حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۱ مشخص شد: ۴ آبان ۱۴۰۰

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

شرکت های مختلفی مانند اپل، گوگل و مایکروسافت که سیستم عامل دارند معمولا کنفرانس توسعه دهندگان هم دارند. سامسونگ سیستم عامل بزرگی مثل این شرکت ها ندارد اما برای رابط کاربری های ویژه خود، دستیار صوتی خود و پلتفرم های دیگر خود یک کنفرانس توسعه دهندگان برگزار می کند که SDC نام دارد. امروز تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۱ مشخص شده و ۴ آبان ۱۴۰۰ است.

تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۱

سامسونگ اعلام کرده است که SDC21 (کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2021) در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۰ برگزار می شود. این رویداد به دلیل همه گیری COVID-19 به صورت آنلاین خواهد بود. با این حال، این شرکت می گوید هیچ یک از هیجانات مربوط به کنفرانس توسعه دهندگان سالانه خود را از دست نخواهید داد زیرا سامسونگ برنامه های زیادی برای این رویداد برنامه ریزی کرده است.

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۱

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۱

با تماشای ویدئوی تیزری که توسط سامسونگ منتشر شده است، این شرکت ممکن است در کنفرانس توسعه دهندگان خود از ویژگی های جدیدی که برای One UI در تلفن های هوشمند، تبلت ها و ساعت های هوشمند ارائه می شود، رونمایی کند.

همچنین ممکن است پیشرفت هایی در دستیار صوتی دیجیتال Bixby که مجهز به هوش مصنوعی است نشان دهد و همچنین از ویژگی های جدید مربوط به Samsung Health ، SmartThings ، Tizen ، Samsung Knox و Samsung Samsung رونمایی شود.

ممکن است سامسونگ در طول SDC21 مشارکت یا ادغام جدیدی را با شرکای فعلی خود (فیس بوک، گوگل، مایکروسافت و Spotify) اعلام کند. ما انتظار نداریم که این شرکت از محصول سخت افزاری جدیدی رونمایی کند.

این شرکت کره جنوبی اوایل هفته جاری از رابط کاربری One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ برای گوشی های هوشمند خود رونمایی کرده بود. همچنین از One UI Watch for Wear OS 3 و نسخه جدید مرورگر اینترنتی سامسونگ رونمایی کرد.

نخستین نگاه به آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ با One UI 4.0 + ویدیو

شما کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ را دنبال خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)