حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی دبلیو ۱۰ (LG W10) به همراه ال جی دبلیو ۳۰ (LG W30) و دبلیو ۳۰ پرو رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی

ال جی از خانواده دبلیو (LG W) خود به صورت رسمی رونمایی کرد. ال جی W10 به همراه ال جی W30 و W30 پرو این محصولات را تشکیل می دهند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ال جی دبلیو (LG W)

ال جی دبلیو (LG W)

ال جی دبلیو (LG W)

ال جی از گوشی های سری W رونمایی کرد. ال جی W20 ،W10 و W20 پرو این محصولات را تشکیل می دهند. تمام این گوشی های هوشمند دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هستند و از سیستم عامل پیش فرض اندروید پای بهره می برند. روی پنل پشتی این محصولات شاهد حضور سنسور اثر انگشت هستیم.

ال جی W10

ال جی دبلیو ۱۰ (LG W10)

ال جی دبلیو ۱۰ (LG W10)

ال جی دبلیو ۱۰ (LG W10) از نمایشگر 6.19 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. در بالای این صفحه نمایش شاهد یک برش استاندارد هستیم که دوربین سلفی به همراه فلاش LED را میزبانی می کند. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست مدیاتک هلیو P22 تامین می شود. این پردازنده را 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

این گوشی هوشمند کره ای دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی است. فروش ال جی W10 از تاریخ 3 جولای با قیمت 115 یورو در کشور هند آغاز می شود. این دستگاه با رنگ های بنفش و خاکستری در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ال جی W30

دومین گوشی هوشمند جدید ال جی یعنی ال جی دبلیو ۳۰ (LG W30) دارای صفحه نمایش 6.26 اینچی با رزولوشن HD+ است. این دستگاه از برش نمایشگر قطره ای بهره می برد که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. دوربین اصلی این محصول دارای سه سنسور 12، 13 و 2 مگاپیکسلی است که سنسور آخر برای تشخیص عمق به کار می رود. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول برابر با 130 یورو است.

ال جی W30 پرو

سومین گوشی جدید ال جی یعنی ال جی دبلیو ۳۰ پرو (LG W30 Pro) از صفحه نمایش 6.22 اینچی بهره می برد که درون برش نمایشگر قطره ای آن یک سنسور 16 مگاپیکسلی قرار دارد. قدرت این دستگاه توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 632 تامین می شود که 4 گیگابایت رم آن را همراهی می کند. دوربین اصلی سه گانه این محصول دارای سنسورهای 13، 8 و 5 مگاپیکسلی است.

تیزر معرفی ال جی دبلیو (LG W)

 

نظر شما درباره خانواده ال جی دبلیو (LG W) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayiha

یه پیشرفت بزرگ برای ال جی
سنسور اصلی w30 اسمش imx482 هست
اندروید خام

mostafa67

مثل اینکه ال جی داره یه تکونی میده به خودش ، شاید عالی نباشن اما هم قیمت هم مشخصات هم طراحی هم باطری پیشرفت خیلی خوبی داشته نسبت به میانرده های سابق خودش در کل میتونن جز گزینه های میانرده و پایینرده قرار بگیرن امیدوارم ال جی همین راه رو واسه میانرده و پایینرده هاش ادامه بده…

afsoon

بد نیست اما قیمت گذاری هنوزم بالاس .

Soheil Rezayiha

قبول کن که خیلی رقابتی تر شده
به خصوص w30 که واید ۱۳ با AF داره قابلیتی که پرچمدارا ندارن !!!!
الجی گفته سال بعد میخواد سهم ۲ رقمی تو هند داشته باشه یعنی بالای ۱۰درصد و من به این سری خوش بینم در ضمن یه سری بدی بزرگ دارن
اولی حاشیه زیاد
دومی چیپست مضخرف
سومی رزولوشن پایین

بقیش اوکی هست
عکسای دوربینش هم خوبن نسبت به قیمت
اندروید وان هم هستن ولی من توقع داشتم الجی برنامه ی دوربین خودشو رو اینا نصب کنه
برنامه ی دوربین الجی معرکس

afsoon

همون ردمی ۶ ای و ردمی ۶ و ردمی ۷ هستن با پنجاه دلار قیمت بالاتر .اما درست میگی واسه الجی که پایین رده میداد ۲۰۰ دلار پیشرفت خوبیه

Soheil Rezayiha

در ضمن W30 Pro اسپیکر استریو هم داره …

m.b

فکر کنید یکی تو ایران بخواد اسم سری w30 رو به فروشنده برای خرید بگه:
– سلام
+ سلام
– ببخشید قربان ال‌جی wc (دبلیو سی) دارید…😅
+ نه متاسفانه سرویس بهداشتیمون ساده هست…😂

(صرفاً جهت شوخی)

Amir galaxy

دهنت 😂😂😂😂😂😂

_V_

😂😂😂😂😂😂

The Destroyer

خخخخ. عالی بود

علی شیخ زاده

دبلیو سی😑

_V_

😅

_V_

قیمتش خوبه✌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)