حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۵ پرو (Huawei Nova 5 Pro) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | رندر، هواوی

رندرهای هواوی نوا ۵ پرو بر اساس شایعات و شنیده ها منتشر شده که به نظر می رسد اولین نگاه صحیح به محصول آتی هواوی را به ما خواهد داد. این رندرها، رنگ های محصول آینده شرکت هواوی را هم مشخص می کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا هواوی نوا ۵ پرو (Huawei Nova 5 Pro) را ببینید.

هواوی نوا ۵ پرو (Huawei Nova 5 Pro)

هواوی نوا ۵ پرو

هواوی نوا ۵ پرو

هواوی در تاریخ ۳۱ خرداد به صورت رسمی از گوشی های سری نوا ۵ (Nova 5) رونمایی خواهد کرد. تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات زیادی در رابطه با این محصولات در فضای مجازی بودیم و حال رندرهای رسمی هواوی نوا ۵ پرو لو رفته است. رندرهای هواوی نوا ۵ پرو علاوه بر طراحی این گوشی هوشمند، رنگ های آن را نیز مشخص می کند. انتظار می رود گوشی های سری نوا 5 در 3 نسخه شامل نوا 5i، نوا 5 و نوا 5  پرو روانه بازار شوند.

قدرتمندترین نمونه، هواوی نوا 5 پرو خواهد بود که به نظر می رسد در رنگ های سبز، بنفش، نارنجی و مشکی در اختیار خریداران قرار می گیرد. این محصول در دو نسخه مجهز به 128/256 گیگابایت به فروش می رسد که هر دو مدل دارای 8 گیگابایت رم هستند.

از نظر طراحی، این موبایل ها دارای طراحی مشابه با هواوی P30 پرو است. این دستگاه از برش نمایشگر قطره ای بهره می برد؛ با این حال دارای صفحه نمایش خمیده نیست. صفحه نمایش هواوی نوا ۵ پرو دارای حاشیه های کمی بوده و زیر آن سنسور اثر انگشت قرار می گیرد. در بخش پشتی این گوشی هوشمند جذاب شاهد قرارگیری دوربین اصلی چهارگانه هستیم. انتظار نمی رود این محصول مانند هواوی پی 30 پرو دارای قابلیت زوم 10 برابری باشد.

هواوی از سوی گوگل تحریم شده است و این موضوع آینده گوشی های هوشمند آن را در ابهام قرار می دهد. این غول فناوری چینی به احتمال زیاد در آینده نزدیک از سیستم عامل انحصاری خود رونمایی و محصولات جدید خود را به آن مجهز می کند.

نظر شما درباره هواوی نوا ۵ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ronin

رنگاش چه خوشگل و خاصه!

Amir galaxy

عجب چیزی….
هنوز قیمت نوا ۳ بالاس😁
نوا ۵ پرو رو کجای دلم بزارم 😂

_V_

😂😂😂

amer

خدا رحمتش کنه این هم یکی از گوشی های طلایی همراه با سیستم منگ طلایی.انشا…که منگ تبدیل به هنگ نشه.یا خدا

majidbolhasani

آقای آمر Amer خواهشا مسخره نکن یکی باید امثال شما رو مسخره کنه.منگ نشه هنگ یعنی بیچاره یکی باید به من و شما و ما ایرانی ها بخنده و تمسخرمون کنه که دارن تمسخر میشیم وگرنه اگه به جای تمسخر به پیشرفت و تلاش هواوی فکر میکردیم الان خوب بود جی ال ایکس کشور خودمون به جای تعطیل شدن لااقل یک دهم هواوی میبودیم.ما خودمون سرتا پا عیبیم و همش داریم از محصولات اونا(مخصوصا چین و کره جنوبی)استفاده میکنیم بعد جالبش اینه مسخرشون میکنیم غافل از این که اونا دارن ما رو مسخره میکنن و تسخیرمون کردن.عمیقا فکر کن.باشه پسر خوب!

CAT

اعهعععععع از ایسوس کپی کرده طرح پشتشو اععععععععع

CAT

کسی به ایسوس هم رحم نکرد🤣🤣🤣😂😂😂😂😂

majidbolhasani

کجاش رو از ایسوس کپی کرده مرد حسابی برید خجالت بکشید از این ععععععععع گفتنهاتون.یکی باید به ما ایرانی جماعت بکه عععععععععع و مطمئن باش دارن میگن.لامصب چرا این اخلاق گند و بدتون رو کنار نمیزارید اگه بخای حساب کنی تمام گوشیهای تولید تمام شرکت ها سری به سری شبیه هم هستن و فقط یا جای دوربین یا قطر یا رنگ یا جای اسپیکر و یا …… ده تا شباهت دیگه به هم دارن یکی چهارتا دوربین عمودی چینش داره یکی به صورت مربع کنار هم و یه مدل دیگه یا از یه شرکت دیگه به صورت افقی چیدمان داره به جای یادگرفتن از تلاش و کوشش اونا برای جامعه بشری و خیلی محاسنات دیگشون فقط ما ایرانی ها در حالی که هیچ پو… ی نیستیم خودپسندی و مغرور بودنمون باعث شده در دنیای به این بزرگی و عصر دهکده جهانی در بیشتر مسائل و ارتباطات در انزوا باشیم.

Soheil Rezayiha

نوا ۵ لایت: کایرین ۷۱۰
نوا ۵: کایرین ۸۰۰ ( ۷نانومتری و رقیب اسنپ ۷۳۰ )
نوا ۵ پرو : کایرین ۹۸۰

afsoon

۱۴۰۰دلار .

majidbolhasani

afson عزیز لطفا چرت و پرت ننویس و نگو برو سایت خود هواوی یا سایت جی اس ام آرنا رو نگاه کن بعد بیا بگو چقدر قیمت براش گذاشته اگه بگم چه قیمتی براش گذاشته پشمات فر میخوره فکر میکنی چند یورو گذاشتش
برو
برو
برو
برو
برو
برو
۳۹۰ یور که تقریبا میشه کمتر از ۴۵۰ دلار حالا پشمات ریخت یا نه

Taktaz

مرگ بر صهیونیسم!
کاش به جای ناچ از سوراخ نمایشگر استفاده کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)