حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ایکس تی (Realme XT)‌ را در رندر رسمی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 26 دیدگاه | ریلمی، شایعات

زمانی که شرکت زیر مجموعه ی اوپو یعنی ریلمی (Realme) از گوشی های هوشمند ریلمی ۵ و ریلمی ۵ پرو به ترتیب با دوربین های ۱۲ و ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد و این قول را به طرفداران گوشی های هوشمند خود دارد که تا پایان ماه سپتامبر یک گوشی هوشمند را با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی و نام گوشی ریلمی ایکس تی (Realme XT) به بازار عرضه خواهد نمود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ریلمی ایکس تی (Realme XT)‌ را در رندر رسمی ببینید.

ریلمی ایکس تی (Realme XT)‌

ریلمی ایکس تی (Realme XT)‌

ریلمی ایکس تی (Realme XT)‌

اما خبر تازه در این مورد این است که یکی از مسئولین این شرکت به نام ژو کی چیس رندری رسمی از این گوشی هوشمند را در حساب آنلاین خود منتشر کرده. ظاهر این گوشی هوشمند بسیار شبیه به گوشی ریلمی ۵ و ریلمی ۵ پرو بوده و در آن از یک سیستم چهار دوربینه ی عمودی استفاده شده و تفاوت این گوشی تنها رنگ تازه ی سفید آن می باشد.

اما یک تفاوت مهم دیگر هم در رندر این گوشی دیده می شود و آن عدم حضور حسگر اثر انگشت بر روی درب پشت آن است. گوشی هوشمند گوشی ریلمی ایکس تی قرار است همراه با حسگر اثر انگشت زیر صفحه ی اپتیکال ارائه شود و این بدین معنا بوده که همراه با یک نمایشگر OLED ارائه خواهد شد. اگر اینطور باشد ، این گوشی سنت سری X گوشی های هوشمند این کمپانی که همگی با این حسگر و فناوری ارائه شده اند را حفظ خواهد نمود.

و در مورد دوربین 64 مگاپیکسلی نیز شاید حرف زیادی برای گفتن باقی نمانده باشد زیرا عکس های بسیاری از آن تا امروز در فضای مجازی منتشر شده. این دوربین با حسگر تصویر سامسونگ ISOCELL Bright GW1 ساخته و طراحی شده توسط سامسونگ ارائه خواهد شد و در کنار آن نیز عدسی های دید عریض و تشخیص عمق قرار خواهند داشت. ویژگی که از این گوشی حذف شده لنز تله فوتو بوده و به نظر نمی رسد که دیگر این شرکت بخواهد از آن در دیگر گوشی های آینده ی خود استفاده کند.

نظر شما چیست؟ منتظر ریلمی ایکس تی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

امتیاز دوربین Xperia 1 شد 91
رو دست LG زده

Dr.Nazer

۹۱؟ از آیفون 8 هم پایین‌تره :-/

_V_

با اینکه دکسو مارک معتبر نیست برام ولی الان جای عامر خالیه😂

یا اون ترول سونی ک عروسی گرفته بود از اینکه نوت۱۰ پلاس امتیازش زیاد بالا نرفته و بقیه ازش رد میش

Amir galaxy

عامر جان کجایی؟!
مگه نگفتی امتیاز 120 میگیره؟!
عجب امتیاز شاخی گرفته😑🤚
هر چند که اصلا قبولش ندارم

android pie

استار عامر کجایین ببینین پرچمدارتون چه دوربین خوبی داره میگفتید از رو سامسونگ و هواوی رد میشه درحالی که اندازه میانرده گوگل هم نیست

VB

ارع دیدم منم ۴ ایراد اساسی
یکی همچنان نور گیری ضعیف
زوم خیلی ضعیف
نویز زیاد
الگورتیم بد نرم افزاری
هرچند بوکه خبی هم ندارع

محمود احمدی نژاد

نادان ها تا به سامسونگتون نمره داغون میداد میگفتین دکسو نامعتبره حالا که به اکسپریا ۱ امتیاز پایین داده شده معتبر؟ سونی همیشه غول دوربین و سنسورسازی بوده و هست ، با این امتیازا نمیتونیت خرابش کنین خخخخخ
یکی نیست بگه احمق کور برو گوشی رو بگیر دستت بعد صحبت کن از نزدیک که دوربینش رو ببینی سامبمب و تمام برندای داغون دیگه رو یادت میره خخخخخخخخخخ

android pie

ماهم میگیم که سنسورای سونی خوبن خیلیم خوبن اماسنسورای اکسپریا مال خود سونی نیست

_V_

عامر🤓

_V_

😐*

Mahdi

شد اندازه پوکوفون که من دارمش البته فکر کنم سلفی پوکو بهتر باشه

The Destroyer

پوکوفون رو با کمرای گوگل میشه دوربینش رو از این رو به اون رو کرد. توصیه میکنم حتما امتحانش کنید

