حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پابجی ۲ برای موبایل، کنسول و PC در دست توسعه است

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | بازی، شایعات

پابجی (PUBG) بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی و حتی کنسول و PC است. این بازی بیشترین فروش درون برنامه ای در سال ۲۰۲۰ را با رقم ۲.۶ میلیارد دلار رقم زده است. امروز در یک شایعه می شنویم که پابجی ۲ برای موبایل، کنسول و PC در دست توسعه است. هنوز مشخص نیست PUBG 2 چه تغییراتی خواهد داشت یا اصلا این گزارش چقدر صحیح است.

پابجی ۲

آیا زمان ارایه دنباله PlayerUnknown’s Battlegrounds فرا رسیده است؟ در حالی که PUBG زمانی داغترین بازی جهان بود و هنوز هم پایگاه کاربر خوبی را حفظ کرده است اما از زمان ورود رقبایی مانند Fortnite ، Apex Legends و Call of Duty: Warzone هم در بازار هستند که ستاره آن را بدون شک کم فروغ کرده اند. یک نسخه جدید برای PUBG ممکن است یک تلاش برای درخشش بیشتر ستاره این بازی در بین کاربران باشد.

طبق گزارشی که اخیرا از رسانه کره ای MTN منتشر شده است. هیچ ترجمه انگلیسی از خبر موجود نیست، اما گوگل چند نکته جالب را نشان می دهد. ظاهرا، Krafton (نام جدید PUBG Corp) از اوایل ماه مه 2019 شروع به کار در دفاتر اصلی سئول برای PUBG 2 کرد. در همین حال، PUBG Mobile 2 توسط تیمی که قبلاً PUBG Lite را برای دستگاه های ارزان توسعه می داد، در حال توسعه است.

شخصی که گفته می شود در PUBG 2 درگیر نخواهد شد، آقایBrendan Greene است که دارای لقب PlayerUnknown بوده و در گذشته علناً اظهار داشته است که نمی خواهد دنباله PUBG را بسازد. به نظر می رسد که موضع او تغییری نکرده است، زیرا گفته می شود که Greene در حال کار بر روی یک IP (مالکیت معنوی) جدید در استودیوی PUBG Amsterdam است که اخیراً تأسیس شده است.

استودیوی Striking Distance که توسط Glen Schofield تأسیس شده، توسط Krafton اخیراً از بازی ترسناک Dead-Space (مشابه The Callisto Protocol) خبر داده است، بنابراین بله، استادان PUBG همین حالا آستین های خود را بالا زده اند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید PUBG 2 ایده خوبی است؟ چه چیزی برای “۲” در عنوان پابجی جدید نیاز است تا واقعا تصور کنید بازی جدیدی را شاهد هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

همین یدونش سروراش دهن مارو سرویس نموده

ali_s

ولی امیدوارم بتونیم با گوشیمون دو رو بالا بیاریم
فک میکنم سنگین باشه

Mahdi

ممتظریم

1234567890

استودیوی Striking Distance که توسط Glen Schofield تأسیس شده، توسط Krafton اخیراً از بازی ترسناک Dead-Space (مشابه The Callisto Protocol) خبر داده است.

متن اینجا اشتباهه باید اینطور باشه::
… اخیراً از بازی ترسناک The Callisto Prorocol (دنباله معنوی Dead-Space ) خبر داده است

Arad.Htc

بازی خوبی میتونه باشه

Milad7

دشمنِ باتری گوشی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)