حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ادغام ایرپادهای جدید اپل با Find My باعث ایجاد مشکلاتی در تعمیر ایرپادها شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، مشکلات

اپل شرکتی است که به موضوع حریم خصوصی اهمیت زیادی می‌دهد. به همین دلیل گاهی اوقات تصور می‌کنیم اعمال و رفتار این شرکت عجیب است. زیرا ادغام ایرپادهای جدید اپل با Find My باعث ایجاد مشکلاتی در تعمیر ایرپادها شده است. با ترنجی همراه باشید.

ادغام ایرپادهای جدید اپل با Find My مشکلاتی برای تعمیرکاران ایجاد کرده است…!

اگر بگوییم همه چیز اپل در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت است، حرف اشتباهی نزده‌ایم. همانطور که ممکن است بدانید، این شرکت یکپارچه سازی عمیق‌تر Find My را برای ایردپادها در اکتبر سال گذشته شروع کرد. با این حال به گزارش 9to5Mac، به نظر می‌رسد این تغییر به شدت بر شرکت‌هایی که AirPods را بازسازی و تعمیر می‌کنند، تاثیر می‌گذارد.

حالا تعمیرکاران، تعمیر انی محصولات را متوقف می‌کنند زیرا بسیاری از آن‌ها هنوز به Apple ID مالک خود مرتبط هستند. گزارش اخیر اپل اینسایدر نشان می‌دهد چگونه یک تعمیرکار که با Walmart و سایر خرده‌فروش‌ها کار می‌کند، به دلیل روش جدیدی که با آن ایردپادها در شبکه Find My ادغام می‌شوند، بیش از ۳۰.۰۰۰ ایرپاد را در طول چند هفته جمع آوری کرده است.

ادغام ایرپادهای جدید اپل با Find My

به طور خاص، مشکل مربوط به برنامه Find My است. برای کسانی از شما که نمی‌دانند، باید بگوییم که اپل اخیرا یک آپدیت سیستمی جدیدی را برای برخی از مدل‌های ایرپاد منتشر کرده است که آن‌ها را قادر می‌سازد از شبکه Find My پشتیبانی کنند. قبل از این آپدیت، AirPods به شبکه Find My متصل نبود و اکنون، زمانی که مشتری برمی‌گردد یا مجموعه‌ای از AirPods را معامله می‌کند، اغلب فراموش می‌کند که AirPods خود را از Apple ID خود جدا کند.

این موضوع تقریبا بدان معناست که وقتی تعمیرکننده، هدفون‌ها را آزمایش می‌کند، یا گاهی اوقات حتی وقتی خریدار جدید آن‌ها را دریافت می‌کند، پیام «عدم تطابق AirPods» را در برنامه Find My در آیفون خود دریافت می‌کند. این پیام نشان می‌دهد که ایرپادها به یک Apple ID دیگر مرتبط هستند و همچنین نشان می‌دهد که با ایرپادهای شخص دیگری ارتباطی وجود داشته است که تقریبا به کاربر آسیب‌ دیده دستور می‌دهد برای حل این مشکل به مقاله پشتیبانی مراجعه کند.

با این حال، متاسفانه، مقاله پشتیبانی که این پیام به آن منتهی می‌شود، به احتمال زیاد در شرایطی که کاربر به تازگی هدفون‌های تعمیر شده را خریداری کرده است، مفید نخواهد بود. شرکتی که در بالا به آن اشاره کردیم، یعنی goTRG، شرکتی است که تعمیر و بازیابی محصولات والمارت و سایر خرده فروشان را انجام می‌دهد. به گفته آن‌ها، از هر ده ایرپاد، هشت ایرپاد که توسط امکانات این شرکت پردازش می‌شود، دارای این مشکل است. همانطور که می‌بینید، تعداد زیادی ایرپاد وجود دارد که نمی‌توان دوباره آن‌ها را فروخت.

ادغام ایرپادهای جدید اپل با Find My

به گفته PhoneArena، همچنین R2Cell شرکت دیگری است که تحت تاثیر این وضعیت قرار گرفته است. این شرکت لوازم الکترونیکی بازسازی شده را در آمازون، eBay و سایر وب سایت‌ها می‌فروشد که اخیرا بخاطر این مشکل، بازسازی، تعمیر و فروش ایرپادها را به طور کامل متوقف کرده است. سانی محمد، مدیر عامل R2Cell، اظهار داشت که وقتی در ماه دسامبر متوجه این مشکل شده است، تعمیر هدفون‌های اپل را متوقف کرده‌اند. او اضافه کرد که تعمیر ایرپادها بسیار دشوار است همچنین به این دلیل که قطعات کوچک و زیادی دارند، به راحتی آسیب می‌بینند.

طبق گزارش‌ها، شرکت‌های تعمیر کننده که از این طرح اپل آسیب دیده‌اند، با این شرکت تماس گرفته‌اند اما پاسخی دریافت نکرده‌اند. این مشکل تنها در صورتی قابل حل است که مالک اصلی ایرپاد قبل از فروش محصول، آن را از Apple ID خود جدا کند. همانطور که می‌توانید تصور کنید، انجام این کار با همه ایرپادهایی که قبلا در برخی از این تجهیزات بازسازی هستند بسیار سخت و شاید غیرممکن است. علاوه بر این، اگر ایرپادها به حالت کارخانه بازنشانی نشوند، خریدار پیامی مبنی بر اینکه صاحب هدفون‌ها می‌تواند مکان آن‌ها را ببیند، دریافت می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان