حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک هشدار مهم درباره نرم افزار گرادیانت (Gradiant)

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، نرم افزار

پنج روز پیش بود که در ترنجی درباره دقت نرم افزار گرادیانت (Gradiant) یا نرم افزار شبیه کدام بازیگرم، مطلبی خواندیم. بیشتر نگرانی ها درباره این نرم افزار، همانند نرم افزار Face App بحث حریم شخصی بود. باید بگویم که هشدار مهم درباره نرم افزار گرادیانت (Gradiant) درباره حریم خصوصی نیست اما درباره پول هست! به نظر می رسد که کاربران زیادی قربانی کسر اعتبار بدون اجازه از حساب کاربری فروشگاه نرم افزاری خود شده اند و این نرم افزار پس از ۳ روز رایگان، مبلغ ۲۰ دلار را از حساب آن ها کم کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره یک هشدار مهم درباره نرم افزار گرادیانت (Gradiant) صحبت کنیم.

آپدیت شد ۲۷ اسفند ۹۸ : آموزش لغو اشتراک نرم افزار گرادیانت Ethnicity Estimate برای جلوگیری از کم شدن اعتبار گوگل پلی یا Apple ID (کلیک کنید)

آپدیت شد ۲۵ اسفند ۹۸ : شبیه کدام قومیت و نژاد هستید؟ ویژگی جدید نرم فزار Gradient (کلیک کنید)

آپدیت شد ۲۶ اسفند ۹۸ : آیا نسخه جدید گرادیانت با ویژگی Ethnicity Estimate برای حریم خصوصی ما نگران کننده است؟ (کلیک کنید)

 

هشدار درباره نرم افزار گرادیانت (Gradiant)

هشدار درباره نرم افزار گرادیانت (Gradiant)

هشدار درباره نرم افزار گرادیانت (Gradiant)

اگر شما نیز این نرم‌افزار را روی گوشی خود نصب کرده باشید حتما می‌دانید که در ابتدای کار نرم‌افزار به شما چند پلن هزینه را پیشنهاد می‌کند که از هفته‌ای سه پوند شروع شد و تا ماهی ۲۰ پوند ادامه دارد. اما برای آزمایش اولیه شما می‌توانید آن را به مدت سه روز و به صورت رایگان روی دستگاه خود نصب داشته باشید.

اما نکته بسیار مهم در مورد این نرم‌افزار این است که اگر شما در حین نصب، مشخصات حساب مالی متصل به حساب کاربری خود در یکی از فروشگاه‌های اپ استور و یا گوگل پلی استور را را به نرم‌افزار معرفی کرده و به آن اجازه تعامل مالی داده باشید، نرم‌افزار پس از سه روز به صورت خودکار اقدام به کسر از حساب شما کرده و مبلغ ۲۰ پوند (یا ۲۰ دلار) که پنل با بیشترین مبلغ است را از حساب شما کم می‌کند.

این اتفاق در حالتی صورت گرفته که شما به نرم‌افزار تأیید تمایل برای ادامه کار و استفاده از آن را نداده‌اید و تولیدکننده به صورت عمدی کدهای اخذ پول از حساب کاربر بعد از سه روز را درون آن جای داده است.

یک هشدار مهم درباره نرم افزار گرادیانت (Gradiant)

یک هشدار مهم درباره نرم افزار گرادیانت (Gradiant)

پس از بررسی ساده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص توییتر می‌توان متوجه شد که کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا با این مشکل روبرو شده‌اند و اگر شما هم از جمله این افراد باشید ممکن است مبلغ خرید نرم‌افزار از حساب‌تان کم شده و هنوز متوجه آن نشده باشید.

طبق قوانین موجود در دو فروشگاه گوگل پلی استور و اپ استور، اگر تراکنش مالی از حساب یک کاربر متصل به این دو فروشگاه و توسط نرم‌افزارها و یا خدمات موجود آنها صورت بگیرد تا ۴۸ ساعت فرصت شکایت و اعتراض به تراکنش وجود دارد که در ادامه می‌توان با تماس مستقیم با تیم پشتیبانی و البته صرف کمی وقت، در صورت احراز به عدم اراده شخصی برای تراکنش، مبلغ مسکوره از حساب را عودت داد و اگر از مدت زمان کسر از حساب این اتفاق توسط Gradient افتاده باشد شما می‌توانید مبلغ را به حساب خود برگردانید و در غیر این صورت شما می‌مانید و پولی که از حساب‌تان کسر شده و دیگر قابل بازگشت نیست.

امیدواریم که این اتفاق برای شما رخ نداده باشد اما حتما این مطلب را برای دوستان خود ارسال کنید که قربانی کم شده ۲۰ دلار یا ۲۰ پوند از حساب کاربری خود نشوند!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr. DIM

ما ک نداریم راحت

android 10

حالا چرا fucking رو سانسور کردین؟؟؟

Milad7

اه بسه دیگه 😐 کاش سرورهای این اپ را مسدود بکنن 😐

Amir galaxy

من نصبش کردم عکس توالت گذاشتم نوشت ninja 😂

Milad7

فقط عکس ابراهیم زاده رو بینید =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)