حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان شاتل ارایه شد: هدیه ای با اکراه

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت، حتما بخوانید

دیروز در ترنجی و بنابر توییت وزیر جوان خواندیم که ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان تا پایان سال ۹۸ برای کاربران اینترنت ثابت محتمل است. امروز و پس از اینکه درباره فعلا شدن بسته اینترنت هدیه ۱۰۰ گیگابایتی مخابرات و TD-LTE ایرانسل صحبت کردیم، حالا می بینیم که بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان شاتل ارایه شده، هدیه ای با اکراه که به نظر می رسد شاتل اصلا از ارایه آن خوشحال نیست. چرا؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان شاتل

بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان شاتل

بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان شاتل

همانطور که در تصویر بالا می بینید، مشکلی وجود ندارد و بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان شاتل با مهلت استفاده ۲۹ اسفند ۹۸ ارایه شده است. تا اینجا همه چیز منطقی و مرتب به نظر می رسد و از خانه نشین شدن کرونایی می توانیم کمی حتی خوشحال باشیم اما موضوع جایی عجیب می شود که نه تصویر بعدی، بلکه تصویر بعدی آن را می بینیم!

بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان شاتل

بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان شاتل

در این تصویر می بینیم که گفته شده “بسته ای که تاریخ پایان اعتبارش نزدیک‌تر است، زودتر استفاده خواهد شد.” هر چند همین هم برای کاربرانی که بسته اینترنت آن ها تا پایان ۹۸ به اتمام می رسد جالب نیست و باید ابتدا آن را مصرف کنند تا به این ۱۰۰ گیگ دست پیدا کنند اما اصل ناراحتی جای دیگری است، تصویر بعدی!

با این که بالاتر دیدیم مهلت استفاده بسته ۱۰۰ گیگابایت شاتل ۲۹ اسفند ۹۸ عنوان شده اما وقتی به بخش بسته های فعال مراجعه کنید، تاریخ مصرف ۱۸ اسفند ۹۹ را مشاهده می کنید. اگر این را با گزاره تصویر بالایی همراه کنیم این یعنی کاربران شاتل باید هر بسته ای که تا ۱۸ اسفند ۹۹ دارند ابتدا مصرف کنند تا بسته ۱۰۰ گیگابایتی برای آن ها فعال شود! این حقیقتا رفتار صحیحی نیست، به خصوص وقتی با رقبا مقایسه می شود!

شما کاربر اینترنت ثابت شاتل هستید؟ اوضاع برای شما به چه صورت است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اون اکراه را خوب اومدی 😛

rhadavi

شرکت شاتل اومده صد گیگ اضافه کرده اما تاریخ انقضاشو زده برای یکسال دیگه ک اول بسته خود مشتریها مصرف بشه با این سیاست بسته صد گیگ اکثر مشتریها دست نخورده باقی میمونه. ایکاش شرکت شاتل از اول این بسته ها رو نمیداد اما ب این صورت ب شعور و شخصیت مشتریها توهین نمیکرد. شاتل واقعا برات متاسفم…………….

albalo

شاتل دفعه قبل هم که به خاطر اغتشاشات اینترنت قطع بود و وزارت ارتباطات دستور ارائه بسته داده بود همین برنامه رو پیاده کرد تازه با کلی منت. اگه نمیخوان کاری رو انجام بدن مثل آدم بگن نمیخوایم. نه اینکه مردم و مشترکینشون رو احمق فرض کنن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)