حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی می گوید سیستم عامل هونگ منگ سریع تر از اندروید است

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | هواوی

هفته گذشته دونالد ترامپ اعلام کرد که تحریم‌های آمریکا علیه شرکت چینی هواوی به طور موقت رفع شده است و این شرکت می‌تواند به روابط تجاری خود با کمپانی‌های آمریکایی ادامه دهد. اما این موضوع به معنی لغو پروژه ساخت سیستم عامل اختصاصی هواوی نیست و اخیراً بنیان گذار هواوی مدعی شده است که سرعت سیستم عامل HongMeng OS از اندروید و MacOS بیشتر است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

با لغو تحریم‌های آمریکا دیگر محدودیتی برای ثبت لایسنس گوشی‌های اندرویدی ساخت برند هواوی وجود ندارد، اما تحریم‌های دولت آمریکا علیه شرکت هواوی به شکل موقت برداشته است و هر لحظه امکان دارد که با عدم توافق چین و آمریکا جنگ اقتصادی بین این دو کشور تشدید شود و تحریم‌ها مجدداً توسط دولت آمریکا اعمال شود. در همین راستا هواوی همچنان پروژه ساخت سیستم عامل اختصاصی هونگ منگ هواوی را دنبال می‌کند.

حال به تازگی رن ژنگفی، موسس شرکت بزرگ هواوی در بیانیه رسمی اعلام کرده است که سرعت سیستم عامل HongMeng از اندروید و MacOS بیشتر است. در ماه‌های اخیر اطلاعات مختلفی در خصوص سیستم عامل اختصاصی هواوی منتشر شد و به نظر می‌رسد که این سیستم عامل به شکل یک‌پارچه برای تمام دستگاه‌های ساخت هواوی از جمله لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند طراحی شده است، اما تا این لحظه اطلاعات دقیقی از قابلیت‌های این سیستم عامل افشا نشده است.

هواوی

هواوی

اخیراً بنیان گذار 75 ساله هواوی در مصاحبه‌ای با مجله فرانسوی Le Point اعلام کرده است که این سیستم عامل بر روی سوئیچ‌های شبکه، روترها، مراکز داده و گوشی‌های هوشمند کار خواهد کرد. با توجه به این موضوع سیستم عامل HongMeng شباهت بسیار زیادی به سیستم عامل گوگل Fuchsia دارد. آقای رن ژنگفی در مصاحبه خود ادعا کرده است که سرعت سیستم عامل اختصاصی هواوی بیشتر از اندروید گوگل و MacOS است.

بنیان گذار هواوی با بیان این جملات ادعای بسیار بزرگی را مطرح کرده است که اثبات آن کار بسیار دشواری است. این ادعاها باعث شده است تا خوره‌های فناوری برای آزمایش سیستم عامل HongMeng لحظه شماری کنند، اما هواوی تاریخ مشخصی را برای عرضه این سیستم عامل جامع مشخص نکرده است، اما انتظار می‌رود که در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی شاهد اطلاعات بیشتری از این سیستم عامل جنجالی باشیم.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید واقعا سیستم عامل هونگ منگ سریع تر از اندروید است؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

چن بار این خبر میاد

The Destroyer

باید در عمل باز ببینیم چی میشه. بعیده این جوری که شرکت میگه باشه. اگه ساختن سیستم عامل به این راحتی بود که دیگه همه نمیومدن از اندروید استفاده کنن و میرفتن سیستم عامل خودشونو میساختن

نیما عرفانی

🙇

_V_

جناب عرفانی ظهور کردن😅😐

نیما عرفانی

سلام
یه تنه برای سایت سنگ تموم گذاشتیا🙇

_V_

🤷‍♂️

Farcry

تازه خود هوآوی میگه هانگ منگ برپایه اندرویده و میتونه برنامه های اندرویدی رو اجرا کنه.پس الکی داره تز میده که سیستم عامل من از اندروید سریع تره چون مثل IOS یه سیستم عامل جدا و مستقل نیست.

نیما عرفانی

راجع به این موضوع ۱ ماه پیش مفصل بحث و جدل داشتیم ، شما نبودی که در جریان موضوع قرار بگیری.
بی صبرانه مشتاقم سیستم عاملش رسماً معرفی بشه تا بدون اما و اگر مشخص شه ادعای هواوی صحت داره یا خیر.

Star

شاید سریع باشه ولی کارایی اندروید رو فکر نکنم داشته باشه.

Amin

سریع بودن یا نبودنش رو فعلا نمیشه قضاوت کرد ، به نظرم اسم هونگ منگ هم زیاد مناسب سیستم عامل نیست همون ark اگه اشتباه نکنم به نظرم بهتر بود

MohammadFarhaadi

چرا که نه؟!یه زمانی هواوی ادعای پیشرو شدن و جهش در دوربین موبایل رو مطرح کرد خودمن تو دلم میگفتم چه توهمی زدن اینا!!!الان صدر جدول dxo تشریف دارن!اونم در شرایطی که تا قبلش جزء بیست تا برند اول dxo نبودن!الان که میگن سیستم عامل ساخت هواوی اینطوره به واقعیت نزدیکتره تا اون زمانی که ادعای بهترین دوربین موبایلی رو داشت!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)