حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شما می‌توانید با در اختیار داشتن یک سایت حرفه‌ای، جذاب، مدرن و کاربر پسند تعداد مشتری‌ها و مخاطبانتان را افزایش دهید. اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید می‌توانید با سایت‌های ایراکد کاربران زیادی را پای‌بند خود نمایید و آن‌ها را تبدیل به مشتریان ثابت خود کرده و در نهایت سود کلانی عاید خود کنید. اگر هم شما طالب سایت سازمانی هستید، ایراکد به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت میتواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

یک طراحی سایت تخصصی باعث می‌شود که تجربه خوبی برای کاربرانتان فراهم گردد و آن‌ها بتوانند به راحتی به اطلاعات سایت دست پیدا کنند و سپس اقدام کنند. این اقدام می‌تواند خرید یک محصول، مشاهده یک خبر و … باشد. در نتیجه شما می‌توانید اطمینان پیدا کنید که خدمات یا محصولات شما در بین رقبایتان پیشتاز است. شرکت برنامه نویسی ایرانیان با برند ایراکد با جدیدیترین و به روزترین خدمات تخصصی طراحی سایت میتواند کدنویسی و برنامه نویسی سایت اختصاصی شما را به بهترین شکل ممکن در کوتاهترین زمان انجام دهد.

طراحی سایت ایراکد و برند سازی کسب و کار شما:

یکی از عوامل موثر بر برند‌سازی، طراحی سایت مدرن و پیشرفته است؛ زیرا همخوانی سبک طراحی، رنگ‌ها و فونت موجود در صفحات سایت به معنی پایداری سبک شما می‌باشد و اگر طراحی صفحات با یکدیگر مطابقت نداشته باشد، سایت شما غیر‌حرفه‌ای به نظر می‌رسد و مخاطب‍تان متوجه نمی‌شود که چه رنگ‌هایی را باید به برند شما مرتبط سازد. بنابراین تولید سایت شما توسط ایراکد به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت، چالش‌های موجود در مسیر شناخت شما و برندسازی را حذف می‌نماید.

 

سابقه ایراکد به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت :

موفقیت هر شرکت طراحی سایت در سایه برخورداری از دو عنصر تخصص و تجربه اتفاق می‌افتد. امروزه شرکت‌ها و موسسات نوپا زیادی هستند که در حیطه طراحی سایت مشغول به فعالیت می‌باشند که اتفاقا برخی از آن‌ها از نیروهای متخصص بهره می‌گیرند. اما تجربه، موضوعی است که نباید نادیده گرفته‌شود؛ چرا که تجربه سبب تقویت قوه تامل و ظهور ایده‌های بکر و خلاقانه در طراحی سایت می‌گردد.

حال ایراکد به واسطه اینکه از سال 1384 آغاز به فعالیت نموده و با زبان‌های برنامه‌نویسی متداول آن زمان امر طراحی سایت را بر عهده داشته، یکی از با سابقه‌ترین و قدیمی ترین  شرکت‌های طراحی سایت در ایران به شمار می‌رود.

این شرکت از همان ابتدا تا به امروز همزمان با پیشرفت تکنولوژی، زبان‌های مطرح طراحی سایت در سطح جهان را آنالیز می‌نموده و خدمات خود را با زبان‌های به‌روز ارائه می‌کرده‌است.

حضور تجربه در کنار تخصص، عامل موثر در برتری ایراکد نسبت به سایر شرکت‌های طراحی سایت می‌باشد.

تاییدیه های ایراکد در حوزه بهترین شرکت طراحی سایت:

صرف نظر از مجوزهای قانونی، مشاهده نمونه کارهای ایراکد و مشتریان برترین شرکت طراحی سایت ایران، مهر تاییدی بر شایستگی این شرکت در زمینه طراحی سایت می‌باشد. از مجوزهای قانونی ایراکد در زمینه طراحی سایت میتوان به موارد زیر نام برد:

شورای عالی انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اتحادیه کامپیوتر و موبایل وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرکز توسعه فناوری‌ اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد

سبک طراحی سایت ایراکد:

ایراکد در حیطه طراحی سایت سازمانی به عنوان پیشگام در طراحی سایت حرفه ای، بنیان‌گذار سبک اسلامی- ایرانی در ایران می‌باشد و این امر در نمونه کارهای سازمانی ایراکد مشهود است. این شرکت در امتداد تولید و آماده‌سازی سایت‌های سازمانی، از المان‌های شاخصی چون بته‌جقه و اصطلاحا گل و بلبل که نشان‌دهنده فرهنگ ایرانی می‌باشند، استفاده می‌کند و هم‌چنین گاهی از ترکیب این نشانه‌ها با علائم اسلامی متناسب با فضای وبسایت، بهره می‌جوید.

ایراکد در حوزه طراحی سایت‌های تجاری، از سبک‌های استاندارد و مطرح روز دنیا استفاده می‌نماید که از جمله سبک طراحی سایت تجاری، می‌توان به فلت (تخت)، متریال، انیمیشنی و … اشاره کرد. البته بهترین شرکت طراحی سایت، خصوصیاتی را که بر افزایش کاربر‌پسندی و جذابیت وبسایت شما موثر واقع می‌شود را تجزیه‌و‌تحلیل می‌کند و سپس براساس آن، سبک متناسب با وبسایت مورد‌نظر شما را انتخاب می‌کند.

