حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش بینی فروش ۲۰۰ میلیون دستبند هوشمند و ۳۵۰ میلیون هندزفری کاملا بی سیم

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | تحلیل بازار، لوازم جانبی

شرکت های تلفنی اخیراً محصولات هوشمند خود را فراتر از تلفن های هوشمند قرار داده اند. آن ها با دستبند هوشمند و هندزفری TWS تلاش دارند تا محصولات بیشتری بفروشند. . طبق پیش بینی موسسه Canalys بازار لوازم جانبی هوشمند تا پایان سال ۲۰۲۰ رشد ۳۲ درصدی و در سال ۲۰۲۱ افزایش ۲۸ درصدی اضافی را ثبت خواهد کرد. به این صورت که پیش بینی فروش ۲۰۰ میلیون دستبند هوشمند و ۳۵۰ میلیون هندزفری کاملا بی سیم را داریم.

همچنین گفته می شود که مقدار کل دستبدهای پوشیدنی و دستگاه های TWS در سال ۲۰۲۱ به ۵۵۸ میلیون و در پایان سال ۲۰۲۴ به ۷۶۰ میلیون دستگاه خواهد رسید.

به گفته سینتیا چن، دستنبدها و هندزفری ها از مقاومت بیشتری نسبت به تلفن های هوشمند نسبت به بیماری همه گیر برخوردار هستند. این به دلیل اصطلاح “lipstick effect” یا “اثر رژ لب” است که باعث می شود مصرف کنندگان با خرید کالاهای کم هزینه تر، “نیاز آنها به خرید چیزی” را برآورده کنند.

توجه به سلامتی و تندرستی از زمان بروز همه گیری Covid-19 که فروش دستگاه های Xiaomi ، Garmin ، Fitbit و Huami (شرکتی که صاحب Amazfit است) را افزایش داد، فروش دستبندهای هوشمند بسیار افزایش یافته است.

با توجه به تقسیم بازار، در سال 2020 بیشتر لوازم جانبی هوشمند در آمریکای شمالی و به دنبال آن چین بزرگ و اروپا فروخته می شود، اما در نهایت با رسیدن این ترند به مصرف کنندگان در مناطق ثروتمندتر، روند مذکور تغییر خواهد کرد. طی پنج سال، منطقه آسیا و اقیانوسیه دومین منطقه بزرگ خواهد بود و فاصله را با چین بزرگ کم می کند اما از آمریکای شمالی و اروپا بسیار جلوتر خواهد بود.

چن نشان داد كه شركت هاي چيني آمادگي انتخاب بيشتری را دارند، به ويژه با دستگاه ها مقرون به صرفه و جذاب كه مورد پسند كاربران محلی قرار گرفته است. کانالهای توزیع مرزی به خوبی توسعه یافته به چین و بقیه کشورهای آسیایی کمک می کند تا در مقایسه با بازارهای غربی، در حالی که هزینه ها را در حاشیه پایین تر نگه می دارند، فروش خود را بهبود بخشند.

نظر شما چیست؟ امسال برنامه ای برای خریدهای کوچک مثل هندزفری بی سیم و دستبند هوشمند دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به نظر میرسه گوگل توی پیکسل ۵ عملکرد هسته ها رو محدود کرده ، تو حالت تک هسته ای امتیازش عادیه ولی توی چند هسته ای پایینه

Milad7

عالیه با قیمت مناسب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)