حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فن واقعی درون گوشی گیمینگ Red Magic 5G قرار خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | 38 دیدگاه | ZTE

در حالی که تولیدکننده‌های لپتاپ‌ها در حال تلاش برای تولید سیستم بدون فن هستند به نظر می رسد تولید کننده های موبایل به سمتی هستند که کاربران به خرید تهییج شوند. امشب می شنویم که فن واقعی درون گوشی گیمینگ Red Magic 5G قرار خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی گیمینگ Red Magic 5G

گوشی گیمینگ Red Magic 5G

گوشی گیمینگ Red Magic 5G

اکثر گوشی‌های هوشمند گیمینگ به سیستم‌های خنک کننده مایع یا ترکیبی مجهز شده‌اند، اما اکثر این فناوری‌ها توانایی دفع کامل حرارت گوشی‌های گیمینگ را ندارند و در نهایت شاهد داغ شدن بدنه دستگاه هستیم. سال گذشته میلادی شرکت ZTE از اولین گوشی هوشمند گیمینگ مجهز به سیستم خنک کننده اکتیو به همراه فن داخلی رونمایی کرد. گوشی هوشمند گیمینگ Red Magic 3s از آزمایش‌های حرارتی سر بلند خارج شد و عملکرد سیستم خنک کنندگی ویژه نوبیا را به رخ رقبا کشید.

شرکت ZTE قصد داشت تا در رویداد کنگره جهانی موبایل سال 2020 گوشی گیمینگ جدید نوبیا Red Magic 5G را معرفی کند، اما به دلیل گسترش ویروس کرونا و انصراف اکثر شرکت‌ها از حضور در MWC 2020، این رویداد مهم لغو شد. حال به تازگی پوستر‌های تبلیغاتی از گوشی Red Magic 5G منتشر شده است که در آن شاهد نسخه بروزرسانی سیستم خنک کنندگی به همراه فن سریع‌تر نسبت به نسخه قبلی هستیم.

بر اساس تصاویر و اطلاعات منتشر شده سرعت فن به کار رفته در سیستم خنک کنندگی Red Magic 5G به 15000 در دقیقه می‌رسد؛ در حالی که سرعت فن نسخه Red Magic 3s در نهایت به 14000 دور دقیقه می‌رسید. طراحی تیغه‌ فن خنک کننده نوبیا در نسل جدید سیستم خنک کنندگی به منظور چرخش بهتر هوا تغییر پیدا کرده است؛ همچنین محل قرار گیری آن به منظور عملکرد بهتر تغییر کرده است. گفته می‌شود که در نسل جدید خنک کننده نوبیا مجاری هوا و رادیاتورها نیز مجدداً طراحی شده است.

در طراحی جدید مساحت رادیاتور قسمت شمالی دستگاه 56 درصد افزایش یافته است که در نهایت تهویه هوا را 43 درصد و ظرفیت تبادل گرما را تا 30 درصد افزایش می‌دهد. به گفته ZTE در نسل جدید سیستم خنک کنندگی موبایلی آن‌ها از آلیاژ آلومینیومی ویژه با ظرفیت حرارتی بالا استفاده شده است؛ همچنین برای انتقال حرارت بهتر میان تراشه و سیستم خنک کنندگی از یک ژل حرارتی ویژه استفاده شده است.

طراحی سیستم خنک کنندگی نوبیا شگفت انگیز است، زیرا این فناوری جذاب و کاربردی در یک گوشی هوشمند با ابعاد 168.56x78x9.75 میلی‌متر قرار داده شده است. گفته می‌شود که گوشی هوشمند گیمینگ Red Magic 5G به تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 865 و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و صفحه نمایش آن از نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی گیمینگ Red Magic 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
38 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

#فن_واقعی
این لقب چالتون بود…😑

Dr.Nazer

فن واقعی😂🤦‍♂️

نیما عرفانی

شما ایمیلو چک کن و جواب بده، نپیچون
با اینکه می‌دونم چند ساعته دیدی…

Dr.Nazer

استاد به‌ خدا اصلاً یادم به ایمیل نبود چون نوتفیکیشنش هم نمیاد من کلا یادم رفته بود… الان چک می‌کنم

نیما عرفانی

(جان؟😐) جوابِ من نشد
جوابی که میخوام بده

نیما عرفانی

ضمناً نگو «استاد»
بی ریا حرف دلتو بزن منتها قبلش جواب اون سؤالی که ازت پرسیدم بگو

