حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9) با نمایشگر تمام صفحه دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 21 دیدگاه | شیائومی

تنها سه روز از زمان آخرین رویداد شیائومی می‌گذرد. در این رویداد شاهد معرفی دستگاه جدیدی نبودیم با این وجود شیائومی اقدام به معرفی سری جدید محصولات خود یعنی شیائومی سی سی (Xiaomi CC) کرد. حال شاهد لو رفتن تصویری منتسب به شیائومی CC9 یکی از اولین محصولات این سری هستیم. طبق این تصویر باید گفت شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9) با نمایشگر تمام صفحه ارایه می شود. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9)

شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9)

شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9)

در ابتدای سال میلادی جاری، برند Redmi به یکی از زیرشاخه‌های مستقل کپمانی شیائومی تبدیل شد. این برند هم اکنون علاوه بر تولید گوشی‌های هوشمند، محصولات دیگری نظیر ماشین‌ ظرف‌شویی و رایانه‌های رومیزی و قابل حمل را نیز در کارنامه خود دارد.

اما ظاهراً شاخه شاخه شدن شیائومی تمامی ندارد و با اعلام لی جون، مدیر عامل شرکت شیائومی، این شرکت قصد دارد به زودی سری محصولات CC را نیز به لیست‌ گوشی‌های هوشمند خود اضافه کند. سری جدید که با همکاری Meitu روانه بازار خواهد شد، بیشتر قشر جوان را هدف گرفته است.

آنطور که پیداست نخستین محصولات این سری CC9e و CC9نام خواهند داشت. CC9e مجهز به نمایشگری دارای ناچ قطره‌ای شکل و دوربین سه‌گانه خواهد بود و به لطف تصاویر لو رفته از این گوشی تقریباً می‌دانیم منتظر چه محصولی هستیم.

اما CC9 مجهز به نمایشگری بدون حاشیه خواهد بود. حتی از حفره نمایشگر نیز خبری نخواهد بود و آن‌طور که پیداست شاهد اسمارت‌فونی با نمایشگر تمام صفحه از سوی شیائومی خواهیم بود. عصر امروز تصویری منتشر شده که با آنچه گفته شد مطابقت دارد و آن را به CC9 نسبت داده‌اند.

همانطور که دیدید، نمایشگر این گوشی حاشیه‌های بسیار باریکی در طرفین دارد. نکته‌ای جلب توجه می‌کند کاهش محسوس حاشیه‌ پایین نمایشگر در مقایسه با سایر پرچمداران روز است و سبب شده نرخ صفحه‌نمایش به بدنه‌ای بیش از 90 درصد را شاهد باشیم.

بر خلاف Redmi K20 و Redmi K20 Pro که مجهز به نمایشگری تقریباً مشابه و دوربین سلفنی جهنده هستند، CC9 مجهز به دوربین با قابلیت چرخش به جلو خواهد بود. بنابراین کاربران قادر خواهند بود با استفاده از دوربین اصلی دستگاه به ثبت تصاویر، حتی در حالت سلفی بپردازند. مشابه این ترکیب را پیش از این در Zenfone 6 ایسوس شاهد بودیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی سی سی ۹ دستگاه موفقی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

واقعا طراحی خیلی زیبایی دارد .خیلی هم بی حاشیه هست .امیدوارم قیمت مناسبی داشته باشه .

_V_

حالا اگه اول این سری معرفی میشد و بعد ایسوس میداد بیرون پدر سایتو با کامنتای گوهربارت در میاوردی

afsoon

بنابر این حرف باشه هواوی سال ۲۰۱۵ گوشی ساخت همینجوری دوربینش میشد .بنا به این حرف باشه آیفون ایکس اسکی کامل از شارپ اس۲ هست .بنابراین باشه نوت ۱۰ کپی پی ۳۰ پرو هست بنا بر این حرف باشه سری ای و ام سامسونگ کپی از ایفون و شیائمی هستن .بیخیال بابا ترول بازی در نیار

_V_

سری ای،ام سامسونگ
سری پی هواوی
کل گوشیای شیائومی
و چندین برند دیگه
همشون سعی کردن دوربین رو اون گوشه ببرن و به نحوی تقلید از اپل
حالا این بین سری پی هواوی از حالت پی۲۰ لایت که خیلی شبیه بود انقدر مجهز کرده که خیلی فرق داره با اپل و البته که این حالت فکر میکنم جای بیشتری برای باتری ایجاد میکنه(نوت ۱۰ چند اقدام مختلف برای باز شدن جا توش صورت گرفته یکیشم اینه)

