حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۰ ال جی از این ماه عرضه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، ال‌جی

طبق اخبار جدید مشخص شده که آپدیت آزمایشی اندروید ۱۰ ال جی از ماه جاری میلادی آغاز می‌شود. ظاهرا ال جی می‌خواهد زودتر از هر زمان دیگری آپدیت بعدی اندروید را در اختیار کاربران گوشی‌هایش قرار دهد. آپدیت آزمایشی اندروید ۱۰ ال جی از این ماه عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۰ ال جی

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۰ ال جی

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۰ ال جی

ال جی رسما برنامه‌های خود برای LG OS Preivew Program که اندروید ۱۰ را به گوشی‌های ال جی جی ۸ و ال جی وی ۵۰ می‌آورد اعلام کرده است. نخستین دیوایسی که اندروید ۱۰ آزمایشی ال جی را دریافت می‌کند گوشی مدل G8 و به دنبال آن V50 5G و V50S 5G است.

به گفته‌ی این گوشی‌ساز کره ای٬ ال جی قصد دارد تا پیش از پایان سال 2019 میلادی نسخه‌ی پایداری از اندروید ۱۰ را در اختیار کاربران گوشی‌هایش قرار دهد که می‌تواند یک سنت‌شکنی برای ال جی محسوب شود و شاید هم پایانی بر عملکرد بد آن‌ها با به‌روزرسانی‌های بزرگ اندروید باشد.

این به‌روزرسانی در کنار تمام قابلیت‌های جذابی که اندروید ۱۰ دارد شامل ژست‌های حرکتی جدید٬ مدیریت بهتر حریم شخصی و Digital Wellbeing بهتر٬ می‌تواند از یک رابط کاربری جدید با ظاهری متفاوت نیز بهره‌مند باشد. کاربرانی که می‌خواهند بخشی از این برنامه آزمایشی باشند٬ باید در اپلیکیشن LG Quick Help ثبت نام کنند و منتظر دریافت یک به‌روزرسانی OTA باشند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی آپدیت اندروید ۱۰ را سریع تر از آپدیت های قبلی ارایه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

miui 11 نسخه گلوبالش منتشر شد جناب عطایی…
کمتر از 2 هفته دیگه برای mi 9t و نوت 7 و… میاد…

Dr.Nazer

آقای عطایی جدیدا کامنتارو جواب نمیدین جریان چیه؟😅😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)