Dr.Nazer

واقعاً منظورتونو متوجه نمیشم

نیما عرفانی

منظورمو خیلی خوب متوجه شدی

Dr.Nazer

الان متوجه شدم و تنها واکنشی که میتونم نشون بدم اینه :

《🤦‍♂️》

نیما عرفانی

طفره نرو ، جواب سؤالی که ازت پرسیدم تو همون ایمیل بده وگرنه مجبور میشم اینجا مجدد بپرسمش

نیما عرفانی

خب اوکی
پرسیده بودم : میشه برام توضیح بدی مار تو آستین پرورش دادن یعنی چی؟
بازم اگه تمایلی نداری جواب بدی ایرادی نداره ، من به جات جواب سؤال خودمو میدم

Dr.Nazer

اولاً که طفره نمیرم و قصد پیچوندن یا در رفتنو ندارم، دوماً هم همینجا جواب میدم چون محیط عمومیه و چه بهتر که همه بخونن و بدونن… فقط اینم بگم که مطمئن باشید تو این متنی که دارم می‌نویسم هیچ دروغ و دورویی و اینا نیست و دقیقاً دارم واقعیتو چیزی که تو قلب و ذهنم جریان داره رو می‌نویسم…

من هیچ خصومت و مشکلی با شما ندارم و همواره شما رو نه یکی از بهترین و منطقی‌ترین بلکه بهترین و منطقی‌ترین کاربر سایت می‌دونستم، بدون اغراق دارم میگم… اون القابی هم که به شما نسبت میدادم مثل استاد و حضرت و امپراطور و سلطان و این چیزا به دلیل شدّت علاقه‌ای که به شما داشتم و دارم بوده و پشت سر شما پیش باقی دوستان هم همیشه شما رو با این القاب خطاب می‌کردم… من الان می‌دونم دقیقاً وقتی که من نبودم چه کسی چه چیزهایی رو توی سایت آپلود کرده و بعد هم کامنت‌هاش حذف شده، چون از دیروز داشته منو تهدید می‌کرده!
شاید این اولین بارم نباشه که درباره‌ی شخصی همچین چیزی گفته باشم ولی واقعاً دارم میگم من هیچ منظوری نداشتم، من هیچی توی قلبم نیست؛ مگه شما چه زیان و ضرری به من رسوندین که من بیام این اراجیف رو در مورد شما بگم؟
درصد زیادی از ما مردم ایران دقیقاً همینطوری هستیم، جلوی طرف مقابل خیلی با احترام و بامحبت برخورد می‌کنیم اما شاید گاهی وقتا یه چیزای دیگه‌ای رو پشت سرش بگیم… منم اعتراف که نمیشه گفت واقعیت و چیزی که الان دیگه ثابت شده رو دارم میگم که من هم یکی از همین افراد بودم و کارم کاملاً اشتباه بوده… اما من واقعاً از این افراد نیستم که جلوی کسی، به خصوص شخصی مث شما که واقعاً بهش علاقه دارم و همیشه تصور خوبی ازش در ذهنم بوده با احترام برخورد کنم اما پشت سرش از بدی‌هاش بگم یا حتی توهین کنم… اون چیزایی هم که من گفتم خب فکر خاصی پشتش نبوده و نمیگم شوخی چون واقعاً درست نیست اما بدون منظور و هدف خاصی گفته شده… شاید من بعضی وقتا یه چیزی بگم که خودم بعد از مدّت کوتاهی به اشتباه بودنش پی ببرم و با خودم بگم که کار درستی نکردم یا حرف درستی نزدم، دقیقاً مثل همین مورد؛ اما بازم میگم این صحبتا بدون هیچ گونه منظوری بوده و من هیچ مشکلی با شما ندارم و همیشه براتون احترام قائل بودم و بهتون ارادت خاصی داشتم… این مورد هم تا قبل اصلاً تکرار نشده و من پیش واعظ و شهداد و بقیه هم حتی شما رو با همون القابی که اول گفتم صدا میکردم…
اصلاً نمیخوام خودمو تبرئه کنم یا بگم کارم درست بوده، اصلاً… کار من و صحبت‌هایی که کردم کاملاً اشتباه بوده و اگه با دیدن این احتمالاً اسکرین‌شاتا و … ذهنیت‌تون نسبت به من عوض شده بهتون میگم که من همچنان همون احترامی رو براتون قائلم که مدت‌ها پیش داشتم و صحبت‌هایی که کردم بدون فکر زده شده و دیگه به اصطلاح یه چیزی گفتم..! قرار نیست که همیشه هرچی که انسان میگه ذهنیت و تفکر و عقیده‌ی واقعی خودش باشه…
الانم میخوام ازتون عذرخواهی کنم و خواهش کنم که منو ببخشید و فکر نکنین که من ازتون کینه به دل دارم یا باهاتون مشکلی دارم و هدف خاصی رو دنبال می‌کنم، شما همیشه برای من عزیز بودین، هستین و خواهید بود 《استاد جان!》…

