حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست AR/VR اپل به WWDC 2022 نخواهد رسید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

می دانیم که WWDC 2022 اپل ۱۶ تا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد. این یعنی دوشنبه هفته آینده تا آخر همان هفته و اخبار جذابی برای کاربران اپل و البته طرفداران کل دنیای فناوری منتشر خواهد شد. خیلی ها منتظر هدست اپل هستند اما امشب یک تحلیلگر شناخته شده می گوید که هدست AR/VR اپل به WWDC 2022 نخواهد رسید.

هدست AR/VR اپل

مینگ چی کو، تحلیلگری که به دلیل پیش‌بینی‌های دقیق خود در مورد محصولات و استراتژی‌های اپل شناخته می‌شود، اظهار داشت که بعید است این شرکت کوپرتینویی هدست AR/VR شایعه شده خود و سیستم عامل Reality OS را در WWDC هفته آینده عرضه کند.

این تحلیلگر عنوان کرد که اپل آماده راه اندازی این پروژه نیست و یک معرفی ساده سبب ارایه کپی‌های فراوان می شود. وی می گوید:

«رقبا بسیار مشتاق منتظر دیدن مشخصات سخت‌افزاری و طراحی سیستم‌عامل هستند» و «با خوشحالی از ایده‌های عالی اپل کپی می‌کنند» و کوپرتینویی را در رقابت برای تولید محصول نهایی شکست می‌دهند.

شما درباره نظر کو چه نظری دارید؟

اگر انتظارات درست باشد، احتمالاً یک رویداد سنتی خواهیم داشت که در آن iOS 16 در کنار iPadOS 16، watchOS 9 و آخرین نسخه از macOS را خواهیم دید. این رویداد برای ۱۶ خرداد، ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران برنامه ریزی شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اپل در WWDC 2022 می تواند شگفتی بیافریند یا یک رویداد ساده برای معرفی محصولات نرم افزاری جدید آن ها خواهیم داشت، رویدادی که حتما روی حریم خصوصی تمرکز زیادی خواهد داشت!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)