حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل هفتم آیپد با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی و اپل A10 فیوژن معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

اپل پس از سرویس آرکید اولین سخت افزار خود را با نام نسل هفتم آیپد رسما معرفی کرد. دقایقی پیش از آیپد 10.2 اینچی جدید با تجهیز به تراشه A10 Fusion و پشتیبانی از قلم Apple Pencil رونمایی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نسل هفتم آیپد

نسل هفتم آیپد

نسل هفتم آیپد

طبق گفته Greg Jozwiak، یکی از مدیران ارشد اپل، آی‌‎پد 9.7 اینچی محبوب‌ترین آی‌پد در جهان هست و اپل نیز بر همین اساس رویه توسعه نسخه بزرگ‌تر آن را با همان قابلیت‌ها در پیش گرفته است. وی مدعی است که آی‌پد 9.7 اینچی هم اکنون توسط 60 درصد از عموم خریداران تبلت در جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

هرچند اپل مدعی است که آیپد 10.2 اینچی جدید را می‌توان نسل هفتم این تبلت نامید، با این حال تنها شاهد برخی تغییرات جزئی نسبت به نسل قبلی هستیم. به عنوان مثال آی‎ پد جدید همان‌طور که می‌توان از نامش نیز حدس زد، به نمایشگری 10.2 اینچی تجهیز گردیده و با انواع کیس کاور و قلم Apple Pencil سازگاری دارد.

تحت هیچ عنوان نمی‌توان این مدل را در دسته آی‌ ‎پد پرو یا آی‌ ‎پد مینی جای داد و تنها می‌توان از آن به عنوان نسخه جدید و بزرگ‌تر آیپد نام برد. در این مدل خبری از کم شدن حاشیه کناری نمایشگر نیست و همچنان شاهد به کار گیری از دکمه فیزیکی هوم با سنسور تاچ آیدی هستیم.

در کنار تراشه A10 Fusion، آیپد 10.2 اینچی جدید دارای دوربین 8 مگاپیکسلی بدون فلاش و جک 3.5 میلی متری صدا است. این تبلت نیز همچون دیگر نسخه‌های آی پد قرار است در دو نسخه وای فای و LTE راهی بازار شود.

آیپد 10.2 اینچی جدید از هم اکنون با پایه قیمت 329 دلاری قابل پیش خرید است. البته اپل برای محیط‌های آموزشی این رقم را تا 299 دلار تقلیل داده است. در نهایت بد نیست که پیش خرید کنندگان میتوانند تبلت خود را از اواخر ماه جاری درب منزل دریافت کنند.

نظر شما درباره نسل هفتم آیپد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)