حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2 با طراحی باریک تر و مجهز به میکروفون و بلندگو دیده شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، هواوی

به‌تازگی تصاویری از ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2 لو رفته و در آن می‌توانیم طراحی باریک‌تر، میکروفون و بلندگوی جدید و هم‌چنین افزایش حجم باتری این ساعت هوشمند را به نسبت نسل قبلی مشاهده کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ساعت هوشمند بعدی هواوی که گفته می شود شاید مجهز به سیستم عامل هارمونی باشد.

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۲ (Huawei Watch GT 2)

هواوی واچ جی تی ۲

هواوی واچ جی تی ۲

به‌تازگی پستی را در WinFuture منتشر شده است که اطلاعات نسل جدید ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت هوشمند قرار است با نام هواوی واچ جی تی ۲ معرفی شود.

ظاهر این ساعت هوشمند بسیار شبیه به نسل پیشین خود است. با این حال به نظر می‌رسد حاشیه‌های زاید اطراف نمایشگر کمتر و اندازه نمایشگر بزرگ‌تر از نمونه قبلی باشد. هم‌چنین طراحی ابن ساعت هوشمند از هواوی واچ جی تی باریک‌تر است و یک بلندگو و میکروفون داخلی جدید در آن به‌کار رفته است. انتظار می‌رود هواوی واچ جی تی ۲ از باتری بزرگ‌تری استفاده کند با این حال هنوز هم نمی‌توانیم سیستم عامل ور او اس (اندروید ور) را مشاهده کنیم.

هم‌چون نسخه‌های قبلی این ساعت هوشمند نیز به وسیله بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل می‌شود، با این حال هنوز مشخص نیست که در این نسل از LTE نیز پشتیبانی خواهد شد یا خیر. هم‌چنین در هواوی واچ جی تی 2 می‌توانیم یک سنسور GPS برای تشخیص موقعیت مکانی و یک سنسور پایش ضربان قلب را هم‌چون نسل قبلی مشاهده کنیم.

این هواوی واچ GT 2 است، باتری بزرگ‌تر، بلندگو و میکروفون بزرگ‌تر و به نظر می‌رسد نمایشگر نیز بزرگ‌تر باشد. هنوز هم سیستم عامل ور او اس (اندروید ور) را اجرا نمی‌کند.

Roland Quandt (@rquandt) September 2, 2019

 

ساعت هوشمند Huawei Watch GT2 در دو نسخه روانه بازار خواهد شد. نسخه اسپورت از بندهای پلاستیکی و نسخه کلاسیک از بندهای چرمی استفاده می‌کند. احتمالا هواوی این ساعت هوشمند را در نمایشگاه IFA معرفی خواهد کرد، با این حال ممکن است این محصول در کنار هواوی میت 30 به صورت رسمی رونمایی شود.

منتظر ساعت هوشمند جدید هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)