حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ ساعت هوشمند هواوی Watch GT2

سه ماه پیش بود یعنی اواخر تابستان که ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۲ با عمر باتری ۱۴ روزه رسما معرفی شد. این ساعت هوشمند علاوه بر عمر باتری خوب، طراحی باریک و جذابی هم دارد که می تواند توجه شما را به خود جلب کند. امشب می خواهیم با هم در ترنجی آنباکسینگ ساعت هوشمند هواوی Watch GT2 را داشته باشیم، با ما همراه باشید.

آنباکسینگ ساعت هوشمند هواوی Watch GT2

 

 

ساعت هوشمند واچ جی تی ۲ (Watch GT2) در نسخه ۴۲ میلی متری در اختیار ترنجی است و موضوعی که بدون شک در نگاه اول به آن توجه می کنید ضخامت کم و ظاهر کلاسیک آن است. در بازخوردهای زیادی که نسبت به طراحی آن گرفتیم، توصیف “شیک” وجه مشترک نظرات بود.

ما می دانیم این شیک بودن دلیلش چیست و دوست داریم که در نقد و بررسی ترنجی درباره این ساعت هوشمند به آن بپردازیم اما اینجا آنباکسینگ ساعت هوشمند هواوی Watch GT2 است. هدف ما در ترنجی از آنباکسینگ، بررسی بسته بندی و لوازم جانبی همراه محصول است. به همین دلیل ویدیوها خلاصه و به دور از هجویات است.

در بسته بندی ساعت هوشمند هواوی Watch GT2 می توان سادگی را دید به همراه تلاش این شرکت برای القا احساس اعلا بودن آن. با باز کردن جعبه مربعتی دستگاه، خود ساعت اولین چیزی است که می بینید. رنگ مشکی این ساعت همان چیزی است من شخصا می پسندم و سادگی کلی آن برایم همواره جذاب بوده است.

ساعت هوشمند هواوی Watch GT2

ساعت هوشمند هواوی Watch GT2

لوازم جانبی همراه با ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۲ را می توان یک شارژر بی سیم بسیار جمع و جور و آهنربایی و یک کابل USB C دانست. این شرکت درون جعبه سرشارژر قرار نداده است و این یعنی شما برای شارژ کردن دستگاه نیاز به سرشارژر موبایل خود یا USB لپتاپ یا کامپیوتر شخصی خود دارید.

به جز دفترچه های آموزش و وارانتی موضوع دیگری درون جعبه نیست. به صورت کلی می توان گفت که هواوی ساعت هوشمند خود را با بسته بندی و تجهیزات جانبی عرف بازار ارایه کرده است.

نظر شما درباره ساعت هوشمند جدید هواوی چیست؟ فکر می کنید آن را بپسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

احسنت و خدا قوت
“نظر شما درباره ساعت هوشمند جدید هواوی چیست؟ فکر می کنید آن را بپسندید؟ ”
قطعاً همینطوره👌

ßÅÐ ßøy

و باز هم تبلیغ 🌹⁦✌️⁩

Chalton

عجب…!
چیزی نگم بهتره

ßÅÐ ßøy

چالتون
تو هم به چیزی که من فک میکنم فکر میکنی؟😁

Dr.Nazer

آقای عط‌ایی شماهم با هواوی قرارداد بستید؟😁🤦‍♂️

Amir galaxy

هواوی هم خوب خرج می‌کنه دمش گرم😅👌
ولی به فال نیک میگیریم

Ahmad ka

اندوری ۱۰ نوت ۱۰ پلاس امروز صیح ایران ارایه شد

علی شیخ زاده

اصلا به ساعت هوشمند علاقه ای ندارم
ولی در کل ساعت اپل رو میپسندم

Milad7

ایولا س ی ن ا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)