حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۱۱ ای (Galaxy S11e) با باتری ۳۷۳۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ

به احتمال زیاد تا سه یا نهایتا چهارماه دیگر باید منتظر عرضه رسمی گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۱۱ به بازار باشیم. امروز درباره عضو ارزان قیمت این خانواده شایعاتی منتشر شده است. گفته می شود که گلکسی اس ۱۱ ای (Galaxy S11e) با باتری ۳۷۳۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد. در ادامه باترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باتری گلکسی اس ۱۱ ای

باتری گلکسی اس ۱۱ ای

باتری گلکسی اس ۱۱ ای

وب‌سایت SafetyKorea، یک باتری را با شماره مدل EB-BG980ABY تایید کرده که یعنی قرار است در یکی از گوشی‌های سامسونگ با شماره مدل G980 مورد استفاده قرار گیرد. گلکسی اس ۱۰ ای سامسونگ که پرچم‌دار مقرون به صرفه سری اس ۱۰ محسوب می‌شود، با شماره مدل SM-G970 روانه بازار شد و خب از همین موضوع نیز می‌توان نتیجه گرفت این باتری قطعا برای گلکسی اس ۱۱ ای (Galaxy S11e) در نظر گرفته شده است.

همچنین تصویری از باتری این گوشی نیز به اشتراک گذاشته شده ولی از کیفیت بالایی برخوردار نیست. با این حال می‌توان دید که توان آن حدودا ۱۴.۳۶ وات ساعت و ولتاژ آن ۳.۸۵ وات است، بنابراین می‌توان گفت ظرفیت باتری ۳۷۳۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

باتری گلکسی اس ۱۱ ای ۲۰٪ بزرگتر از باتری گلکسی اس ۱۰ ای است

اگر این آمار و ارقام درست باشد، به احتمال زیاد شاهد ظرفیت‌های معمول‌تری مانند ۳۸۰۰ یا ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهیم بود که در تبلیغات سامسونگ نیز به آن اشاره شده است. با توجه به اینکه باتری گلکسی اس ۱۰ ای حدودا ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد، بنابراین می‌توان گفت گلکسی اس اس ۱۱ ای حدودا ۲۰ درصد باتری قوی‌تری در اختیار دارد.

از آن‌جایی هم که شکل باتری مربعی شکل است، بنابراین می‌توان گفت سامسونگ در طراحی باتری این گوشی، کاملا طراحی نسل قبل را فراموش کرده و باتری جدیدی را با ظرفیت و شکل متفاوت طراحی کرده است.

برخی از شایعات حاکی از آن است که دلیل بهبود باتری در این گوشی، به نمایشگر ۹۰ هرتزی و پشتیبانی از فناوری ۵G بر می‌گردد که طبیعتا مصرف باتری را افزایش می‌دهند. همچنین گفته می‌شود تمامی مدل‌های گلکسی اس ۱۱ از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کنند. یعنی دیگر مانند سری اس ۱۰، تنها یک مدل ۵G در نظر گرفته نمی‌شود.

شبکه 5G

شبکه 5G

نظر شما چیست؟ گلکسی اس ۱۱ ای می تواند یکی از انتخاب های شما باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali_DJ

سامسونگ در سری اس 11 بیشتر تمرکزش رو برای دوربین گذاشته و مشخصه که بهترین دوربین در بین تمام موبایل ها خواهد بود.
اینم به عشق چالتون گذاشتم که بدونه هیچ دشمنی باهاش ندارم و واسم قابل احترامه.

Naranj

بیشتر منتظر اس ده لایت هستم!

Dr.Nazer

عزیزم هیچ احدی در این سایت به حریم خصوصیت دسترسی نداره این یه اکانت هم مال یه آدم دیگه‌س که فقط اسمش شبیه اکانت توئه. به‌خدا همینه فقط! یه قضیه ساده‌س که واسه خیلی از کاربرای اینجا هم اتفاق افتاده و حل شده. بری پلیس فتا هم نه‌تنها کاری واست نمیکنن بلکه بهت میخندن! انقد مسائل کوچیک و پیش‌پا‌ افتاده رو بزرگ نکن؛ این قضیه هم تا فردا حل میشه.‌..

Dr.Nazer

ترنج‌هات چندتاس الان؟ اگه به ۱۰۰۰ برسه رسیده میشی و دیگه نمیشه فیک‌اِتو زد. اگه اون بیشعورِ علاف به اینکارش ادامه بده تنها کاری که میتونی بکنی اینه که انقد کامنت بذاری و تمام پستارو بخونی که ترنجات برسه به ۱۰۰۰ و رسیده بشی و اون یارو نرسیده بمونه. البته اگه ترنجات کمه راه‌حل‌ عقلانی نیست و باید به آقای عط‌ایی (که الان آفلاینه فک کنم) بگی که جدا پیگیریش کنه. غیر از این دوتا هیچ راه‌حل دیگه‌ای نیست…

BeFair

رفقا من این مطلب رو قبل از پاک سازی دیدم، الانم دیدم

خیلی وقت بود کامنت نذاشته بودم، قدیمی های ترنجی منو میشناسن، خدایی این بچه بازی رو ببرید همون سایتایی که بودید. ترنجی جای نظر دادن حرفه ای هاس، کامنت میذارن عشق می کنی
این بچه بازیا چیه؟ در شان شما نیست خدایی رفقای تازه وارد

m.b

پس باید بدونی این آتیش ها از گور کی بلند میشه داداش…👌

Dr.Nazer

همش از گور من بلند میشه؛ واقعا واسه خودم متاسفم که همش اکانتای فیک اینو اونو میزنم و به همه فحش میدم و خوب بودن یه برند و به همه تحمیل میکنم. واقعا من نمونه بارز یه ترولم، از من درس عبرت بگیرید ای ایها‌ الناس!

Milad7

اووووپس…. 😛

Milad7

فقط منتظر زوم 100 برابری هستم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)