حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ام وی ام ایکس ۵۵ (MVM X55)‌ به زودی به بازار می آید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

حدودا یک سال پیش بود که در ترنجی برای شما درباره ام‌ وی‌ ام X55 مشخصات فنی و قابلیت‌ها نوشتیم. به تازگی تست درایو ام وی ام X55 برای نمایندگی های شرکت مدیران خودرو در پیست آزادی برگزار شده و حالا مدیران این شرکت، در صفحات مجازی خود خبر از عرضه این کراس اوور چینی در آینده نزدیک داده اند. گفته می شود که ام وی ام ایکس ۵۵ (MVM X55)‌ به زودی به بازار می آید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ام وی ام ایکس ۵۵

ام وی ام ایکس ۵۵

ام وی ام ایکس ۵۵

آن طور که مشخص است، ام وی ام X55 با پیشرانه مشابه به چری تیگو ۷ به بازار ایران می آید. این کراس اوور نشان MVM به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخار با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر مجهز است و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه توان آن را به چرخ های جلو می رساند. این کراس اوور در اصل با نام «چری تیگو ۴» یا «چری ۵X» به بازار کشورهای آسیایی و آمریکای لاتین عرضه شده و حال قرار است تا با تغییر نام به جمع محصولات نشان ام وی ام بپیوندند. با توجه به ویژگی ها و قابلیت های X55 قطعا این خودرو به عنوان گران ترین محصول نشان اختصاصی مدیران خودرو عرضه می شود و از سویی برخی کارشناسان خودرو معتقد هستند که این محصول، با قیمتی مشابه به چری تیگو ۷ به بازار خواهد آمد.

ام وی ام ایکس ۵۵ قرار بود تا در سال های گذشته به بازار ایران بیاید. اما آغاز تحریم ها و تغییر برنامه های شرکت مدیران خودرو باعث شد تا پروژه حضور این کراس اوور چری در ایران به تاخیر بیافتد. از سویی با رونمایی نمونه فیس لیفت چری تیگو ۴ (یا همان ۵X)، مدیران خودرو نمونه جدیدتر این خودرو را به بازار آورد و حال شاهد هستیم که نسخه فیس لیفت این کراس اوور با نام و نشان MVM X55 به خط تولید این شرکت در منطقه تجاری ارگ جدید پیوسته است.

ام وی ام ایکس ۵۵

ام وی ام ایکس ۵۵

سال گذشته برخی مدیران شرکت مدیران خودرو اعلام می کردند که عرضه ام وی ام X55 با ساعت ریموتی مخصوص انجام خواهد شد. در حال حاضر این خودرو با نشان چری در بازار کشورهای دیگر با یک ساعت هوشمند لمسی عرضه می شود که کاربرد ریموت و سامانه کنترل از راه دور را دارد و این امکان را به راننده می دهد، تا با دور بودن از X55 امکان دسترسی و کنترل برخی ویژگی های خودرو را داشته باشد. حال احتمال آن زیاد است که بحث عرضه ام وی ام X55 با این ساعت هوشمند برای مشتریان ایرانی تحقق پیدا کند.

هنوز شرکت مدیران خودرو اعلام نکرده که چه زمانی این خودرو به صورت رسمی رونمایی می شود! از سویی با توجه به تصاویر موجود در فضای مجازی مشخص است که این شرکت برنامه عرضه خودروهایی چون ام وی ام ۳۱۵ پلاس، چری تیگو ۸، ام وی ام X33 جدید، ام وی ام X22 ارتقا یافته و اکسید TX را دارد.

ام وی ام ایکس ۵۵

ام وی ام ایکس ۵۵

برخی احتمال می دهند که مدیران این شرکت به دنبال زمان عرضه مناسب برای محصولات جدیدشان هستند و نمی خواهند تجربه شکست چری آریزو ۶ را دوباره تکرار نمایند. آریزو ۶ که به عنوان جدیدترین سدان چری در ایران شناخته می شود، بهمن ۹۷ با قیمتی فراتر از ۲۸۰ میلیون تومان به بازار کشور معرفی شد و نتوانست در سطح توقع مدیران خودرو، موفقیت در فروش و جذب مشتری را به همراه داشته باشد.

ام وی ام ایکس ۵۵

ام وی ام ایکس ۵۵

مشخصات ام وی ام ایکس ۵۵

  1. ۱- پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو
  2. ۲- ۴۷ اسب بخار با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر
  3. ۳- جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه گتراک
  4. ۴- تنظیم حالت رانندگی
  5. ۵- قابلیت تعویض دنده دستی
  6. ۶- فرمان کمکی برقی
  7. ۷- شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای
  8. ۸- ترمز ABS، EBD و BA
  9. ۹- سیستم کنترل پایداری و هرزگردی
  10. ۱۰- ترمز پارک برقی
  11. ۱۱- اتوهلد
  12. ۱۲- کنترل شروع حرکت در سربالایی
  13. ۱۳- صندلی راننده برقی
  14. ۱۴- تریم داخلی چرم مصنوعی
  15. ۱۵- نمایشگر لمسی با قابلیت انتقال تصویر صفحه تلفن همراه
  16. ۱۶- دوربین ۳۶۰ درجه
  17. ۱۷- کروز کنترل
  18. ۱۸- کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
  19. ۱۹- صفحه نمایش اطلاعات خودرو (جلو آمپر) تمام دیجیتال
  20. ۲۰- کامپیوتر سفر
  21. ۲۱- سنسور باد و دمای لاستیک
  22. ۲۲- استارت دکمه ای
  23. ۲۳- ساعت هوشمند متصل به خودرو
  24. ۲۴- سانروف
  25. ۲۵- سنسور پارک
  26. ۲۶- چراغ روشنایی روز
  27. ۲۷- سنسور نور
    و …

نظر شما درباره ام وی ام ایکس ۵۵ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عـــلـــۍ

Vivo x50 عجب گوشی هست ⁦❤️⁩💜🔥😍

عـــلـــۍ

اوه ببخشید ریلمی x50❤️💜🔥😍

Milad7

با این قیمت ارزش خرید نداره

Mortazavi

عاشقشم
فقط کاش زیر سیصد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)