حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Redmi K50 Pro طراحی پرچمدار آینده ردمی را نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، رندر

گوشی‌های هوشمند سری K برند ردمی به‌عنوان زیرمجموعه شیائومی، میزبان برخی از بهترین دستگاه‌هایی هستند که اغلب با نامی جدید در خارج از چین عرضه می‌شوند. ما چند روز پیش شاهد معرفی رسمی Redmi K50 Gaming در چین بودیم. به‌تازگی اما، رندر نسخه پرو این سری با نام Redmi K50 Pro منتشر شده است که طراحی نهایی این دستگاه را نشان می‌دهد.

رندر Redmi K50 Pro

OnLeaks و Zoutons به‌صورت مشترک رندرها و یک ویدیوی 360 درجه را منتشر کرده‌اند که طراحی ظاهری Redmi K50 Pro را نشان می‌دهد. این رندرها، یک گوشی هوشمند با برآمدگی دومرحله‌ای قاب دوربین در پنل پشتی را نشان داده شده است که بیش از همه، دستگاه‌هایی مانند Xiaomi Civi و Vivo X60 Pro را به یاد ما می‌آورد.

رندر Redmi K50 Pro

رندر Redmi K50 Pro

یک نگاه دقیق‌تر نشان می‌دهد که برآمدگی سیاه دوربین تا چه اندازه از قاب اصلی دوربین بیرون زده است. ابعاد این گوشی 163.2×76.2×8.7 میلی‌متر بوده که با احتساب برجستگی قاب ماژول دوربین، ضخامت آن به 11.4 میلی‌متر می‌رسد.

ردمی K50 Pro همچنین دارای یک سوراخ نمایشگر در مرکز صفحه‌نمایش تخت خود است. از دیگر جنبه‌های طراحی پرچمدار آینده ردمی می‌توان به تعبیه دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در لبه سمت راست و درگاه USB-C به‌همراه سوراخ اسپیکر در پایین دستگاه اشاره کرد.

درحال‌حاضر، هنوز هیچ صحبت رسمی در مورد مشخصات داخلی Redmi K50 Pro به میان نیامده است، اما این شرکت پیش‌تر و با تجهیز K50 Gaming به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، احتمال استفاده از چیپست مشابه در نسخه پرو را افزایش داده است. همچنین گفته می‌شود که این کمپانی درحال آماده‌سازی یک گوشی سری K50 با چیپست Dimensity 9000 نیز می‌باشد. بنابراین حدس اینست که گوشی جدید از یکی از این تراشه‌های پرچمدار استفاده خواهد کرد.

سری Redmi K قبلاً با نام‌های مختلفی مانند Mi 9T (نسخه تغییرنام‌یافته Redmi K20)، پوکو F2 Pro (نسخه Redmi K30 Pro) و Xiaomi Mi 11i (گوشی Redmi K40 Pro Plus) وارد بازارهای جهانی شده است. بنابراین منطقی است که Redmi K50 Pro نیز در خارج از چین با نامی جدید عرضه شود.

دیدگاه شما پیرامون طراحی گوشی Redmi K50 Pro در رندر منتشرشده از آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی