حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Nova 10z با ظاهری آشنا معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

انتظار می رود هواوی امروز سری میت ۵۰ را معرفی کند اما پیش از آن گوشی دیگری به طور ناگهانی در فروشگاه این شرکت دیده شده است. نام این دستگاه هواوی Nova 10z بوده و با ظاهری آشنا کمی پیشرفت دارد.

هواوی Nova 10z

این گوشی دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بوده و قیمت 230 دلاری اعلام می شود. به صورت کلی بسیار شبیه به Huawei nova 8 SE Youth بوده اما دارای دوربین قوی تری خواهد بود.

هواوی نمایشگری با پنل LCD در اندازه 6.6 اینچی را با وضوح 1080p و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نگه داشته است. این شرکت پیش از این عنوان کرده بود که یک تراشه هشت هسته‌ای به نام Kirin 710A در داخل نوا 8 SE Youth وجود دارد، بنابراین احتمالاً هیچ تغییری در این بخش وجود ندارد. حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی بوده اما چیزی درباره حافظه رم تایید نشده است.

هواوی Nova 10z

هواوی Nova 10z

نقطه فروش این گوشی هوشمند nova 10z دوربین سه گانه اصلی است. یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، یک دوربین 8 مگاپیکسلی f/2.4 فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ 40 واتی پشتیبانی می کند.

رابط کاربری با سیستم عامل HarmonyOS 2.0 همراه است. همچنین جک 3.5 میلی‌متری صدا و 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث 5.1 در آن وجود دارد.

هواوی nova 10z در چین با سه رنگ مشکی، نقره ای و سبز برای خرید در دسترس است. بسته به فضای ذخیره سازی، قیمت ها ۲۳۰ یا ۲۶۰ دلار خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی اقتصادی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)