یک وکیل مهاجرتی متخصص می‌تواند شما را برای مصاحبه‌هایی که قرار است در مسیر مهاجرت داشته باشید آماده کرده و همچنین اقدامات لازم را برای  اخذ اقامت دائم و موقتتان را به صورت کامل انجام دهد. در صورت شکست پرونده مهاجرتی شما در دادگاه اعتراض نماید و درخواست بررسی مجدد پرونده را بدهد.
در این زمان که حال و روز کشورمان چه از نظر اقتصادی و چه از نظر شاخص‌های خوشبختی، رفاه و آرامش اصلا در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد، بسیاری از هم­میهنان عزیزمان تصمیم به مهاجرت از کشور را گرفته‌اند. با توجه به این افزایش مهاجرت نیاز برای دانستن قوانین مختلف و پیچیده‌ی کشورهای مختلف در مردم قوت گرفته، واین امر طبیعی است که با توجه به این قوانین بسیاری از مردم عادی قادر نخواهند بود که از کشور خود به کشور دیگری مهاجرت کنند و حتی اقامت بگیرند. با توجه به این که هر کشوری قوانین خاصی را برای پذیرش مهاجران دارد وکلای مهاجرت معمولا وکالت افراد متقاضی را دقیقا برای همان کشوری که در آن تخصص دارند می‌پذیرند.

شما نیز در صورتی که اطلاعات کافی برای اخذ ویزا و اقامت کشور مورد نظر خود را ندارید، ممکن است در این مسیر با مشکل رو به رو شوید. پیشنهاد ما به شما این است که با انتخاب یک وکیل متخصص در امر مهاجرت، این شرایط دشوار را برای خود آسان نموده و پرونده مهاجرتی خودتان را به سمت موفقیت سوق دهید.

وکیل مهاجرت کیست؟

روش‌های مهاجرت به استرالیا به طور کلی به چند دسته تقسیم می‌شوند. مهاجرت از طریق کار، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، ثبت کسب و کار، خرید ملک، تولد فرزند و ویزاهای بشردوستانه. تقریبا تمامی روش‌های ذکر شده به صورت قانونی و از طریق وکیل مهاجرت قابل انجام است. وکیل مهاجرت  شخصی است که پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه در آزمون وکالت شرکت کرده با موفقیت آزمون موردنظر را پشت سر گذاشته است. همچنین افراد دیگری که در دوره تخصصی وکالت مهاجرت شرکت کرده باشند، پس از گذراندن دوره ۱۸ ماهه کارآموزی خود و موفقیت در آزمون، موفق به اخذ پروانه وکالت خود می‌شود. یک پرونده وکالت معتبر بهترین راه برای تشخیص صحت ادعای یک وکیل موفق است.

ویژگی‌های وکیل رسمی مهاجرت

زمانی که برای مهاجرت به دفتر وکیل مراجعه می‌کنید ابتدا لازم است تا مجوزهای کار آن‌ را بررسی کنید. لازم است مطمئن شوید که پروانه وکالت وکیل دارای اعتبار هست یا خیر. همچنین شرکت مهاجرتی باید با قوانین کشور مبدا ثبت شده باشد و دارای مجوزهای قانونی برای انجام امور مهاجرتی کشور مقصد باشد.

بعنوان مثال اگر به دفتر وکیلی  برای مهاجرت مراجعه می‌کنید، این شرکت باید بر اساس قوانین کشور مبدا (ایران) ثبت شده باشد و دارای مجوز برای فعالیت در امور مهاجرتی کشور استرالیا باشد. این مسئله را لطفا خیلی جدی بگیرید چرا که در این حوزه افراد بسیار زیادی بدون داشتن مجوز فعالیت می‌کنند، که این مسئله جرم است و جدای از هدر دادن وقت با ارزش شما، سرمایه شما نیز در خطر از بین رفتن خواهد بود. اما در نقطه مقابل آن اگر پروسه انجام مهاجرت خود را به دست یک وکیل مهاجرت با تجربه و متخصص بسپارید، با آگاهی از بهترین روش‌های مهاجرت و با آگاهی و تجربه‌ای که دارد می‌تواند بهترین نتایج را برای شما به‌ سرانجام برساند. حتما توجه داشته باشید که در زمان انتخاب وکیل حتما وکیلی را انتخاب کنید که در داخل

کشور(ایران) دارای دفتر خصوصی باشد و حتما قبل از عقد قرارداد در مورد قیمت باهم به توافق برسید. توجه به ویژگی‌های زیر در انتخاب یک وکیل مهاجرتی مناسب الزامیست:

  • • پروانه موسسه حقوقی یا حقیقی
  • • پروانه وکالت کشور مقصد
  • • داشتن ارتباطات بین المللی
  • • آشنایی کامل با جدیدترین قوانین کشور مورد نظر
  • • مجوز انجام امور مهاجرت بین الملل
مارا چیست ؟ (مرجع ثبت وکلای اداره مهاجرت استرالیا)

براساس قوانین استرالیا، تنها وکیل رسمی مهاجرت یا همان وکیل مارا و یا وکیل رسمی دارای پروانه وکالت در کشور استرالیا می‌تواند امور مهاجرتی دیگران را انجام دهد و انجام‌ دادن امور مهاجرتی شما توسط شخصی دیگر کاملاً غیرقانونی است. در ادامه، توضیحات بیش‌تری در مورد وکیل مهاجرت استرالیا یا همان وکیل مارا دریافت خواهید کرد.

برای درک کامل مزایای استفاده از وکیل معتبر اداره MARA باید ابتدا اداره مارا و عملکردهای کلیدی آنرا شناخت.
مارا اداره ­ای مستقل از دپارتمان مهاجرت و امور شهروندی است که در راستا و موازی با فعالیت های اداره مهاجرت فعالیت می کند.

وکلای رسمی اداره مارا مجوز ارائه مشاوره در زمینه پیش­نیازهای ویزا، ارائه درخواست ویزا به اداره مهاجرت و کار بر روی پرونده موکلین در وزارت مهاجرت و امور شهروندی را به عنوان نماینده موکلین دارند. این وکلا می‌توانند به شما در راستای تنظیم و مهیا نمودن تمامی مدارک و فرمهای اداره مهاجرت و نیز انتخاب بهترین گزینه برای مهاجرت بسته به پرونده موکلین کمک شایان توجهی ارائه نمایند.

کلام آخر

لازم به ذکر است که شما بدون داشتن وکیل مهاجرت نیز می‌توانید مدارک خود را جمع آوری کنید و در اختیار سایت اداره مهاجرت قرار دهید. اما تفاوت این اقدام شما با داشتن یک وکیل متخصص در این است که وکیل با تجربه، تخصص و اطلاعاتی که دارد تمامی مدارک شما را بررسی می‌کند و در صورت کسری مدارک اقدام به کامل کردن آن‌ها می‌کند. این در حالی است که وقتی شما خودتان مدارکتان را در اختیار اداره مهاجرت استرالیا قرار دهید متوجه کسری مدارک نمی‌شوید و قطعا در روند اخذ ویزا دچار مشکل خواهید شد. پس چه بهتر که یک وکیل متخصص مهاجرت به استرالیا را بیابید و با خیالی آسوده برای مهاجرت خود اقدام کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات