حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل با کارگردانان هالیوود برای ویژگی‌های سمعی و بصری هدست واقعیت افزوده خود همکاری می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، واقعیت افزوده (AR)

درحالی‌که کمتر از دو روز تا آغاز کنفرانس WWDC 2022 باقی مانده است، شایعات پیرامون هدست اپل درحال انتشار هستند. پس از آن‌که گفته شد که این هدست به‌صورت فیزیکی به این رویداد نرسیده و اشاره‌ای نیز به آن نخواهد شد؛ این بار، New York Times نکاتی را در مورد پروژه، افراد درگیر و انتظارات از این محصول، مانند معرفی آن در سال 2023 و همکاری اپل با کارگردانان هالیوود به‌منظور بهبود ویژگی‌های سمعی و بصری هدست واقعیت افزوده خود، اعلام کرده است.

همکاری اپل با کارگردانان هالیوود به‌منظور بهبود هدست واقعیت افزوده خود

به‌گزارش این نشریه، اپل شماری از کارگردانان هالیوودی مانند Jon Favreau را به‌منظور توسعه محتوای ویدئویی برای هدست واقعیت ترکیبی خود که انتظار می‌رود سال آینده معرفی شود، استخدام کرده است.

Favreau تهیه‌کننده اجرایی سریال جدید Prehistoric Planet در +Apple TV است و به‌گفته‌ی سه نفر از آشنایان با این موضوع، او «در تلاش است تا دایناسورهای آن سریال را بر روی هدستی که شبیه به یک عینک اسکی است، به‌صورت ارائه تجربیات واقعیت مجازی و افزوده زنده کند.»

درحالی‌که مشخص نیست اپل در مورد محصول آینده خود در مراسم WWDC 2022 صحبت خواهد کرد یا خیر، نیویورک تایمز می‌گوید که این شرکت قصد دارد از ابزارهای نرم‌افزاری رونمایی کند که به برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا دوربین و عملکرد صوتی جدیدی اضافه کنند و زمینه را برای یکدست‌شدن رابطی که مشتریان درنهایت قادر خواهند بود با هدست خود کار کنند، فراهم کند.

همکاری اپل با کارگردانان هالیوود

همکاری اپل با کارگردانان هالیوود

درحالی‌که یک گزارش چندی پیش ادعا می‌کرد که اپل به‌تازگی پیش‌نمایش هدست خود را برای هیئت‌مدیره این شرکت انجام داده است، انتظار می‌رود هدست اپل برای سال 2023 عرضه شود. NYT نکات جالبی در مورد چالش‌های توسعه این محصول ارائه می‌دهد:

    اپل یک مهندس از Dolby Technologies به نام مایک راکول را استخدام کرده و به او وظیفه رهبری این فناوری در هدست خود را داده است. همچنین نفر از آشنایان به این پروژه گفته‌اند که تلاش‌های اولیه برای ایجاد یک محصول واقعیت افزوده به‌دلیل قدرت محاسباتی ضعیف متوقف شده است. به‌گفته‌ي این افراد، چالش‌های مداوم با باتری، اپل را مجبور کرده است تا عرضه هدست خود را تا سال آینده به تعویق بیندازد.

    ابتکار عمل واقعیت افزوده در داخل اپل تفرقه‌افکن بوده است. حداقل دو نفر از اعضای تیم طراحی صنعتی آن گفته‌اند که تا حدودی این شرکت را ترک کرده‌اند، زیرا نگرانی‌هایی در مورد توسعه محصولی داشتند که ممکن است نحوه تعامل افراد با یکدیگر را تغییر دهد.

با نزدیک شدن به WWDC 2022، مطمئناً به‌لطف پیش‌نمایش سیستم‌عامل‌های جدید، چیزهای بیشتری در مورد هدست اپل آینده دریافت خواهیم کرد.

نظر شما درباره‌ی همکاری اپل با کارگردانان هالیوود به‌منظور بهبود هدست واقعیت افزوده خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی