حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هیوندای آزرا ۲۰۲۰ (Azera 2020) را با تغییرات گسترده ببینید

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | خودرو

در خانواده محصولات هیوندای سری آزرا (Azera) همواره مورد توجه ویژه این کمپانی بوده و کاربران نیز به آن بیشتر متمایلند. پس از تغییرات قابل توجه در نسل های قبل حالا اما یک طراحی متفاوت و جذاب برای هیوندای آزرا ۲۰۲۰ شاهد هستیم. طراحی Azera 2020 لو رفته و می تواند جالب توجه باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا هیوندای آزرا ۲۰۲۰ (Azera 2020) را با تغییرات گسترده ببینید.

هیوندای آزرا ۲۰۲۰ (Azera 2020)

هیوندای آزرا ۲۰۲۰ (Azera 2020)

هیوندای آزرا ۲۰۲۰ (Azera 2020)

چیزی که با انتشار این تصاویر کاملا واضح است، شباهت این خودرو به نسل جدید هیوندای سوناتا و پیروی از تغییرات هیوندای و دریافت نسل جدید زبان طراحی این شرکت خواهد بود، هرچند در نسل های گذشته تغییرات زیادی میان هیوندای سوناتا و هیوندای آزرا دیده نمی شد، اما حالا باتوجه به تصاویری که از خودروی نسل جدید هیوندای آزرا بدست آمده است، می توانیم تغییرات و تفاوت های خوبی را میان این خودرو و نسل جدید هیوندای سوناتا شاهد باشیم که باعث شده چهره این خودرو کمی عجیب و غریب، اما جذاب و کارزماتیک به نظر برسد.

هیوندای آزرا یا گرنجور در بازار کره جنوبی، در حال حاضر نسل ششم خود را سپری می کند و آخرین نسخه آن حدود ۳ سال پیش معرفی شده است، حال شرکت خودروسازی هیوندای احساس می کند که وقت طراحی و راه اندازی نسل جدید این خودرو با تغییراتی اساسی و تحولی بزرگ رسیده است تا بازار فروش خود را بهبود ببخشد، به همین منظور شاهد تغییراتی بنیادین نه تنها در چهره آرایی، بلکه در فرم بدنه هم خواهیم بود که درست همانند نسل جدید هیوندای سوناتا یک فرم کوپه اسپرت چهاردرب به خود گرفته است.

هیوندای آزرا ۲۰۲۰ (Azera 2020)

هیوندای آزرا ۲۰۲۰ (Azera 2020)

هیوندای آزرا ۲۰۲۰ (Azera 2020)

هیوندای آزرا ۲۰۲۰ (Azera 2020)

با توجه به تصاویر زنده و بدون استتار، مسلما شاهد چهره نهایی این خودرو در نسل جدید خواهیم بود و طی چند ماه آینده باید منتظر معرفی رسمی و ارائه جزییات فنی این خودرو از سوی شرکت خودروسازی هیوندای باشیم. با این وجود می توانیم یک موتور 2.4 لیتری بنزینی چهار سیلندر و همچنین 3 موتور شش سیلندر را برای این خودرو پیش بینی کنیم که برای رسیدن به جزییات آن باید تا معرفی رسمی خودرو از سوی هیوندای صبر کنیم.

نظر شما چیست؟ طراحی هیوندای آزرا ۲۰۲۰ (Azera 2020) را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

طراحی خاص و‌ جالبی داره 👌

Dariushrd

کپی لکسوس هس کجاش خاصه

نیما عرفانی

حس میکنم نمای عقب بی شباهت به زبان طراحیِ محصولات جگوار نیست… اما در مجموع از بین طیف خودروهای هیوندای ، آزرا یکی از گزینه های مورد علاقه ی من هست. رقیب مستقیم این ماشین کیا کادنزا مدل ۲۰۲۰ هستش که دیزاین جذاب تری نسبت به این ماشین داره.

Milad7

خیلی خوشگله… حیف که توی ایران 95 درصد افراد توان خریدش را ندارن…

Milad7

فقط فیس جلوش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)