حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه آزمایشی آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۹ به زودی ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ در حال آزمایش است. امروز اما همزمان با ارایه دومین آپدیت آزمایشی اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۱۰ می شنویم که نسخه آزمایشی آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۹ به زودی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نسخه آزمایشی آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۹

 

نسخه آزمایشی آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۹

نسخه آزمایشی آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی نوت ۹

پس از اولین ارایه اندرویدی ۱۰ در اواخر اکتبر، گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس اکنون دومین بتا را دریافت کرده اند که هدف آن برطرف کردن برخی از اشکالات اولیه و نزدیک تر کردن همه چیز است.

نسخه آپدیت اندروید ۱۰ N97 * FXXU1ZSK8 گلکسی نوت ۱۰ در کره جنوبی و هند ارایه می شود و با حجم ۷۷۱ مگابایت وارد بازار می شود. همچنین بسته امنیتی نوامبر را به ارمغان می آورد. عمده تغییرات در اینجا شامل رفع مشکل سوسوی صفحه و نمایشگر همیشه روشن، همراه با بهبود ثبات بلوتوث و ژست های ناوبری اندروید است.

در خبرهای مرتبط، یک پست رسمی در انجمن انجمن اعضای سامسونگ کره جنوبی جزئیات را نشان می دهد که گلکسی نوت ۹ نخستین نسخه آزمایشی اندروید ۱۰ خود را در اواخر این هفته دریافت می کند.

این منبع برنامه دقیقی برای آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ دارد، همچنین خاطرنشان کرد که آپدیت اندروید ۱۰ آزمایشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در صف هستند. طبق معمول، کاربران کره جنوبی در رده نخست قرار خواهند گرفت و سپس کاربران آلمان و امریکا این آپدیت را دریافت می کنند.

شما وارد برنامه های آزمایشی آپدیت نرم افزاری می شوید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

پووووف زود باش باو 😐

Milad7

البته نسخه های ازمایشی پر باگ هستن و من نصب نمیکنم.انشاا….تا اول دی نسخه نهایی ارائه میشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)