حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان موتورولا Moto E30 با نمایشگر ۹۰ هرتز و Android 11 Go رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

در حال حاضر گوشی های Moto E20 و Moto E40 را می شناسیم. اگر می پرسید که بین این ۲ گوشی مدلی داریم یا نه باید بگویم که اکنون وجود دارد. گوشی ارزان موتورولا Moto E30 بی سر و صدا در سایت موتورولا اسلواکی و همچنین Aldi در بلژیک رصد شده است. این گوشی عمدتاً همان سخت افزار E40 را دارد، به جز چند محدودیت مهم. بد نیست بگوییم که گوشی ارزان موتورولا Moto E30 با نمایشگر ۹۰ هرتز و Android 11 Go رسما معرفی شده است.

گوشی ارزان موتورولا Moto E30

این گوشی درست مانند E20 دارای نسخه Go اندروید ۱۱ بوده و دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. اما شباهت‌های این دو تقریباً به همین جا ختم می‌شود.

موتورولا Moto E30 از همان چیپست Unisoc T700 مانند E40 استفاده می کند که از اندروید نسخه کامل استفاده می کند (البته آن گوشی از مزایای رم 4 گیگابایتی برخوردار است). هر سه مدل خانواده Moto E دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح 720p+ و نسبت تصویر 20:9 هستند، اما نمایشگرهای E30 و E40 با رفرش ریت 90 هرتز کار می کنند.

دوربین Moto E30

دوربین Moto E30

سخت‌افزار نسبتاً قدرتمند همچنان در بخش دوربین ادامه می‌یابد. یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در پشت با پیکسل‌های 0.8 میکرومتری (1.6 میکرومتر با ادغام 4 در 1) و دیافراگم f/1.8 وجود دارد. ممکن است عجیب به نظر نرسد، اما هیچ گوشی نسخه Go دیگری که بتواند با آن مطابقت داشته باشد وجود ندارد. این دوربین می تواند ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

چند دوربین دیگر در پشت هست که شامل یک ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی می شود. جالبتر دوربین سلفی است که دارای سنسور 8 مگاپیکسلی بوده داخل یک سوراخ نمایشگر قرار داده شده است. این شبیه فانتزی بوده و حداقل شیک‌تر از بریدگی E20 است که برای یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شد.

موتورولا Moto E30

موتورولا Moto E30

این گوشی با یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی که به ادعای موتورولا می تواند «بیش از 40 ساعت» همراه شما باشد. با این حال، شارژ سریع اینجا نیست و شاهد یک شارژر ۱۰ وات هستیم.

چند ویژگی خوب دیگر مانند حسگر اثر انگشت تعبیه شده در پشت، جک 3.5 میلی متری هدفون و طراحی ضد آب (IP52) وجود دارد. بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده و 198 گرم وزن دارد.

تنها نقطه ضعف اصلی E30 در مقایسه با E40 را می توان در 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دانست. حداقل یک راه حل برای دومی وجود دارد، می توانید یک کارت میکرو اس دی روی آن قرار دهید که یک نقطه اختصاصی روی سینی سیم کارت به علاوه فضایی برای دو سیم کارت نانو دارد.

این یک تلفن 4G با پشتیبانی از Wi-Fi b/g (2.4 گیگاهرتز) و بلوتوث 5.0 است. اگرچه شاهد NFC نیستیم. برای موقعیت یابی، GPS، GLONASS و Galileo پشتیبانی می شوند.

هیچ قیمتی برای Moto E30 در سایت رسمی موتورولا در اسلواکی وجود ندارد، اما Aldi بلژیک آن را 100 یورو ذکر کرده است. اگرچه به نظر نمی رسد در انبار موجود باشد.

نظر شما درباره موتورولا Moto E30 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)