حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده ال جی دبلیو (LG W) با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و دوربین سه گانه ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | ال‌جی

اول هفته بود که در ترنجی خواندیم خانواده موبایل میان رده ال جی دبلیو (LG W) با دوربین سه گانه به زودی در هند ارایه می شوند. به این ترتیب سری W ال جی به زودی عرضه خواهند شد. داشتن باتری‌ غول‌پیکر و دوربین سه گانه قدرت گرفته از هوش مصنوعی از جمله ویژگی‌های گوشی های این سری است. همچنین می دانیم خانواده ال جی دبلیو (LG W) با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و دوربین سه گانه ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره صحبت کنیم.

خانواده ال جی دبلیو (LG W)

بخش موبایل ال جی خود را برای ارائه سری جدیدی از گوشی های هوشمند آماده می‌کند. گوشی های سری W ال جی در حال حاضر مخصوص بازارهای کشور هند در نظر گرفته شده‌اند. اگرچه زمان معرفی و عرضه آن‌ها هنوز مشخص نیست، اما وب سایت ال جی در کشور هند تیزرهایی تبلیغاتی از آن‌ها منتشر کرده و صفحه‌هایی نیز برایشان در فروشگاه آمازون هند در نظر گرفته شده است.

اولین گوشی های سری W ال جی دارای باتری‌های 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی بوده و به صورت پیش‌فرض دارای اندروید 9 پای خواهند بود. تراشه آن‌ها هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما انتظار داریم مجهز به پردازنده‌ای 12 نانومتری با 8 هسته دارای سرعت 2.0 گیگاهرتز باشد. به عنوان تراشه‌ای با مشخصات این چنینی می‌توان به مدیاتک هلیو پی 60 اشاره کرد.

در صفحه نمایش تیزرهای تبلیغاتی گوشی های سری W ال جی در وب سایت ال جی کشور هند، به دوربین اصلی سه گانه آن‌ها اشاره شده که قادر است به لطف بهره‌گیری از هوش مصنوعی، تصاویر پرتره زیبایی گرفته و عکس‌های شفافی در تاریکی شب به ثبت برساند. دوربین سلفی آن‌ها تک سنسور بوده و روی ناچ واقع در لبه بالایی نمایشگر، قرار دارد.

درباره اندازه نمایشگرهای گوشی های سری W ال جی خبری در دسترس نیست، اما طبق تیزرهای تبلیغاتی آن‌ها، در بالای صفحه نمایش یک ناچ کوچک شبیه به قطره آب وجود داشته و کاربر قادر خواهد بود در صورت نیاز آن را مخفی کند. این کار به وسیله پر کردن اطراف بریدگی با رنگ سیاه به صورت نرم افزاری امکان‌پذیر می‌شود.

نظر شما درباره خانواده احتمالی ال جی دبلیو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

خیلی خوبه به امید پیشرفت برندهای با اصالت ولی به نظرم به جای مدیاتک از دراگون استفاده کنه بهتر هست با اینکه این p60به نظرم از کایرین چرت710بهتر هست

_V_

گوشی خوبیه ولی برای موفقیت باید قیمتگذاری درستی انجام بده،،تا مث سامسونگ با افت فروش میانرده و پایینرده مواجه نشه

_V_

سری خوبیه*

amer

دقیقا.واعظی به نظرت m40تو ایران چه قیمتی میفروشن؟

_V_

فکر کنم ۴ میل🤔🤔🤔😐

amer

ممنون جیگرم

Amir galaxy

قبلا گفتم طرفای قیمتa50 هست

amer

ولی به نظرم از a50بهتر باشه البته a50نمیدونم چه قیمت هست

A.m.a

باید ببینیم چه میکند

Amir galaxy

برنامه داره برای گرفتن سهم تو بازار….
ولی به جا مدیاتک اسنپ بزاره و قیمت گذاریش خوب باشه میشه بهش کمی امیدوار بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)