حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی انجوی ۱۰ پلاس ۱۵ شهریور با دوربین سلفی پاپ آپ طور معرفی می شود

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

سری هواوی انجوی (Huawei Enjoy) که در بازارهای جهانی اغلب با عنوان هواوی وای (Huawei Y) شناخته می شود، قرار است به زودی پذیرای یک عضو جدید باشد. طبق تیزر ویدیویی جدید می بینیم که هواوی انجوی ۱۰ پلاس ۱۵ شهریور با دوربین سلفی پاپ آپ طور معرفی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

انجوی ۱۰ پلاس

بر اساس ویدیویی که به تازگی توسط هواوی منتشر شده، این گوشی هوشمند جدید با عنوان هواوی انجوی ۱۰ پلاس (Huawei Enjoy 10 Plus) در روز جمعه ۱۴ شهریور در چین رونمایی خواهد شد. این گوشی نیز مانند دیگر محصولات سری، یک گوشی میان رده خواهد بود و برای کسانی طراحی شده که در کنار قدرت سخت افزاری، قیمت نیز برایشان مهم است.

ویدیوی تبلیغاتی که امروز منتشر شده نشان می دهد انجوی ۱۰ پلاس مجهز به دوربین سلفی کشویی بوده و بنابراین هیچ بریدگی و زائده ای در بالای صفحه نمایش آن وجود نخواهد داشت. دوربین پشتی گوشی نیز سه‌گانه بوده و البته این محصول در چندین رنگ مختلف وارد بازار خواهد شد که حداقل چهار تای آن ها در ویدیو دیده می شود. همان طور که اشاره کردیم، این گوشی یک محصول میان رده بوده و نباید انتظار سخت افزاری مانند پرچمدارها را داشته باشیم اما به هر حال قادر خواهد بود نیازهای روزمره اکثر کاربران را به خوبی برطرف کند.

انجوی ۱۰ پلاس

انجوی ۱۰ پلاس

هواوی هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات سخت افزاری انجوی ۱۰ پلاس منتشر نکرده، اما به نظر می رسد قرار نیست هیچ انقلاب و تحول خاصی در این سری رخ دهد. در حال حاضر گوشی هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ (2019 Huawei Y9 Prime) از سری انجوی در بازار وجود دارد که از همین تعداد لنز دوربین در پشت بدنه برخوردار بوده و دوربین سلفی آن نیز مکانیزم کشویی دارد.

مهم‌ترین سؤالی که در مورد خانواده انجوی ۱۰ پلاس ذهن ما را مشغول کرده این است که آیا هواوی در این گوشی از تراشه جدید خود به نام کایرین ۸۱۰ استفاده خواهد کرد یا ترجیح خواهد داد همچنان از پردازنده ۱۲ نانومتری و مقرون به صرفه تر کایرین ۷۱۰ استفاده کند؟

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که انجوی ۱۰ پلاس می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android pie

من میگم همون انر 9ایکس هست فقط طراحی قاب پشتش فرق میکنه

The Destroyer

نه احتمالا با پردازنده کایرین 710 معرفی میشه

android pie

شاید با 810 معرفی شه شایدم 710

afsoon

کایرین ۸۱۰ همین الآنم قدرتمند تر از تمامی چیپ های پردازشی بالا رده هست .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)