نیما عرفانی

جواب سؤالم اینه ؛
عین سکه که دو رو داره ، تو هم دو رو داری. این جزو بدترین خصلت های یه آدمیزاد می‌تونه باشه که همه جا خودشو انسان نشون بده ولی در حقیقت ظاهرش با باطنش یکی نباشه ، بیاد تو روت خودشو خوب جلوه بده اما بعدش از پشت بهت خنجر بزنه.
به خیالت تصور کردی به من رکب زدی اما نمیدونستی که من ۲ تا چشم هم پشتم دارم …

Dr.Nazer

جوابتونو زودتر همینجا دادم خواهشاً بخونید‌…

نیما عرفانی

اسکرین شاتی در کار نبوده و برام کوچکترین اهمیتی هم نداره چون خودم ، خودم و خودم داخل گروه تلگرامیتون هستم ⁦🕶️⁩ . ذهنیت تو شاید نسبت به من مثل سابق باشه اما ذهنیت من نسبت به جنابعالی و واعظ به کل تغییر کرد 📸.

نیما عرفانی

اسکرین شاتی در کار نبوده و برام کوچکترین اهمیتی هم نداره چون خودم ، خودم و خودم داخل گروه تل.گرامیتون هستم ⁦🕶️⁩ . ذهنیت تو شاید نسبت به من مثل سابق باشه اما ذهنیت من نسبت به جنابعالی و واعظ به کل تغییر کرد 📸.

Dr.Nazer

دیگه برای دفاع از خودم هیچ حرفی ندارم که بزنم،
و من دیگه نمیتونم توی این سایت بمونم… خداحافظ همگی… :/

پی‌نوشت : #تف_به‌_این_زندگی🤦‍♂️

The Destroyer

جناب عرفانی حرفای ناظر کاملا درسته و من هم تایید میکنم حرفاشو… البته ممکنه حرفای من هم برای شما سندیت نداشته باشه اما خب فک کنم بهترین کاریه که میتونم در حق شما و ناظر و حتی خودم بکنم… حقیقتش تو این چند وقت اخیر و با رفتن بعضی‌ها یه فضای دوستانه‌ای توی سایت ایجاد شده‌ بود که من واقعا ازش لذت می‌بردم و در واقع دارم این‌ کارو به خاطر حفظ اون فضا می‌کنم و قصد ندارم کاری که ناظر کرده رو توجیه کنم…

اما همون‌طور که خودش هم گفت نه‌تنها خودش بلکه شما استاد من و شاید خیلی‌های دیگه هم هستید و حداقل میدونم که ناظر برای شما خیلی احترام قائله و این از صحبتایی که تو تلگر.ام در مورد شما میکنه کاملا مشخصه… اما سر این قضیه آخر و دعوای لفظی (نوشتاریتون) با چالتون نه تنها ناظر بلکه بقیه هم شوکه شدن و حقیقتش من یادم نمیاد که شمارو انقدر عصبانی دیده‌باشم… ناظر هم در این مورد کمی بی‌احتیاطی به خرج داد و حرفایی زد که فک مطمئنم روشون فکری نکرده بود…

جناب عرفانی این رو هم بدونید که اونی که اصلا باعث و بانی این جنجال بود کسی بود که متاسفانه نسبت به واعظ و ناظر عقده پیدا کرده بود اونم فقط به خاطر یه ادمین شدن… و کاری هم کرد که در نهایت نتیجه‌ش شد اتفاقی که الان افتاده…

اما اجازه بدید منم یه سوال از شما بپرسم… آیا به نظرتون واقعا ارزش داره که به‌خاطر یه آدم عقده‌ای و از اون مهم‌تر ۴ تا حرف نادرست بدون تفکر که میدونیم از سر ناآگاهی و هیجان‌زدگی زده شده این فضای دوستانه بین خودمون رو خراب کنیم؟

من با این سوال اصلا قصد ندارم به شما بگم که چی کار کنید… چون اصلا در سطحی نیستم که به شما بگم چی کار کنید اما خب دوست دارم نظرتون رو در این مورد بدونم…

در هر صورت امیدوارم تونسته باشم کمی از خشم شما کم کنم هرچند من کاملا حق رو به شما میدم و احتمالا اگر خودم هم بودم همین اتفاقات میفتاد…

ممنونم از وقتی که گذاشتین و این کامنت رو خوندید…🙏

_V_

وات د….

