حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هیوندای آزرا ۲۰۲۰ را در تصاویر و تیزر ویدیویی رسمی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | حتما بخوانید، خودرو

هفته پیش بود که در ترنجی با هم هیوندای آزرا ۲۰۲۰ (Azera 2020) را با تغییرات گسترده دیدیم. امروز اما هیوندای آزرا ۲۰۲۰ را در تصاویر و تیزر ویدیویی رسمی دیده شده که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هیوندای آزرا ۲۰۲۰

هیوندای آزرا ۲۰۲۰

هیوندای آزرا ۲۰۲۰

به تازگی عکس های جدیدی از هیوندای آزرا یا همان گرنجور فیس لیفت در فضای مجازی منتشر شده که تعجب همگان را برانگیخته است. حالا شرکت «هیوندای» نیز به صورت رسمی چند تصویر منتشر کرده که می بینیم اطلاعات لو رفته صحیح بوده اند. در برهه ای که اکثر خودروها فیس لیفت های جزئی را تجربه می کنند، این طور به نظر می رسد که هیوندای آزرا ۲۰۲۰ طراحی کاملا جدیدی را تجربه خواهد کرد.

بزرگ ترین تغییر در نمای جلوی خودرو، استفاده از جلوپنجره لوزی شکل است که در خود لامپ های کوچکی را جای داده است. در قسمت عقب خودرو نیز همانند سوناتا، چراغ های جدیدی طراحی شده که در عرض بدنه قرار گرفته اند. در قسمت بالایی این چراغ ها، لایت بار مخصوصی قرار گرفته که به خوبی عرض چراغ ها را نمایش می دهد. در بحث ابعاد، هیوندای آزرا ۲۰۲۰ افزایش طول ۶۰ میلی متر را تجربه کرده تا به طول ۴۹۹۰ میلی متر برسد. فاصله طولی بین محورها نیز ۴۰ میلی متر افزایش یافته تا به گفته هیوندای، آزرای جدید یکی از جادارترین کابین های موجود در سگمنت خود را دارا باشد.

هیوندای آزرا ۲۰۲۰

هیوندای آزرا ۲۰۲۰

کابین خودرو نه تنها بزرگ تر شده، بلکه نسبت به گذشته لوکس تر هم شده است. طبق عکس های منتشرشده، دو نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی برای کابین درنظر گرفته شده و همانند لکسوس LS، تریم کرومی در پنل میانی دیده می شود. کنسول میانی خودرو نیز دارای طراحی جدیدی است و با تریم مخصوص و چرم مزین شده است.

هیوندای آزرا ۲۰۲۰

هیوندای آزرا ۲۰۲۰

دسته دنده نیز اکنون جای خود را به کنترلرهای جدید داده است. هیوندای ویژگی های فنی گرنجور فیس لیفت را منتشر نکرده است اما مدل کنونی آزرا با پیشرانه های متعددی عرضه می شود که از جمله آن می توان به پیشرانه ۲٫۴ لیتری ۴ سیلندر با ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۲۴۱ نیوتن متر گشتاور اشاره کرد.

خریداران می توانند دو پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر با ۲۶۲ اسب بخار قدرت و ۳٫۳ لیتری ۶ سیلندر با ۲۸۶ اسب بخار قدرت را سفارش دهند.

تیزر ویدویی هیوندای آزرا ۲۰۲۰

 

هیوندای آزرا یا گرنجور در بازار کره جنوبی، در حال حاضر نسل ششم خود را سپری می کند و آخرین نسخه آن حدود ۳ سال پیش معرفی شده است، حال شرکت خودروسازی هیوندای احساس می کند که وقت طراحی و راه اندازی نسل جدید این خودرو با تغییراتی اساسی و تحولی بزرگ رسیده است تا بازار فروش خود را بهبود ببخشد، به همین منظور شاهد تغییراتی بنیادین نه تنها در چهره آرایی، بلکه در فرم بدنه هم خواهیم بود که درست همانند نسل جدید هیوندای سوناتا یک فرم کوپه اسپرت چهاردرب به خود گرفته است.

نظر شما درباره هیوندای آزرا ۲۰۲۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

موتور ضعیفی داره
هنوز کره ها یک خودرو با قدرت سرعت بالا تولید نکردن

afsoon

از ایده طراحی جلو پنجره اش خیلی خوشم اومد .

Naranj

طراحی داخلی تر و تمیزی داره

Dr.Nazer

طراحی داخلی عالیه ولی نمیدونم این طراحیای عجیب‌غریب فضایی چیه میزنن واسه نمای بیرونی؟! هرسال که میگذره طراحی ماشینا بیشتر از فرم عامه‌پسند خارج میشه؛ اون از سانتافه و سوناتا اینم از آزرا… خدایی طراحی نسل‌ایِ قبلی بهتر نبود؟..

Milad7

چشماش سگ دارن!

Milad7

ولی پیشرانه اش چنگی به دل نمیزنه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)