حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۸ اس (Honor 8s) با چیپست مدیاتک Helio A22 و قیمت ۱۰۰ یورو رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | آنر

یکی از بازارهایی که آنر و هواوی در آن عملکرد مناسبی دارند را می توان بازار اروپا و به خصوص بریتانیا دانست. امروز آنر دستگاه جدیدی در انگلیس عرضه کرده است. این گوشی مثل Honor 20 رده بالا نیست و به زودی به فروش می رسد. گوشی Honor 8S تلفن هوشمند ساده و ارزان قیمتی است که بر روی سایت آمازون با قیمت ۱۰۰ یورو به فروش گذاشته شده است. آنر ۸ اس (Honor 8s) با چیپست مدیاتک Helio A22 و قیمت ۱۰۰ یورو رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

آنر ۸ اس (Honor 8s)

آنر ۸ اس

آنر ۸ اس

گوشی Honor 8S با قیمت بسیار ارایه می شود و دارای صفحه نمایش 5.71 اینچی LCD، پردازشگر MediaTek Helio A22 SoC، رم 2 گیگابایتی، حافظه ی داخلی قابل ارتقای 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری ۳۰۲۰ میلی آمپر است. این گوشی اندروید ۹ و EMUI 9 را اجرا می کند.

اگر در فکر تهیه ی یک گوشی قوی تر هستید، Honor گزینه های دیگری در آستین دارد که شامل تخفیف موبایل های دیگر موجود در بازار آن‌هاست. شما می توانید Honor 10 را با قیمت 249 یورو تهیه کنید. اگر بودجه ی بیشتری دارید می توانید Honor View 20 را با قیمت 369.99 یورو با رم 6 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 128 گیگابایت یا با رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت به قیمت 449.99 یورو حافظه خریداری کنید. در آخر، Honor 10 Lite با تخفیف 169 یورو فروخته می شود.

نظر شما درباره آنر ۸ اس که با قیمت ۱۰۰ معرفی شده است، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

چیپستو نیگا😂
از اسنپ ۶۲۵ کمترع😑

afsoon

این چیپ روی ردمی ۶ ای هست .پنجمارک هم ضعیف تر از اسنپ۶۲۵ هست و حدود ۶۷ هزار میاره .در کل روی ردمی ۶ ای که خیلی روان هست .در کل صد دلار براش زیاده و ردمی ۶ ای فعلا با ۶۷ دلار داره فروش میره و هواوی بخاطر جدید بودن این گوشی و اندورید بروز می‌تونه ۸۰ دلار بزارع

_V_

پشمام!مطمئنی هک نکردن اکانتتو؟حواست هست از هواوی ایراد گرفتی؟😳

afsoon

مگه من ترول هستم ؟ چیزی که واقعیت هست رو من میگم .

_V_

اره یکی تو ترول نیستی یکیم جانی سینز امام جمعس🙏

_V_

فقط ترو خدا الان حملات گسترده ایموجیی انجام نده بذار بدبختا یکم استراحت کنن

Mostafa6t

چند روز بود اصلا آروم و قرار نداشت

امروز به آرامش رسید ..بلاخره یکی دیگه معرفی کرد😂😂😂

_V_

😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)