حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قلم S Pen گلکسی S22 اولترا بیش از ۳ برابر بهتر از گلکسی Note 20 اولترا خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بهتر شدن یک قابلیت شامل بهبود جنبه های مختلف آن می شود، درست است؟ مثلا وقتی با قابلیت “Super Natural Writing Experience” در گلکسی اس ۲۲ اولترا می توان تاخیر ۳ برابر بهتر (کمتر) را تجربه کرد، می توان گفت که قلم S Pen گلکسی S22 اولترا بیش از ۳ برابر بهتر از گلکسی Note 20 اولترا خواهد بود، اینطور نیست؟ همچنین تایید شده است که این بهبود به تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra نیز خواهد رسید.

قلم S Pen گلکسی S22 اولترا

برای این که این مطلب بهتر متوجه شوید باید نگاهی به آخرین ارایه خانواده گلکسی نوت سامسونگ داشته باشیم. گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا با کاهش تاخیر قلم سامسونگ معروف به S Pen ارایه شدند. گلکسی نوت ۲۰ تاخیر را به ۲۶ میلی ثانیه کاهش داده بود و مدل اولترا آن تاخیر بسیار پایین ۹ میلی ثانیه ای را داشت. برای مقایسه باید بدانید که در نسل قبلی آن ها یعنی Galaxy Note 10 این تاخیر روی ۴۲ میلی ثانیه بوده است.

خب، حالا و برای گلکسی اس ۲۲ اولترا که جایگاه داخلی S Pen هم دارد و قرار است نماد ادغام گلکسی Note و گلکسی S باشد؛ تاخیر بسیار پایین ۲.۸ میلی ثانیه ای عنوان شده است. این یعنی تا ۳ برابر سریع تر یا “در لحظه” بودن تجربه رسم شدن دستخط شما روی نمایشگر.

تاخیر قلم S Pen گلکسی اس ۲۲ اولترا

تاخیر قلم S Pen گلکسی اس ۲۲ اولترا

شما از خانواده گلکسی Note سامسونگ خرید کرده اید؟ از S Pen آن چقدر به صورت روزمره استفاده می کنید؟ این کاهش تاخیر بدون شک تاثیر ارتباط با قلم با نمایشگر را بهتر خواهد کرد. البته یک نکته جالب دیگر هم وجود دارد.

آیا این کاهش تاخیر S Pen گلکسی اس ۲۲ اولترا به ۲.۸ ثانیه در واقعیت حس می شود؟

یکی از کاربران توییتر عنوان کرده که این کاهش تاخیر بیشتر به مصارف تبلیغاتی مربوط می شود. استدلال وی این است که رفرش ریت حداکثر این نمایشگر ۱۲۰ هرتز است. این یعنی هر فریم در ۸.۳ میلی ثانیه نمایش داده می شود. اینکه تاخیر قلم زیر این عدد باشد (شایعه می گوید ۲.۸ میلی ثانیه خواهد بود) در تجربه کاربر تاثیری ندارد.

از طرفی وی صحیح می گوید چون شاید از نظر بصری تفاوت زیادی مشخص نشود اما حس نوشتن می تواند بهتر شود. شما چطور فکر می کنید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آدم حس میکنه رو کاغذ داره مینویسه🤤

vahid

به نظر من بیشتر جنبه تبلیغاتی و مانور روی جزئیات هستش که اصلا به چشم نمیاد من هم با قلم روی نوت ۲۰الترا با تاخیر ۹میلی ثانیه ای کار کردم هم با اس پن پرو روی زد فولد ۳ که نمیدونم تاخیر قلمش چند ثانیس هرچقدم گشتم پیدا نکردم،ولی مطمئنن تاخیر بیشتری از قلم روی نوت ۲۰الترا رو داره،ولی برای من از همه لحاظ یکی بود و فرقی نداشت مطمئنن تو اس۲۲ الترام تو استفاده فرقی نداره،البته اس پن پرو و فولد ادیشن به خاطر اندازه قلم خصوصا اس پن پرو استفاده راحتتری داشت و تو دست راحتر بود،،تو این چند سالی که من از سامسونگ استفاده میکنم ی نکته همیشه آزارم داده اونم طول عمر باتری بوده و همیشه استرس تموم شدن شارژ رو داشتم حالا کم و زیاد شده ولی همیشه بوده ،البته تو همه شرکتها خصوصا پرچمداراشون بوده و هست،نمیدونم شاید به این تکنولوژی نرسیدن یا رسیدن و فعلا نمیخوان در اختیار مردم قرار بدن تا ی گوشی شارژدهی خیلی بالاتر از گوشیهای موجود رونمایی کنن،،به نظر من اس۲۲الترا اگه تو این زمینه براش تلاش میشد و در اختیار مردم قرار میگرفت نیازی به تبلیغ و بزرگنمایی برای تاخیر قلم نداشت و مطمئنا خیلیارو حتی کاربرای برندهای دیگه جذب خودش میکرد،این کاره سامسونگ مثل اینه که س ماشینو بخوان از جنس لاممپ چراغای عقبش تبلیغ کنن در صورتی که قسمتهای مهمشو بیخیال شن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)