من چیکار کردم؟؟! 😐🤦‍♂️

این آدم لا اوبالی که اومده زر زیادی زده رو ک اگر ما بخوایم اینجا تشریحش کنیم باید پلیس فتا بیاد وسط براش

_V_

آهااان

اونی ک ناظر گفته بود عرفانی فوش داد منم زیرش چنتا هشتگ زدم!!؟🤦‍♂️

نیما عرفانی

شهداد
آخرین کامنتی که در جواب به اون بوقلمون گفتم رو بخون ، یه تنه پشتتون دراومدم چون فهمیدم بچه های با مرام و با معرفتی هستین . شعار من اینه ؛ یکی برای همه ، همه برای یکی ، در عمل نه در حرف .
ناظر و واعظ هر زمان که به من احترام گذاشتن ، در مقابل از من احترام هم دیدن، غیر از این بوده بگین ، حتی اگه یه مورد بوده بگین. اما این اواخر رفتارهایی که ازشون دیدم فراتر از بی حرمتی بود .
رسم بزرگتر کوچیکتری رو با سوءاستفاده از ارزش هایی که براشون قائل بودم، خوب و کامل به جا اوردن .
اره واعظ گروه رو پریویت کن اما هیچ وقت اینو فراموش نکنید ؛ هرجا باشین قبلش نیما عرفانی اونجاست ، هرحرکتی انجام بدین قبلش نیما عرفانی اون حرکتارو زده.
دیگه بستگی به هوش خودتون داره که چه برداشتی از حرفام کنید . حالا هی دورهم جمع بشین تو گروه بحث های کوچه بازاری راه بندازین و با همین کارا دست چالتون و امثال چالتون آتو بدین هرچند که برای من پشیزی اهمیت نداره که بهش آتو بدین یا ندین.
دیگه خود دانید
اوقات به کام

The Destroyer

حقیقتش جناب عرفانی اصلا توان مخالفت ندارم چون حرفتون درسته…
اما میتونم خواهش کنم این سری از همه ما بگذرین؟

The Destroyer

ناظر بدو جوابگو باش مردک…

V800B

چ جالب
سنگین نشه فقط

Dr.Nazer

من دیگه هیچ حرفی ندارم
هیچی…

چه تیتر جالبی😅

☆NINJA CAT☆

اوف چه رقابتی بشه امثال!

Dr.Nazer

دوستان خوبی و بدی دیدید حلال کنید…
امیدوارم در کنار همدیگه روزهای خوشی رو سپری کنید، به امید دیدار… :-/

Dr.Nazer

ولی جناب عرفانی، شما اگه دوست دارین فکر کنین که من میخواستم به شما رکب بزنم و از پشت خنجر بزنم و …، اما به خود خدا قسم میخورم که من هیچ مشکلی با شما نداشته و ندارم و هیچ هدفی رو دنبال نمیکنم… اما دیگه چه حرفی بزنم؟ چه فایده؟… نوش دارو پس از مرگ سهراب…
با این شرایط چاره‌ای ندارم که از شما و باقی دوستان در این سایت خداحافظی کنم چون تنها امید و انگیزم برای حضور در سایت رو از دست دادم…
خدانگهدار…

Amir galaxy

ناظر چیزی تو دلش نیست😑

☆NINJA CAT☆

تو کلیه اش هست

Amir galaxy

😶

Amin

ناظر نرو که اگه بری جات خالیه اگه تو بری به کی بگیم روز خوش کی برامون جنس جور میکنه
ناظر 😢

The Destroyer

والا فعلا که عزمش رو جزم کرده بره… حالا ببینیم چی میشه…

Amin

نمیره من ناظرو میشناسم قبلا هم سر یه موضوعی میخواست بره نرفت ناظر بچه خوبیه 🙂

Milad7

واقعا کارایی داره؟

Mortazavi

آقا اگه گ.روه تل.گرامی یا وات.زاپ دارید منم اد کنید
Mortazavinia110 آدر.س جی.م.یل منه
ممنون

سپیده دم

جالبه البته این فن ها هم عمری دارن و اینکه با این سبک طراحی خیلی در برابر اب و خاک اسیب پذیر می شه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)