حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی احتمالی شیائومی ۱۲ مینی را ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، شیائومی

اپل ۲ سال است که مدل Mini آیفون های خود را تولید می کند. تجربه نشان داده که کاربر آیفون با پسوند نشان دهنده “ارزان بودن” اصلا ارتباط نمی گیرد. همچنین آن اندازه نمایشگر با وجود طرفدارهای ویژه خود اما سوددهی بالایی ندارد. پس خانواده آیفون ۱۴ احتمالا دیگر مدل مینی ندارد و یک مدل مکس ساده اضافه می کند. با این حال شیائومی شاید بخواهد مدل مینی سری ۱۲ را ارایه کند. اگر فکر می کنید ایده جالبی است، می توانید اینجا طراحی احتمالی شیائومی ۱۲ مینی را ببینید.

طراحی احتمالی شیائومی ۱۲ مینی

سری Xiaomi 12 در واپسین روزهای سال ۲۰۲۱ در چین عرضه شد. این سری شامل مدل های زیر می شد:

  1. ۱- Xiaomi 12
  2. ۲- Xiaomi 12 Pro
  3. ۳- Xiaomi 12X

این برند چینی هنوز اعلام نکرده است که این سری پرچمدار چه زمانی در بازار جهانی یا هند عرضه می شود. پیش از عرضه جهانی سری Xiaomi 12 این شرکت، رندر جدیدی از یک گوشی کوچکتر به صورت آنلاین منتشر شده است که نشان می دهد یک گوشی هوشمند مینی شیائومی 12 نیز شاید در دست ساخت باشد. با این حال، شیائومی هنوز جزئیاتی در مورد این گوشی هوشمند فاش نکرده است.

شیائومی ۱۲ مینی

شیائومی ۱۲ مینی

بر اساس یک رندر غیررسمی این شرکت چینی ممکن است روی یک گوشی هوشمند کوچک شیائومی 12 کار کند. تصویری که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، قسمت پشتی گوشی هوشمند را با دوربین سه گانه به صورت عمودی نشان می دهد. این تصویر همچنین حاوی متن “Xiaomi 12 mini” است. شایان ذکر است که شیائومی هنوز هیچ برنامه ای برای گوشی های هوشمند کامپکت سری 12 شیائومی اعلام نکرده است.

شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس در حال حاضر دارای کوچکترین نمایشگر در سری شیائومی 12 با اندازه 6.28 اینچ هستند، در حالی که شیائومی 12 پرو دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.73 اینچی است. رندر فاش شده اندازه صفحه نمایش گوشی شایعه شده Xiaomi 12 mini را مشخص نکرده است. در همین حال، اپل آیفون 12 مینی و آیفون 13 مینی، دو گوشی هوشمند جمع و جور با صفحه نمایش 5.4 اینچی و همچنین آیفون SE (2020) با صفحه نمایش 4.7 اینچی را ارائه می دهد.

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، شیائومی قرار است تا بهار ۱۴۰۱ شیائومی 12، شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 پرو را در بازارهای جهانی عرضه کند. طبق همین گزارش، گفته می‌شود که سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در حال کار بر روی یک مدل Xiaomi 12 Ultra و همچنین یک مدل «مشتق‌شده» Xiaomi 12 Pro است که می‌تواند دارای نسخه ارتقا یافته Snapdragon 8 Gen 1 باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی ۱۲ مینی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

همین 12 و 12 ایکس هم زیادی کوچیکن این چی میشه دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)