حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلس محافظ نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو طراحی مشابه با نسل قبل با خمیدگی کمتر را نشان می دهد

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی می ۱۱ با وجود این که در خیلی از بخش ها از جمله باتری و کنترل دما اصلا عملکرد خوبی نداشت اما در بخش طراحی واقعا یک دستگاه پریمیوم بود. نمایشگر دارای شیشه محافظ ۴ لبه خمیده و حاشیه های بسیار کم در جلو، به راحتی می تواند شما را اغوا کند. خب اگر شما طرفدار این طراحی Xiaomi هستید، هم خبر خوب و هم خبر بدی برای شما دارم. گلس محافظ نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو طراحی مشابه با نسل قبل را نشان می دهد اما اینجا خمیدگی ها کمتر شده اند. Xiaomi 12 Pro می تواند پرچمدار مهمی در سال ۲۰۲۲ باشد، اگر این شرکت تلاش کند از اشتباهات قبلی خود درس بگیرد.

گلس محافظ نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو

باید اعتراف کرد که شیائومی تا حد زیادی موفق شده است سری گوشی های هوشمند پرچمدار شیائومی ۱۲ پرو خود را از دست “لودهندگان” مخفی نگه دارد. به همین دلیل در حال حاضر به ندرت چیزی در مورد آن قطعی شده است. با وجود این، همیشه احتمال افشای اطلاعات وجود دارد. به تازگی یک محافظ صفحه نمایش منتسب به شیائومی ۱۲ پرو لو رفته و می تواند دید بهتری نسبت به آن چه که شیائومی برای سال ۲۰۲۲ آماده کرده است، به ما بدهد.

محافظ نمایشگر منتسب به شیائومی ۱۲ پرو در کنار شیائومی می ۱۱

محافظ نمایشگر منتسب به شیائومی ۱۲ پرو در کنار شیائومی می ۱۱

با در دست گرفتن این محافظ نمایشگر منتسب به Xiaomi 12 Pro، منطقی ترین کار ممکن انجام شد. این محافظ را روی شیائومی Mi 11 امسال قرار داده اند تا ببینیم چه چیزی دستگیرمان می شود. توجه داشته باشید این محافظ نمایشگر روی دستگاه چسبانده نشده است چون به هر حال مناسب آن نیست اما برای مقایسه می توان با قرار دادن آن روی گوشی به دید خوبی رسید.

وقنی گلس شیائومی ۱۲ پرو را روی شیائومی Mi 11 قرار دهید بلافاصله متوجه می شوید که شیائومی ۱۲ پرو احتمالا یک دستگاه کوچکتر خواهد بود. این در تصویر بالا هم مشخص است.

در حال حاضر، شیائومی Mi 11 یک گوشی نسبتا بزرگ با اندازه صفحه نمایش غیرعادی 6.81 اینچی است که استفاده از آن را با یک دست تقریبا غیرممکن می کند. شیائومی ۱۲ پرو اما به نظر می رسد که در قلمرو 6.67 اینچی قابل کنترل تر است و این اندازه آن را به Poco F3 نزدیک تر می کند.

گلس شیائومی ۱۲ پرو

گلس شیائومی ۱۲ پرو

جدای از آن، به نظر می رسد شیائومی ۱۲ پرو لبه های جانبی خمیده Mi 11 را حفظ کرده است. در حالی که مفید بودن طراحی لبه خمیده قطعاً قابل بحث است، اما درباره “عامل شگفت انگیز بودن” یا “WoW Factor” آن شکی وجود ندارد که می تواند به هر دستگاهی ظاهر و احساس رده بالا بودن اضافه کند.

بنابراین به نظر می‌رسد شیائومی همچنان آن را حفظ می‌کند، حتی در حالی که شرکت‌هایی مانند سامسونگ این کار را تقریبا کنار گذاشته‌اند. با این حال، لبه های منحنی این بار ظریف تر به نظر می رسند و اگر به تصویر بالا توجه کنید لبه بالا و پایین تقریبا خمیدگی را ندارند.

محافظ صفحه نمایش Xiaomi 12 Pro همچنین نشان می دهد که دستگاه دارای یک سوراخ نمایشگر نسبتا کوچک و وسط قرار گرفته برای دوربین سلفی خواهد بود. این نشانه کنار گذاشتن از سوراخ سمت چپ قبلی در Mi 11 است.

گوشه های گردتر نمایشگر همچنان اینجاست

آخرین موضوع اما این است که به نظر می رسد شیائومی 12 پرو گوشه های بسیار گرد را که در Mi 11 دیدیم، حفظ کرده است، اگرچه امیدواریم این بار آنها یکنواخت تر باشند.

انتظار می رود شیائومی 12 پرو یکی از اولین دستگاه هایی باشد که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می شود. گفته می شود که تولید آن در ماه جاری آغاز می شود. در مورد زمان معرفی شاید اواخر ماه جاری میلادی حدس بدی نباشد که همراه با MIUI 13 انجام شود.

نظر شما چیست؟ شیائومی ۱۲ پرو برای شما دستگاه جذابی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

اتفاقاً راجب همین گلس یه سری حرف ها داشتم که متأسفانه فراموش کردم…
اگر گلس های لو‌رفته برای سامسونگ و شیائومی درست باشند تفاوت cop نسل 2جدید(شیائومی) و cop نسل 3(سامسونگ) در این تصویری که براتون ساختم مشخصه:

comment image

حاشیه پایین گلس ها رو میبینید؟

این همون موضوعیه که چند ماه پیش قبل از افشای تصویر گلس سری s22 ازش براتون حرف زدم که بعد یکی دو سال بالاخره ما یک جهش درست و حسابی در تکنولوژی پیوند صفحه با بورد مربوطه و بدنه داریم که تاثیر خیلی واضحی در کاهش حاشیه پایین صفحه داره و چند وقت پیش با افشای تصویر گلس s22 ثابت شد که حدس درسته… و اخیرا هم تو یه پست یادمه نوشتم که این تکنولوژی به زودی به تمام شرکت های مربوطه سرایت میکنه و نمونه‌ای که بتونه دوربین زیر صفحه رو هم ارائه بده(اما دوربین رو زیر هر نوع صفحه‌ای نمیشه برد و این سختی ماجراست) بازی چندین ساله حاشیه ها رو تموم کرده… بعد از اون فقط میشه کانسپت ها و ابتکارات جدید و کار کردن روی کیفیت تصاویر سلفی…

نیما عرفانی

سلام
مصطفی در مورد دو تا موضوع یه سؤال داشتم ازت

m.b

سلام در خدمتم…

نیما عرفانی

مِرج و ادیت تصاویرو با لپ تاپ انجام میدی یا گوشی؟

m.b

اینایی که شبیه عکس بالا میسازم گوشیه… اگر اشتباه نکنم قبلاً رفقا گفته بودن خود گالری این امکاناتو داره…

نیما عرفانی

والا دیگه قرار نیست همه نظرات رفقا رو ریز به ریز یادم بمونه حالا اینکه قبلاً اصلاً دیده باشم یا نه خاطرم نمیاد .
نه صرفاً منظورم این عکس نیست(مرج اسکرولی هم بود) ولی دلیل اینکه اومدم در این مورد کامنت بذارم ؛ گفتی در این تصویری که براتون “ساختم” ، کنجکاو شدم که مگه غیر از چسبوندن عکس بالا پایین کار دیگه ایم کردی؟

m.b

مرسی… نه دو تا عکس و پیدا کردم و چسبوندم فقط…

نیما عرفانی

تشکر بابت پاسخگویی.

m.b

✌🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)