حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت گلکسی زد فولد 4 طراحی احتمالی گوشی تاشو آینده سامسونگ را نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ

وقتی در مورد تلفن‌های تاشو صحبت می‌کنیم، سامسونگ اولین برندی که به ذهنمان خطور می‌کند. سری گلکسی زد فلیپ و زد فولد به‌قدری محبوب بوده‌اند که غول کره‌ای را به پادشاه بلامنازع در رده گوشی‌های هوشمند تاشو در سال 2021 تبدیل کرده است. با پیشرفت در این رده و ارائه ارتقا قابل‌توجه، انتظار می‌رود سامسونگ نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود را در تابستان پیش‌رو معرفی کند. حال اخیرا، کانسپت گلکسی زد فولد 4 منتشر شده است که نگاهی کلی به طراحی احتمالی پرچمدار تاشو آینده سامسونگ را به ما نشان می‌دهد.

کانسپت گلکسی زد فولد 4

به‌تازگی برخی از کانسپت‌های طراحی گوشی تاشو جدید سامسونگ منتشر شده‌اند و به ما نگاه خوبی پیرامون آنچه باید در مورد Galaxy Z Fold 4 آینده انتظار داشته باشیم، ارائه می‌کنند. اگر از چرخه عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ پیروی کنیم، گلکسی زد فولد 4 ممکن است در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی و درحوالی مردادماه معرفی شود.

کانسپت گلکسی زد فولد 4

کانسپت گلکسی زد فولد 4

تصاویر مفهومی این گوشی یک Galaxy Z Fold 4 براق را نشان می‌دهد. توجه داشته باشید که این تنها یک کانسپت بوده و اطلاعات زیادی در مورد طراحی نهایی دستگاه در دسترس نیست. بنابراین، بهتر است بگوییم که این طراحی را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرید. اگرچه، هیچ چیز غیرعادی‌ای در آن‌ها دیده نمی‌شود و تماما براساس انتظارات و جهت‌گیری طراحی که سامسونگ با سری گلکسی اس 22 درپیش گرفته است، می‌باشد.

درست مانند گلکسی زد فولد 3 سال قبل، دوربین سلفی اصلی زد فولد 4 نیز، در زیر پنل نمایشگر داخلی آن پنهان شده است. همچنین در این طرح مفهومی، حاشیه‌های اطراف نمایشگر Galaxy Z Fold 4 ضخیم نیستند. بااین‌حال، بیشترین تغییری که در کانسپت Galaxy Z Fold 4 مشاهده می‌کنید، مربوط به ماژول دوربین پشتی سه‌گانه آن است.

طراحی مفهومی، ماژول‌های دوربین جداگانه‌ای را نشان می‌دهد که از بدنه دستگاه بیرون زده‌اند. این طراحی دقیقا مشابه با گوشی پرچمدار گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ بوده و همچنین مکان جدیدی برای تجمع گردوغبار خواهد بود. یک اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری دستگاه تعبیه شده است. در ادامه، قاب پشتی گوشی و جایی که پنل دستگاه به لبه‌ی کنار می‌رسد، از حالت تخت خود خارج شده و اکنون با کمی انحنا همراه شده است. این کار نگه‌داشتن این دستگاه را کمی آسان‌تر می‌کند.

S-Pen نیز در اینجا نشان می‌شود که البته برخلاف زد فولد 3، برای جایگیری آن در گوشی، یک اسلات اختصاصی در همان سمتی که در Galaxy S22 Ultra وجود دارد، تعبیه شده است. انتظار می‌رود سامسونگ قلم اس‌پن را در گلکسی زد فولد 4 قرار دهد، هرچند هنوز هیچ تاییدی در مورد این شایعه وجود ندارد.

نظر شما درباره کانسپت طراحی احتمالی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ چیست؟ آیا این ظاهر را برای نسل آینده گوشی تاشو شرکت کره‌ای می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

با این نوع چینش دوربین حالا این گوشی به بالاترین سطح اسیب پذیری رسیده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی