حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T) با کایرین ۹۸۰ به همراه دوربین چهارگانه و سوراخ نمایشگر رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | هواوی

هواوی همانطور که پیش از این وعده آن را داده بود گوشی هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T) را معرفی کرد. در حقیقت هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T) با کایرین ۹۸۰ به همراه دوربین چهارگانه و سوراخ نمایشگر رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T)

هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T)

هواوی نوا ۵ تی (Nova 5T)

گوشی هوشمند هواوی نوا ۵ تی از صفحه نمایش 6.26 اینچی FHD+ با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و لبه‌های خمیده با یک سوراخ نمایشگر که میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.0 است در قاب جلویی خود برخوردار است.

از جمله مشخصات فنی گوشی هواوی نوا ۵ تی می‌توان به چیپست کایرین ۹۸۰ با معماری ۷ نانومتری با پردازشگر گرافیکی Mali-G76MP10، هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

این گوشی هواوی از اندروید ۹ به‌همراه رابط کاربری EMUI 9.1 به صورت پیش‌فرض بهره‌مند خواهد بود و با توجه به استفاده از فناوری GPU Turbo 3.0 می‌توان انتظار تجربه خوبی را برای گیمرها در هنگام استفاده از آن داشت.

این گوشی هواوی در بخش دوربین مجهز به یک دوربین چهارگانه با برند لایکا است که شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/1.8، یک سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو (از فاصله 4 سانتیمتری) با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.4 و سنسور 2 مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.4 برای ایجاد عمق در تصاویر پرتره است.

هواوی نوا ۵ تی

هواوی نوا ۵ تی

گوشی هواوی نوا ۵ تی همچنین از یک حسگر اثر انگشت در لبه کناری خود برخوردار است که در کمتر از یک ثانیه قفل صفحه نمایش را برای شما باز می‌کند و در قاب پشتی نیز شاهد یک بدنه با شیشه سه‌بعدی و با رنگ گرادیان هستیم.

گوشی هواوی نوا 5T از یک باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است که وظیفه شارژ آن بر عهده یک شارژر سریع سوپر شارژر 22.5 واتی است و بنابر اعلام هواوی در 30 دقیقه ظرفیت باتری را به 50 درصد می‌رساند.

گوشی نوا 5T هواوی در رنگ‌های سیاه، آبی و بنفش و با قیمت 379 دلار از ده روز آینده به بازار مالزی عرضه خواهد شد اما هنوز از تاریخ عرضه آن به بازارهای جهانی اطلاعاتی منتشر نشده است.

نظر شما درباره هواوی نوا ۵ تی با چیپست قدرتمند و دوربین های جذاب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ramin123

همون nova 5 pro بدون صفحه OLED و حسگر زیر صفحه نمایش و با سوراخ صفحه به جا ناچ!!!
عملا گوشی های هواوی رقیب خودشون میشن و همین باعث میشه زود تر قیمت هاش منطقی بشه!!

✔ TVKade

این گوشی همون Honor 20 هست با اسم جدید برای بازار دیگه ای.

ramin123

دقیقا همون نیست، یه سری فرقا داره!! نسبت به Honor 20، دو گیگ رم بیشتر داره و باتریش 250 میلی آمپر کمتره

✔ TVKade

Honor 20/Nova 5T مثل K20/Mi 9T

نیما عرفانی

سری نوا ۵ در کنار سری آنر ۲۰ و آنر وی ۲۰ ؛ تنوع خوبی به همراه داره و دست مشتری رو در انتخاب باز میذاره. مشخصات و دیزاین اکثرشون هم نزدیک به همدیگست و به نسبت قیمتشون قابل قبولِ.

Sheikh-e-tarigh

این حجم از تنوع خدایا خودت ما رو هدایت کن چه گلی به سرم بگیرم؟؟😭😭

chalton

جلوش شبیه a8s سامسونگ هست،واقعاً نمیدونم چرا هوآوی ایده ای از خودش نداره تو طراحی،به هر حال مبارک طرفداراش.

nima.1987

باتری 3750 میلی آمپری هست اشتباه تو متن نوشتین 3500 🙂

Soraygoular

واقعا سیاست هواوی رو درک نمیکنم به نظرم یکی از نوآور ترین شرکت هاست حتی شاید نوآور ترین توی خیلی زمینه ها
ولی توی پرچمدار هاش نه میان رده ها
ولس همانطور که خودمون میدونیم بیشتر فروش هواوی از میان ردست خوب چرا به جای این که ۴ تا سنسوره به درد نخور بزاره نمیاد یکی یا دوتا درست حسابی بزاره ؟ با زوم اوپتیکال و امکانات بهتر و ممکنه قیمت هم حتی کمتر بشه جدا خیلی سیاست هاش رو مخه مثل استفاده کردن از یو اس بی تایپ مایکرو بی وقتی دیگه همه میان رده ها تایپ سی شده بودن هواوی هنوز مایکرو بی بود 😑 تازه چند تا مدلش درست شدن واقعا سیاست بدی داره
البته اینم بگم کسایی که گوشی باز نیستن و اینا هیچی خوب نمیفهمن میبینن تعداد دوربین زیاده قیمت خوبه میخرن میگن واوووو و برای همین میان رده هاش انقدر پر فروشن و پرچم دار های اپل

منتظر میت۳۰ که گوشی واقعیه هواویه

_V_

https://www.instagram.com/p/B1r7_3BH7Yl/?igshid=bgtg0shnehxm

دوستان پست جدید فان و جر دهنده دکتر ناظر رو از دست ندید😂

afsoon

فوق العاده هست با این قیمت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)