ایفون ایکس درسته خود ایده ناچ رو از اسنشنال اورد اما فقط ایده نه حالت ظاهری

اما چیزی که واقعا تو این سالها خیلی کپی نابی بود که من دیدم Mi 8 شیائومی بد،،نمیخوای منکر شی که؟

بعدشم همونطور که من گفتم انقدر ب من میگی ترول میدونی معنی ترول چیه اصلا؟بدون اینکه تو نت سرچ کنی!

_V_

بعدشم میدونی چقدر اعصاب خورد کنه داری از گوشی یه برندی کلی تعریف میکنی و نکته هاشو میگی(می میکس ۴) بعد یهو یکی بیاد بزنه تو ذقت بگه برند محبوب خودت فلان؟

afsoon

احتمالا نسخه معمولی با اسنپ۸۵۵ و قیمت ۴۵۰ دلاری بیاد و نسخه eهم با اسنپ۷۳۰ و قیمت ۳۵۰ دلاری .

Amir galaxy

نا.موسا اینارو از کجا در میاری

afsoon

😁مسافر زمانم

_V_

خوشم میاد چند روزه هرکی مخالف ایشون باشه سه تا منفی میگیره

afsoon

من دیدگاهی منطقی و بدون تعصب و براساس بهترین انتخاب ها واسه کاربر ها دارم اما شماها نچ تعصب موج میزنه و حتی وقتی کم میارید از الفاظ زشت و زننده استفاده میکنید .

Amir galaxy

بدون تعصب🤦‍♂️
نا.موسا یکی صورتشو بیاره بزنه تو مشت من

_V_

باشه
بی تعصب 🙂

m.b

تا اونجایی که من دیدم نسخه معمولی با اسنپدراگون 730 و نسخه e با اسنپدراگون 710 یا 712 قرار بود عرضه بشه و قیمتایی که دادی هم اشتباه بود…

Mohammad 13759

رفتم بازار ردمی k20 pro بخرم ولی موجود نبود کلی هم دنبال mi9 explore گشتم پیدا نکردم رفتم گلکسی a9رو خریدم واقعا دوربین ش حرف نداره چیزی که تو واقعیت دیدم عالی بود dxo زده ۸۶ کاملا چرت زده ۱۰۰ رو براحتی باید بگیره سنسور اثر انگشت عملکرده عالی داره دوربین جلو بینظیره عملکردش عالیه عالی واقعا فکر نمیکردم انقدر یه بالا رده خوبی باشه ولی cpu نسبت به هم رده هاش ضعیف تره در استفاده شما دوستان هیچ کم نمیاره ولی در استفاده که من میکنم خیلی طولانی میشه نسبت به s8 که دارم مثال یک ویدئو با کیفیت فول اچ دی بلورای به حجم ۱۲گیگ رو برای تبدیل به فورمت بلوری معمولی دوساعت طول داد ولی s8خودم یک ساعت ده دقیقه هر دو در حالت بهینه قرار داشتن این یک نظر بدون تعصب به برندی خاص ولی واقعا اگه شیائومی پیدا میکرم چی میشد شانس ندارم که.

m.b

شیائومی فیزیکی (از صدقه سری تحریم های آمریکا) کم پیدا میشه…
بیشتر اینترنتی قیمت خوب میشه خرید…
حالا مبارک باشه…
چند خریدید؟

_V_

ای۹ گوشی خوبیه به نظر من فقط ایراداتش مثلا چیدمان دوربینش من از نزدیک که دیدم با حسی که ت عکسا میداد یکم فرق داشت خیلی به چشم میومد و فضای پشتیو اشغال کرده بود
قیمتش هم زیاده
شما که اس۸ داشتید چرا ای۹ خریدید؟

afsoon

مبارکت باشه

Mohammad 13759

ممنون

Mohammad 13759

قیمت : ۵/۳۰۰/۰۰۰ تومان

Mohammad 13759

باطریش واقعا عملکردی عالی داره ۳۸۰۰ میلی اپر واقعی

_V_

“۳۸۰۰ میلی آمپر واقعی”
😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)