حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش خانواده هواوی میت ۳۰ تا ۷۵٪ بیشتر از خانواده هواوی میت ۲۰

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | هواوی

در حالی که امریکا هواوی را تحریم کرده است و فروش هواوی در بازارهای جهانی با مشکل مواجه شده است اما به نظر می رسد چینی ها اصلا حتی فکر تسلیم شدن را هم ندارند. طبق گزارشات رسیده فروش خانواده هواوی میت ۳۰ تا ۷۵٪ بیشتر از خانواده هواوی میت ۲۰ بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

فروش خانواده هواوی میت ۳۰

فروش خانواده هواوی میت ۳۰

فروش خانواده هواوی میت ۳۰

تحریم‌های آمریکا علیه هواوی شاید تا حدی مانع از رشد این شرکت شده باشد، اما همچنان به نظر می‌رسد که چینی‌ها عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند. مدیرعامل هوآوی، ریچارد یو، امروز در مراسم رونمایی از میت‌پد پرو و میت بوک دی آمار جالب توجهی را در خصوص فروش محصولات اخیر این کمپانی ارائه کرد.

هوآوی در ۶۰ روز گذشته در کل دنیا بیش از ۷ میلیون دستگاه از سری میت ۳۰ فروخته است. این آمار با توجه به عرضه نسبتا محدود در بسیاری از بازارهای جهانی اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. همچنین باید به رشد سالانه ۷۵ درصدی در میزان فروش سری میت اشاره کنیم، هرچند احتمالا اکثر این دستگاه‌ها در خود کشور چین به فروش رفته است.

ریچارد یو می‌گوید Watch GT 2 نیز عملکرد خوبی دارد. این دستگاه در ۴۵ روز گذشته ۱ میلیون فروش داشته و هوآوی موفق شده که ۳ ماه زودتر از مدل قبلی Watch GT به این موفقیت دست پیدا کند. به گفته آقای یو، این شرکت حالا بزرگ‌ترین تولیدکننده ساعت هوشمند در چین است.

Watch GT 2

Watch GT 2

هوآوی همچنین از نظر سهم بازار در حال حاضر بزرگ‌ترین تولیدکننده تبلت چین است که با اختلافی قابل توجه بالاتر از اپل قرار دارد. این کمپانی انتظار دارد که تا انتهای سال ۲۰۱۹ حدود ۲ میلیون مدیاپد M6 بفروشد و میت‌پد پرو هم در ماه‌های آتی به تحکیم جایگاه هوآوی در بازار تبلت این کشور کمک خواهد کرد.

میت‌پد پرو تبلتی ۱۰.۸ اینچی است که از چیپست Kirin 990 استفاده می‌کند و به قابلیت شارژ سریع بیسیم ۱۵ واتی مجهز شده. به گفته هوآوی این دستگاه قوی‌ترین تبلت دنیای اندروید است و در ابتدای سال ۲۰۲۰ نیز قرار است مدل 5G آن به بازار بیاید.

نظر شما درباره عملکرد هواوی در فروش خانواده هواوی میت ۳۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سردار

بعد یه بنده خدایی می‌گفت حتی میت ۳۰ دست کاربران قرار نگرفته 😐
خدایا چی میشد اون شب پدراشون میخوابیدن دست بکار نمیشدن

android 10

از نظر چالتون اینم تبلیغاته و کسی این گوشیو نخریده اما دوستان بارثاشاپ میت 30 رو به قیمت 7500 میفروشه جالب نیست؟؟

Mahdi

بنظرم میت ۳۰ خیلی زشته

Chalton

طبق اخبار منبع های معتبر 70 درصد فروش هوآوی در چین خلاصه می‌شود اونم به بهانه میهن پرستی و جنگ در مقابل آمریکا،حتی کارمندان دولتی هم باید از برند هوآوی استفاده کنن،جالب نیست اینجور فروش؟؟؟ 7 میلیون میت 30 حدود 6 میلیون عددش در خود چین فروش رفته،محروم از اندروید و سرویس های گوگل،سری اس 10 حدود 70 میلیون عدد فروش داشته (جهانی و اوپراتور ها)تا الان.به این میگن فروش،این عددی که هوآوی اعلام کرده اندازه پیش فروش سری اس 10 هم نمیشه.
واقعیت تلخه ولی بپذیرید🌹

bi taasob

70 میلیون فروش خانواده ی اس…
لینک این خبرو بدید!
بزور خودشون رو میکشن خانواده ی اس به 45 تا 50 میلیون برسن… اونم باااکلی تخفیف ها و انواع و اقسام لوازم هدیه ی جانبی در کشورهای خارجی..
بدید لینک رو

علی شیخ زاده

سری میت ۳۰ انقد جذاب و دوست داشتنیه حقم داره بفروشه خصوصا وقتی قیمتش تو خود چین بسیار بصرفه هست.

Mahdi

در مشخصات و عملکرد بینظیره ولی ظاهرش رو نمی پسندم

Milad7

محصول موفقی بود 🙂

Milad7

منظورم خانواده میت 20 بود

Amir galaxy

واقعا مردم چین عالی‌ان
اگه حمایت این مردم نبود هواوی خیلی افت میکرد…

Dr.Nazer

به‌نظرم بیا با افسون قاچاقی با قاطر بریم چین دم کارخونه شیائومی چادر بزنیم گدایی کنیم تا شاید دلشون واسمون سوخت استخداممون کردن بمون پناهندگی دادن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)