مراحل طراحی سایت در ایراکد:

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران برای پیمودن هر یک از گام‌های طراحی سایت  و انجام آن‌ها به صورت کارآمد ، خدماتی را به شما ارائه می‌دهد که موجب متمایز گشتن ایراکد از سایر شرکت‌های طراحی سایت می‌گردد.

  1. مشورت با شما و آنالیز احتیاجات سایت
  2. تدارک طرح چیدمان و نقشه اولیه سایت
  3. طراحی گرافیکی سایت یا UI. برنامه‌نویسی قالب مورد تایید
  4. تولید و پیاده‌سازی سیستم مدیریت محتوا (CMS) بر‌اساس قالب انتخابی شما

 

خدمات طراحی سایت ایراکد برای قالب اختصاصی:

در وهله نخست هدف شما از طراحی سایت یا مخاطبان شما مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ چرا که مقصود شما از طراحی وبسایت بر چیدمان آن موثر است . ممکن است که شما به منظور ایجاد برند یا پر‌رنگ‌سازی برند خود، ثبت سفارشات و فروش محصولات، ارائه خدمات بیمه یا مسافرتی، عرضه فیلم و موسیقی، ایجاد یک خبر‌گزاری و … به دنبال طراحی وبسایت با قالب اختصاصی باشید.

پس از آنالیز احتیاجات شما، نوبت به طراحی اولیه می‌رسد

سپس طرح نهایی به گرافیست شرکت ایراکد سپرده می‌شود تا آن را به صورت دقیق در فتوشاپ پیاده نماید. در این مرحله تم رنگی سایت، فونت نگارش مورد استفاده، لوگو شرکت و … در طرح گرافیکی کاملا مشخص می‌گردد و مشابه گام قبلی به تایید شما می‌رسد.

پس از انجام مراحل فوق، کد سایت مطابق صفحات طراحی‌شده، نوشته می‌شود و به طور اختصاصی در اختیار شما قرار میگیرد.

 

Cmsهای ایراکد برای طراحی سایت:

ایراکد دارای یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی است که در سال 1393 در شورای عالی انفورماتیک به ثبت رسیده است. طراحان شرکت برای طراحی سایت اختصاصی علاوه بر cms های برتر جهان از این قالب اختصاصی نیز استفاده کرده و به بهترین شیوه پیاده سازی میکند. از دیگر سیستم های مدیریت محتوا مورد استفاده ایراکد CMS بامبو را به کار می‌برده و سپس به استفاده از پرستاشاپ و جوملا روی آورده‌است. ایراکد هم‌اکنون از CMS تخصصی ورد‌پرس استفاده می‌نماید و بدین جهت شما می‌توانید از خدمات تخصصی وردپرس چون صفحه‌ساز المنتور که بهترین افزونه وردپرس است، بهره بجویید. به‌کارگیری این افزونه قدرتمند سبب افزایش سئو سایت شما می‌گردد.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت در ایراکد:

ایراکد به عنوان قدیمی ترین شرکت طراحی سایت در ایران با پیاده‌سازی سئو مخصوص سازمان یا شرکت تجاری‍تان به گونه‌ای سایت شما را بهینه می‌نماید که ترافیک وبسایت‍تان و رشد درآمد خالص شما افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند. سئو داخلی و سئو خارجی سایت شما را آنالیز کرده و با استفاده از  سئو خارجی شامل بک‌لینک، رپورتاژ آگهی و … و سئو داخلی شامل مقوله‌هایی چون محتوای مناسب، کلمات کلیدی مرتبط با محتوا موجب می‌شود تا رتبه خوبی در صفحه نتایج جست‌وجوی کاربران داشته باشید. افزون بر این، متخصصان سئو بهترین شرکت طراحی سایت، نتایج استراتژی سئو وبسایت شما را آنالیز می‌نمایند تا از عملکرد مطلوب آن اطمینان حاصل کنند.

زمان تحویلی سایت های طراحی شده ایراکد:

ایراکد با آنالیز سایت و بررسی نیازهای مشتریان زمان تقریبی طراحی سایت را اعلام میکند. و بر  همین اساس در کوتاهترین زمان اقدام به طراحی سایت کرده و پروژه را تحویل میدهد.

ویژگی های سایت های طراحی شده توسط ایراکد:

سفارشی بودن سایت ها

(mobile friendly) بودن سایت ها یعنی سازگاری کامل با موبایل

قابلیت بهینه سازی موتور جستجو

 

خدمات پشتیبانی ایراکد در حوزه طراحی سایت:

شما می‌توانید هم از خدمات تلفنی و حضوری بهترین شرکت طراحی سایت استفاده نمایید و هم از طریق پورتال مشتریان که همیشه در دسترس شما قرار دارد، با ایراکد ارتباط برقرار نمایید؛ بنابراین زمینه ارتباط شما با ایراکد در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه‌روز فراهم است و کارمندان ایراکد به محض مطرح‌شدن درخواست شما، با شما همکاری می‌نمایند.

 

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و سفارش پروژه های اختصاصی خود با شماره 09124814737  تماس حاصل کرده و از خدمات مشاوره ای رایگان متخصصان ایراکد بهره مند شوید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سپاس 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)