حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گوشی میان رده ۲۰۱۹ اچ تی سی با چیپست مدیاتک هلیو پی ۳۵ (Helio P35) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

در سپتامبر گذشته، HTC اعلام کرد که استراتژی خود را در قبال گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ تغییر می‌دهد. بخشی از این استراتژی، افزایش عمر HTC U12 Plus و U12 Life است و اگر می پرسید این یعنی چه باید بگویم که یعنی مدل بعدی آن ها دیرتر معرفی می شوند. همچنین اعلام کرد که آن‌ها بیش از پیش بر گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده تمرکز می‌کنند. در این مدت سکوت و عدم معرفی موبایل های جدید از اچ تی سی حالا وقت آن است که بنچمارک گوشی میان رده ۲۰۱۹ اچ تی سی با چیپست مدیاتک هلیو پی ۳۵ (Helio P35) را ببینید، با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک گوشی میان رده اچ تی سی ۲۰۱۹

بنچمارک گوشی میان رده اچ تی سی ۲۰۱۹

بنچمارک گوشی میان رده اچ تی سی ۲۰۱۹

همانطور که بالاتر می بینید،‌ بنچمارک یک گوشی ناشناخته ‌HTC در سایت GeekBench منتشر شد و گوشی مذکور از تراشه Helio P35 مدیاتک و ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. شماره مدل این گوشی HTC 2Q741 است و بر مبنای اندروید پای اجرا می‌شود. با توجه به مشخصات آن، احتمالا یک میان‌رده جدید این شرکت محسوب می‌شود.

شاید هم این گجت همان مدل مبتنی بر تراشه مدیاتک گوشی مجهز به اسنپدراگون ۷۱۰ است که ماه گذشته بنچمارک آن منتشر شد و احتمالا ‌HTC برای برخی بازارها مدل مدیاتک این گوشی را عرضه می‌کند. در رابطه با این گوشی هنوز نمی‌توانیم به مشخصه‌های دیگری اشاره کنیم. در هر صورت اگر HTC‌ قصد عرضه‌ی آن را داشته باشد، به زودی اطلاعات و تصاویر بیشتری در مورد آن منتشر می‌شود. زیرا حالا که بنچمارک آن منتشر شده، پس بدون شک زمان زیادی به عرضه گوشی مذکور باقی نمانده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید میان رده با چیپست مدیاتک بتواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
A.m.a

برای جلب توجه هم شده باید از اسنپ دراگون استفاده میکرد

Soheil Rezayiha

تو تک هسته ای عملکرد خوبی نداره ولی تو چند هسته ای خیلی بهتر هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)