حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروشگاه آنلاین کتابانه و خرید کتاب های انتشارات مشاوران

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

انتشارات مشاوران آموزش از سال 1379 فعالیت فرهنگی خود را آغاز نموده است. این انتشارات در حالی آغاز به فعالیت کرد که در میان ناشران آن دوران، عدم توجه نسبت به دانش آموزان رشته‌ی علوم انسانی دیده می‌شد. بنابراین متولیان انتشارات مشاوران آموزش تصمیم گرفتند در جهت رفع نیاز‌های دانش آموزان این رشته بکوشند.

 

انتشارات مشاوران آموزش با تلاش فراوان پس از گذشت مدت زمانی طولانی، امروزه توانسته به عملکردی مناسب در زمینه‌ی تالیف کتاب‌های کنکوری و کمک آموزشی رشته‌‎ی انسانی دست یابد و خلاءهای موجود در بازار نشر کتاب‌های آموزشی را برطرف کند. علاوه بر کتاب‌های تخصصی رشته‌ی انسانی این انتشارات دروس عمومی نیز تالیف نموده است. (شما می‌توانید کتاب‌های انتشارات مشاوران آموزش را از فروشگاه اینترنتی کتابانه تهیه کنید.)

دسته بندی و ویژگی کتاب‌های انتشارات مشاوران آموزش

انتشارات مشاوران طی فعالیت فرهنگی خود با در نظر داشتن هدف رفع نیازهای دانش آموزان و ارائه منابع غنی که مکمل کتاب‌های درسی باشند، با دسته بندی ای منظم و کاربردی آثار گوناگونی را تالیف نموده است که می توان از میان آن ها به این موارد زیر اشاره کرد:

 کتاب‌های هدفدار

این کتاب‌ها شامل درسنامه‌ی کامل که تمامی مطالب کتب درسی را پوشش می‌دهد به اضافه‌ی تست‌های تالیفی و سراسری می‌باشند. با توجه به ماهیت دروس انسانی که فهم برخی از آن‌ها به تفکر و توضیح بیشتری نیاز دارند مولفان درسنامه‌هایی را تهیه کرده اند که هر دانش آموزی در هر سطحی بتواند نکته‌ی مورد نظر را دریابد.

تست‌های ذکر شده در کتاب‌ها با دقت بالایی در سه سطح از آسان تا دشوار گزینش شده اند که این امر به دانش آموزان کمک می‌کند با انواع مختلف پرسش‌ها آشنا شوند و میزان یادگیری خود را بسنجند.

کتاب‌های تیزشیم

سری کتاب‌های تیزشیم شامل درسنامه‌ای مفید و مختصر می‌باشند و سعی بر آن بوده تا مطالب مهم‌تر ذکر شوند. با وجود حجم کم بخش درسنامه هیچ مطلبی از قلم نیفتاده است. این درسنامه‌ها برای جمع بندی بسیار مناسب می‌‌باشند زیرا شامل سری نکات و تست‌های مهم جهت به خاطر سپردن مطالب کاربردی دروس می‌باشند. از دیگر ویژگی‌های کتاب‌های تیزشیم می‌توان به توضیح روند پاسخ دادن به یک سوال در برخی دروس که لازم می‌باشد را نام برد.

 

کتاب‌های تستیک

سری کتاب‌های تستیک بیشتر برای دانش آموزانی طراحی شده است که از تست به عنوان ابزاری برای یادگیری استفاده می‌کنند، آن‌ها می‌توانند با حل تست‌ها به مرور و دوره‌ی درس‌هایشان بپردازند. ساختار کتاب به گونه ای است که دانش آموز باید ابتدا در مدرسه بر مطالب درسی مسلط شود، سپس سراغ این کتاب آمده و با حل تست اشکالات خود را بیابد، در انتها از طریق درسنامه‌ی ارائه شده و پاسخ‌های تشریحی ابهامات و اشکالات را رفع نماید.

 

کتاب‌های جامع و پایه‌ی کنکور

کتاب‌های جامع و پایه‌‌ی مشاوران دارای درسنامه‌ای مفصل و غنی هستند؛ همچنین تست‌های فراوانی را شامل می‌شوند. ساختار این کتاب‌ها بدین گونه می‌باشد که ابتدا درسنامه ای کامل به شکلی مفهومی و با زبانی ساده بیان گردیده است. پس از توضیح مطالب برای هر مبحث تست‌هایی ذکر شده است.

این پرسش‌ها بسیار با دقت گزینش شده‌اند و سعی بر آن بوده انواع مختلف تست‌ها آورده شوند تا دانش آموزان با تیپ‌های مختلف سوالات آشنا شوند. پرسش‌‌های چهار گزینه‌ای ذکر شده در این سری محصولات مشاوران دارای دسته بندی خاصی می‌باشند. همچنین در انتهای کتاب‌ها پاسخنامه‌ای تشریحی آورده شده است که مراجعه به آن‌ها سبب رفع اشکال برای دانش آموز می‌شود. برخی از محصولات این سری از کتاب‌های مشاوران که پر فروش تر هستند عبارت اند ازکتاب اقتصاد جامع کنکور مشاوران، روان شناسی جامع کنکور، تاریخ جامع کنکور، عربی جامع و …

 

 

چند نمونه از کتاب‌های آموزشی انتشارات مشاوران

کتاب‌های مشاوران آموزش دارای تنوع بالایی هستند که دانش آموزان رشته‌ی انسانی به راحتی مطابق نیازهایشان می‌توانند از این محصولات بهره مند شوند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات مشاوران آموزش در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

عربی علوم انسانی پایه: کتاب حاضر، در راستای آموزش دقیق و مفهومی کتاب درسی، تسهیل یادگیری عربی برای دانش آموزان و عمق بخشیدن به معلومات آن ها تهیه و تالیف شده است و با مطالعه آن دانش آموزان آمادگی لازم برای شرکت در آزمون های آزمایشی علی الخصوص کنکور سراسری را کسب می کنند. در کتاب درسی چهار هدف تعریف شده که عبارتند از واژگان، قواعد، ترجمه عربی به فارسی و درک مطلب. به منظور تسلط بیشتر دانش آموزان بر این مهارت ها، مطالب و محتوی کتاب حاضر نیز، مطابق با این بخش ها در چهار فصل ارائه شده اند.

 

روان شناسی جامع: در کتاب روان‌شناسی جامع کنکور مشاوران، درسنامه جامع و کامل ارائه شده که تمام مفاهیم و مطالب درسی را در قالب توضیح و مثال شرح می دهد. برای تفهیم بهتر برخی از مطالب کتاب و نیز سازماندهی مطالب، جداول مقایسه ای در کتاب قرار گرفته است.پرسش‎های چهارگزینه‌ای نیز در کتاب گردآوری شده است که دارای چینش هدف دار بوده و فراگیران را با سبک سوالات آزمون کنکور آشنا می کند.

هدفدار فلسفه یازدهم: این  کتاب مشابه با متن کتاب درسی به تألیف رسیده است. هر درس دارای درس نامه ای کامل و در برگیرنده ی تمامی متن کتاب درسی می باشد. در ساختار کتاب از نمودار‌ها و اشکال متعددی برای درک مطالب بهره گرفته شده است.

امروزه خرید کردن راحت‌تر و دسترسی به آنچه نیاز دارید، امری آسان‌تر می‌باشد. شما هر جایی که باشید می‌توانید به راحتی جهت خرید اینترنتی کتاب‌های مشاوران آموزش اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی کتابانه یکی از راه‌های خرید اینترنتی انواع کتب درسی، کنکوری و کمک‌آموزشی می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

very good 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات