حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۸ اس (Honor 8s) با قیمت ۱۳۰‌ دلار رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | آنر

آنر 8S با نمایشگر 5.71 رسما معرفی شد. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۹ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنر ۸ اس (Honor 8s) را مرور کنیم.

آنر ۸ اس (Honor 8s)

در گذشته شایعات به معرفی گوشی آنر 8S اشاره کرده بودند و حال این دستگاه در کشور روسیه در معرض دید عموم قرار گرفته است. ابعاد این اسمارت فون برابر با 8.45 × 70.78 × 147.13 میلی متر بوده و وزن آن به 146 گرم می رسد.

در جلوی این محصول شاهد قرارگیری یک صفحه نمایش 5.71 اینچی با برش قطره ای هستیم. رزولوشن این نمایشگر برابر با اچ دی پلاس بوده و از فناوری حالت Eye Protection بهره می برد.

آنر ۸ اس (Honor 8s)

آنر ۸ اس (Honor 8s)

قدرت گوشی هوشمند جدید شرکت آنر را چیپست مدیاتک هلیو A22 تامین می کند. این پردازنده توسط 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. کاربران می توانند در این دستگاه از کارت حافظه خارجی استفاده کنند.

در بخش پشتی آنر 8S دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 به چشم می خورد و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. وظیفه تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری 3020 میلی آمپر ساعتی است.

آنر 8S به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری EMUI 9 بهره می برد. در حالی که این محصول فاقد سنسور اثر انگشت است، به سیستم شناسایی چهره دو بعدی مجهز شده است که در شرایط نوری ضعیف نیز عملکرد خود را حفظ می کند.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون شرکت آنر می توان به جک 3.5 میلی متر هدفون، رادیو FM، بلوتوث نسخه 4.2 و پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G VoLTE اشاره کرد.

این دستگاه که می توان آن را نمونه ای از گوشی هواوی Y5 2019 دانست، در رنگ های مشکی، طلایی و آبی با قیمت 130 دلار به فروش می رسد نظر شما درباره آنر ۸ اس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

چه قدرگوشی با مدیاتک معرفی میشه:/

amer

به خاطر ارزون بودنش هست تا به قول معروف ارزون به دست خریدار برسه

Soheil Rezayiha

گرون
رقیبش Redemi 7

amer

واقعا این سازنده های چینی به احتمال زیاد الزایمر
دارن واقعا در عرض چند هفته چندتا گوشی با طراحی تکراری و سایز تکراری جا داره خسته نباشید بگم به این کارگرای بدبخت با حقوق مفت دارن جون میکنن که هفته به هفته و ماه به ماه گوشی جدید ولی با مشخصات تکراری و طراحی تکراری معرفی میکنن

_V_

حالا به سامسونگ گیر بدید
سامسونگ یه سری ای داره که هر سال همونارو آپدیت میکنه برا اون سال ولی هواوی چی؟انواع و اقسام خانواده و زیر شاخه و فلان
/-:
تازه امسال سری J و On و Core و انگار C ادغام شدن با A و انقدر گوشی داده بیرون

afsoongaregisoo

شیائمی ردمی ۶ آ دقیقا همین مشخصات رو داره و قیمتش هشتاد دلار هست .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)