حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ۶۴ مگاپیکسلی موبایل ریلمی (Realme) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | Realme

می دانیم که موبایل‌های ۶۴ مگاپیکسلی در راه هستند. احتمالا آغازگر این حرکت را بتوان زیربرند اوپو یعنی ریلمی دانست. دیروز بود که در ترنجی کیفیت دوربین ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ را روی گوشی Realme دیدیم. این گوشی هوشمند جدید ریلمی با دوربین اصلی چهارگانه به‌زودی معرفی می‌شود. تصاویر گرفته‌شده با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی این دستگاه، کیفیت خوب تصویربرداری آن را نشان می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا دوربین ۶۴ مگاپیکسلی موبایل ریلمی (Realme) را ببینید.

دوربین ۶۴ مگاپیکسلی موبایل ریلمی (Realme)

دوربین ۶۴ مگاپیکسلی موبایل ریلمی (Realme)

دوربین ۶۴ مگاپیکسلی موبایل ریلمی (Realme)

این تصویر با حسگر ISOCELL Bright GW1 سامسونگ گرفته شده که سنسوری 1/1.72 اینچی با پیکسل سایز ۰.۸ میکرومتر است. به‌لطف فناوری تتراسل (Tetracell) سامسونگ که در آن چهار پیکسل با یکدیگر ادغام می‌شوند، حسگر دوربین می‌تواند در خروجی، تصاویری با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل و پیکسل سایز ۱.۶ میکرومتر ارائه بدهد. درنظر داشته باشید که حسگر GM1 سامسونگ یا حسگر IMX586 سونی، هر دو دارای حسگر ۱/۲ اینچی ۴۸ مگاپیکسلی هستند. حسگر ۶۴ مگاپیکسلی بزرگتر است و باید نور بیشتری بگیرد. درنتیجه نیاز به exposure یا نوردهی بیشتری دارد.

گوشی هوشمند جدید ریلمی با تمرکز بر هوش مصنوعی، قابلیت تشخیص صحنه و گرفتن تصاویر واقعا زنده را دارد. در حال حاضر مشخصات سایر سنسورهای دستگاه جدید منتشر نشده و در دسترس نیست. تصاویر گرفته‌شده با دوربین این دستگاه در توییتر منتشر شده است. پیش‌تر گفته شده بود که سامسونگ و شیائومی نیز در حال توسعه‌ی گوشی‌های هوشمندی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر GW1 سامسونگ هستند.

نمونه عکس گرفته‌شده با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با عکس‌های گرفته‌شده با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی گوشی هوشمند شیائومی ردمی K20 پرو مقایسه شده ‌اند. کاملا مشخص است که با زوم کردن و مقایسه‌ی عکس‌های گرفته‌شده با دوربین گوشی هوشمند ریلمی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی ردمی، عکس‌های گوشی ریلمی از کیفیت و وضوح بالاتری برخوردار هستند.

مقایسه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ریلمی با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی ردمی کی ۲۰ پرو

براساس اعلام ریلمی، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند جدید در نیمه‌ی دوم سال جاری به بازار عرضه‌ شود. اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است. همچنین به‌نظر می‌رسد این گوشی هوشمند ابتدا در بازار چین عرضه شود و سپس در بازارهای دیگری همچون بازار هند در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در عین حال، ریلمی در تلاش است تا گوشی هوشمند ریلمی ایکس را به‌زودی در بازار هند عرضه کند و به نیاز کاربران هندی پاسخگو باشد.

نظر شما درباره کیفیت دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

برند خوبیه امیدوارم توی ایران همه گیر بشه مثل شیائمی

_V_

عجب دوربینی

MohammadFarhaadi

تو چین پرفروشترین برنده در کنار شیائومی و علتش کیفیت و نوآوری بالایه در کنار قیمت پایین.البته یه خبری .ند وقت پیش خوندم که خیز برداشته برای رتبه یک فروش در دنیا و اینکه برند آمریکایی چینیه(هلدینگ bbk) میتونه دست پیدا کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)