Mahdi

آره دارمش خیلی عالیه مخصوصا تو شب

Mahdi

فکر کنم ایراد نرم افزاری باشه اگه بدرد نخور هم باشه نوکیا ۹ هم این حدودا میگیره چون دوربین هردوتاش ساخت زایس هست خیلی ضایع شد

MR.CAMPER

دوربین اکسپریا وان از نوت ۸ دوسال پیش امتیازش پایین تره
گرچه میشه گفت نسبت به ایکس زد۳ و امتیاز ۷۹ یک جهش حساب میشه ولی بازم نرم افزار دوربینش آشغاله
دگزو مارک تو پاراگراف یکی مونده اخر گفته
The Xperia 1 comes with a few pretty unique movie features, including a 21:9 aspect ratio, 24fps recording, and color management presets, which were not assessed under our test protocol. If you think those features could help lift your mobile videography to the next level, the Xperia 1 might well be worth a closer look.

(اکسپریا 1 با چند ویژگی فیلم بسیار زیبا و منحصر به فرد از جمله نسبت ابعاد 21: 9 ، ضبط 24 فریم در ثانیه و از پیش تعیین شده مدیریت رنگ ارائه می شود که تحت پروتکل تست ما ارزیابی نشده اند. اگر فکر می کنید که این ویژگی ها می توانند به افزایش ویدئوگرافی موبایل شما به سطح بعدی کمک کنند ، Xperia 1 ممکن است ارزش نگاه دقیق تری داشته باشد.)
جالبه ویژگی هایی ک سونی به گوشیش اضافه کرده جزو پروتکل های دگزو مارک نیست و برای همینه همیشه تهه جدوله(گرچه عکساش هم دیدم داغونه استفاده از سنسور های کوچیک و نرم افزار اشغالش در عمل گند میزنه به همه چی)
فک کنم کلا سونی واسه خودش میزنه بعد اشتباهم میزنه کلا طبق پروتکل های دگزو کار نمیکنه
گرچه دگزو اصلا منبع معتبری برای من نیست

android pie

این شرکتا دیگه واقعا شورشو دراوردن بابا میانرده 200 دلاری دوربین چهارگانه میخواد چیکار 2 دوربین با سنسور و الگوریتم خوب بزارین دیگه

VB

منم همین عقیده دارم
با گوشی ک خیلی دوربین داره بدم میاد
دیگه نهایت ۳ تا

android pie

پرچمدار تا چهارتا هم باشه مشکلی نیست چون به هر حال 1000 دلار به بالا قیمت دارن باید دوربین خوبی هم داشته باشن ولی میانرده 200 دلاری واسش زیاده

The Destroyer

البته در این مورد شایان ذکرِ که شرکت ها هزینه تحقیق و توسعه رو معمولا رو پرچمدار هاشون اعمال میکنن و الگوریتم تصویر برداری هم شامل همین میشه. پس با بالا تر بردن تعداد دوربین میتونن نتیجه بهتری بگیرن در ازای هزینه کمتر. البته این برداشت و نظر خودمه.

Mohammad 13759

اقای عطایی شرکت Realme یه شرکت مستقل هست و قبل ۲۰۱۸ زیر مجموعه oppo بوده نه Xiaomi

Dr.Nazer

“زمانی که شرکت زیر مجموعه ی شیائومی یعنی ریلمی (Realme) از گوشی های هوشمند ریلمی ۵ و ریلمی ۵ پرو به ترتیب با دوربین های ۱۲ و ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد”

چرا همه ردمی رو با ریلمی اشتباه میگیرن :-/

android pie

بسم الله الرحمن الرحیم به دلیل شباهت اسمی صدق الله العظیم

Mohammad 13759

اقایی عطایی عزیزم ببین،
در تاریخ ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۸ , رئیس سابق شرکت اوپو Oppo و رئیس بخش تجارت خارج از کشور با نام Ski Li با اعلام استعفای رسمی خود از شرکت اوپو و قصد وی برای تأسیس شرکتی با نام رلمی realme به عنوان یک برند کاملاً مستقل، در وب سایت رسمی میکروبلاگینگ چینی Weibo خبر داد. وی افزود: در آینده برند رلمی تمرکز خود را بر ارائه تلفن‌های هوشمند یکپارچه با عملکرد عالی و با طراحی شیک قرار خواهد داد، تا جوانان با زندگی شاد به همراه «فناوری» و «زیبایی» با قیمت مقرون به صرفه تجربه نمایند.
در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۸, رلمی لوگوی جدید را معرفی کرد.

The Destroyer

چه جالب. من تا الان فکر میکردم زیرمجموعه bbk هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)