حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت کوییک دو رنگ یا کوییک آر (QUIK R) بهمن ۹۸ رسما مشخص شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

با ارسال دعوتنامه تسویه حساب برای متقاضیان خودرو کوییک آر، قیمت قطعی این خودرو نیز مشخص شد. قیمت کوییک دو رنگ یا کوییک آر (QUIK R) بهمن ۹۸ رسما مشخص شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

قیمت کوییک دو رنگ

کوییک آر

کوییک آر

با ارسال دعوتنامه تسویه حساب برای متقاضیان خودرو کوییک آر، قیمت قطعی این خودرو نیز مشخص شد. مشتریانی که این محصول را با موعد تحویل بهمن ماه 98 ثبت نام کرده بودند، هم اینک دعوتنامه تسویه حساب برای آنها با قیمت “۶۹ میلیون تومان” صادر شده است.

خط تولید این محصول به تازگی در شرکت پارس خودرو راه‌اندازی شده است.

رنگ بندی کوییک آر (QUIK R) را ببینید

تفاوت کوییک ار (Quick R) با کوییک چیست؟

مدل جدیدی از محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در شرکت پارس خودرو تولید و تا پایان سال ۹۸ به بازار عرضه می‌شود.
علی شیخ‌زاده اظهار کرد: با وجود اینکه محصول کوئیک به تازگی در گروه خودروسازی سایپا تولید و عرضه شده اما با توجه به بازخوردهای مناسبی که از مشتریان دریافت شده و همچنین تاکید تیم مدیریتی جدید سایپا بر افزایش رضایتمندی مشتریان، مدل جدیدی از این خودرو در شرکت پارس خودرو تولید خواهد شد.

شیخ زاده با بیان اینکه این مدل از محصول کوئیک با نام کوییک آر (QUIK-R) نام‌گذاری شده است افزود: از آنجا که خودرو کوئیک به دلیل شرایط ظاهری مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جدید تغییراتی در رنگ‌های بیرونی و داخلی این خودرو ایجاد شده تا به جذابیت ظاهری آن افزوده شود.

وی ادامه داد:

به دلیل نگاه سرمایه‌ای به خودرو در سالیان گذشته، “سفید” رنگ غالب در خودروهای کشور بوده است اما گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند جدید و تحول‌گرای خود تصمیم گرفته است تا محصول کوئیک را علاوه بر رنگ‌های معمول، با مدل‌های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی نیز تولید و عرضه کند.

مدیرعامل پارس خودرو گفت: البته به جز تغییر رنگ در بدنه بیرونی و تریم داخلی کوئیک آر (QUIK-R) نسبت به کوئیک (QUIK) برخی آپشن‌ها مانند رینگ آلومینیومی نیز به این خودرو اضافه شده تا به جذابیت ظاهری آن کمک کند.

نظر شما درباره کوییک آر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ßÅÐ ßøy

این الان کجاش موتور قوی داره یا سریعه ؟؟
چرا اسم دیگه انتخاب نکردن 😂😂🤭

Dr. DIM

اسم دیگه انتخاب نکردن چون ماشین همونه فقط رنگش عوض شده، R هم یعنی حذف اول رنگ (Rang) مخ اینا تو نام گذاری منو کشته

MR.CAMPER

میدونی چرا اسم اینو گذاشتن کوییک؟ چون بدون ذره ای فشار و یا حتی چرب کردن میتونی تو ک*ون ملتی فرو کنی که مث یابو برای خریدش صف میکشن
کسی که پول به این ماشینای اشغال میده اونم صفر
بنزین ۳۰۰۰ تومنی که سهله بنزین لیتری ۳۰۰۰۰ تومن حقشه

Amir galaxy

چقدر زشته😕

Milad7

خیلی خیلی زشت و نچسبه 😐

pooria

در نظر داشته باشید این محصول نسبت به کوییک کیفیت بالاتری خواهد داشت و از اونجایی که محصولات رنو در همین خط تولید پارس خودرو تولید میشدند شاهد کیفیت بالاتری نسبت به کوییک سایپا خواهیم بود (البته از این بگذریم که بین زباله و پاکت زباله در ایران یکی رو باید انتخاب کرد)

Chalton

آشغال ترین شرکت های جهان هستی
سایپا و ایران خودرو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)