حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی می گوید خط تولید گوشی های خود را متوقف نکرده است

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | هواوی

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم توقف خط تولید برخی مدل های هواوی توسط فاکسکان به دلیل کاهش سفارش صورت گرفته است‌. امروز اما هواوی می گوید خط تولید گوشی های خود را متوقف نکرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا حکم ممنوعیت داد و ستد شرکت‌های آمریکا با هوآوی را صادر کرد، وضعیت برای کمپانی چینی دستخوش تغییر شد. کاربران به‌دلیل وضعیت نامعلوم این شرکت در آینده، نسبت به خرید دستگاه‌های هوآوی مردد شدند و میزان فروش گوشی‌های این کمپانی در بازار با کاهش چشمگیر همراه شد. از همین رو گزارشات متعددی مبنی بر این موضوع منتشر شد که هوآوی بخشی از تولید گوشی‌های خود در کارخانه فاکسکان را متوقف کرده است، اما هیچگونه اطلاعاتی مبنی بر اینکه این موضوع دائمی یا موقتی است، منتشر نشده، تا زمانیکه مشکلات پیش آمده با دولت آمریکا برطرف شود.

با این حال، کمپانی چینی به صورت رسمی این ادعاها را رد کرده است. سخنگوی رسمی هوآوی گفته است که این موضوع صحت ندارد و سطح تولیدات این شرکت در سطح نرمال و بدون هیچ تغییراتی در مسیر کلی باقی مانده است.

این تصمیم هوآوی می‌توانست تا مشخص شدن وضعیت کار هوشمندانه‌ای قلمداد شود، اما آنگونه که به نظر می‌رسد شهرت این شرکت تحت تأثیر تصمیمات آمریکا دستخوش تغییرات منفی نشده است و حتی عده بسیاری از مردم در خاک ایالات متحده عقیده دارند که در این میان هیچ فعالیت اشتباهی توسط هوآوی صورت نگرفته است و آنها مستحق این تصمیم نیستند و تنها قربانی جنگ تجاری میان چین و آمریکا هستند. با این حال باید دید که در آینده چه در انتظار این شرکت خواهد بود.

به نظر شما آیا هوآوی می‌تواند از تحریم‌های آمریکا جان سالم به در ببرد و یا در نهایت باید مانند همتای چینی خود، ZTE برای نجات خود به یک توافق نه چندان دلچسب با آمریکا تن دهد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohsenHiradian

هواوی راهشو پیدا میکنه چینیا پشتکار زیادی دارن هواوی واسه رسیدن به این جایگاه تلاش کرده امکان نداره یه شبه از دستش بده مطمعنم یا به مذاکره میرسه یا نهایتش دوسال رو با سختی پیش رو میزاره و دوباره به جایگاهش برمیگرده

علی شیخ زاده

اون ۵۹ درصد گویای دیدگاه مردم نسبت به هواویه😊

chalton

هوآوی که دروغ زیاد میگه اگه بعضی از خط تولید گوشی‌هاش رو هم متوقف کرده باشه واسه اینکه هرج و مرج نشه این دروغ رو به صورت رسمی میگه که نه ما توقف تولید نداشتیم😏😏در صورتی که بعضی از خبرگذاری های خارجی تایید کردن و گفتن منبع خبری هاشون به چشم دیدن که توقف تولید داشته.

Arrow

مردم امریکا اشتباه میکنن فکر میکنن هواوی فعالیت اشتباهی نکرده فقط ترولای سامسونگ درست میگن🤣🤣

ronin

در ضمن فقطم‌ اینا در مورد دزدی boe میدونن و مدرکش روی میز ایناس😂😂😂
والا شما در جهل به سر میبرید

Arrow

مدرکای نامرئی خودتونو به سامسونگم بدین شاید بتونه شکایت کنه اخه خودش خبر نداره شماها میدونین🤣🤣🤣

_V_

حکم تو و امثالت مث اینه که فنای لنوو عروسی بگیرن که الجی بهشون پنل منعطف داده و برندشون لپ تاپ منعطف و بزودی گوشی منعطف میده😂

_V_

فوشامو پاک نکردن ولی بحثمو با اینا پاک کردن
😐😐

ronin

دارن دروغ میگن
منتظر بیانیه کارشنایس تبلت بدست منطقی و مابقی کارشناسای بزرگسال سامسونگ میمونیم

_V_

تنت میخاره وقتی بهت کار ندارن نپلک این ورا اس.کل از اول که خبرش اومده من هی میگم نه هیچی نی لغو میشه تحریم ،،عیب نداره خدا بزرگه و…
سسشر تفت نده انقدر مرتیکه

_V_

معلومه فشار زیاد بوده که هرجا میری اسم بکنتو میاری

Amir galaxy

یعنی در این حد گ.ا.ییدمت که همش اسم من رو میاری؟؟
از این به بعد یواش تر باهات رفتار میکنم جوجو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)