حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش ۲ میلیون گلکسی A در مدت ۴۰ روز در هند

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | سامسونگ

مشخصا سامسونگ از کم شدن سهمش در هند ناراضی است و دلیل اصلی این کاهش سهم را می توان نفوذ برندهای چینی، به خصوص شیائومی به بازار هند دانست. بازار هند مانند بازار چین بازاری است که حتی ۱۰ دلار تفاوت در قیمت دستگاه می تواند انتخاب نهایی کاربر را تغییر بدهد، به همین دلیل رقابت، مشخصات روی کاغذ و ترندی بودن دستگاه عوامل مهمی در فروش و موفقیت یک برند است. سامسونگ با نوسازی خانواده گلکسی A 2019 خود به نیازهای کاربران توجه ویژه ای داشته و به نظر می رسد که تا حدود مناسبی هم موفق بوده است. امروز درباره فروش ۲ میلیون گلکسی A در مدت ۴۰ روز در هند خبر می رسد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی A50

گلکسی A50

از اواخر سال گذشته میلادی سامسونگ سیاست عرضه میان رده‌های خود را در راستا افزایش فروش در بازار هندوستان تغییر داد؛ حال به نظر می‌رسد که سیاست‌های سامسونگ کار ساز بوده و این شرکت را به اهدافش نزدیک‌تر کرده است. به گفته سامسونگ، این شرکت در مدت 40 روز در کشور هندوستان نزدیک به 2 میلیون دستگاه گوشی‌ هوشمند از خانواده میان رده گلکسی A را به فروش رسانده است.

بالاخره سیاست‌های جدید سامسونگ جواب داد و این شرکت در بازار گوشی‌های میان رده هندوستان در برابر رقبایی مانند اوپو، هواوی و شیائومی حرفی گرفتن دارد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط سامسونگ، این شرکت در مدت 40 روز موفق به فروش دو میلیون دستگاه گوشی هوشمند از خانواده Galaxy A شده است و سود خالص حاصل از فروش این دستگاه‌ها به 500 میلیون دلار می‌رسد؛ البته هدف نهایی سامسونگ کسب درآمد 4 میلیارد دلاری از فروش گوشی‌های هوشمند میان رده گلکسی A برای سال جاری است.

گلکسی ای ۳۰ و گلکسی ای ۵۰

گلکسی ای ۳۰ و گلکسی ای ۵۰

اوایل ماه جاری سامسونگ از میان رده جدید گلکسی A20 رونمایی کرد و این میان رده خوش قیمت هم‌زمان با عرضه جهانی در هندوستان هم عرضه شد. همچنین سامسونگ در ماه مارس میان رده‌های گلکسی A10، A30 و A50 را هم در بازار هندوستان عرضه کرده بود که با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شد. به گفته مسئول مارکتینگ سامسونگ در هندوستان، از ابتدا ماه مارس به مدت 40 روز این شرکت موفق شده است تا دو میلیون دستگاه از میان رده‌های خانواده گلکسی A شامل مدل‌های A10، A30 و A50 را به فروش برساند. درآمد حاصل از فروش این دستگاه‌ها در این 40 روز به 500 میلیون دلار می‌رسد.

گلکسی ای ۶۰ (Galaxy A60) با سوراخ نمایشگر و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود؟

همچنین تیم مارکتینگ سامسونگ در هندوستان معتقد است که با عرضه نسخه‌های جدید میان رده‌های گلکسی A سامسونگ در این کشور، آن‌ها می‌توانند تا پایان سال جاری میلادی به هدف اصلی خود یعنی کسب درآمد 4 میلیارد دلاری دست پیدا کنند. در حال حاضر سامسونگ قصد دارد تا در هفته‌های آینده دو میان رده جدید و خاص سری A یعنی مدل A70 با دوربین سه گانه و مدل A80 با دوربین سلفی چرخان را در بازار این کشور عرضه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ بتواند با خانواده گلکسی A 2019 به بازار بازگردد؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

ای۳۰ و ای ۵۰ رو تست کردم .تنها نقطه مثبتی که دیدم نمایشگر واقعا بی نظیرش بود .اما نقاط ضعف هم زیاد داشت مثل سخت افزار ضعیف .بدنه پلاستیکی افسوس خوردم که چرا از این بدنه استفاده نکرده و اگر میخاسته پلاستیکی کنه چرا مثل پوکوفون جنس بدنه نیست .در کل سامسونگ اگر سری ای رو شیشه و فلز بزنه و از کوالکام سخت افزار بگیره و قیمت رو همین جوری نگه داره می‌تونه انتخابی خوب باشه .

Vahid

ای ۵۰ ک خوبع سخت افزارش
دوربینش هم تست کردم تو سطح a7 ۲۰۱۸ بود و حتی بهتر
صفحه نمایش هم خوب بود ولی همچنان طبیعی نبودن ب قوت خودش باقی هست
یعنی گذاشتم کنار ایفون ۶اس دوستم حرفی برای گفتن نداشت تو دقت رنگ

MohammadFarhaadi

به نظرم سامسونگ جهت تبلیغ این عدد رو خوب نشون داده.ارجاعتون میدم به فروش چهارمیلیونی فقط گوشی ردمی سون شیائ.می در همین مدت تازه اونم موجودی تمام شده.خداییش واقعا هم سرتر از گوشیای سامسونگه و قیمتش هم خیلی پایینتره و در هیچ چیزی سامسونگ بهش برتری نداره.خودم فکر میکردم حداقل تو باطری بهتر باشن وای واقعا تو باطری فقط عدد بزرگ تبلیغ کرده و عملا پنج هزار سامسونگ از سه هزاروپونصد شیائومی کارکرد ضعیفتری داشته.تازه اینم اضافه کنید که شیائ.می واقعا تو سخت افزار سنگ تموم گذاشته از اسنپ دراگون بگیر تا گوریلا گلس و لنزای آیمکس سونی و ایزوسل سامی تا آپشنایی که پرچمدارا هم ندارن مثل ir

chalton

کیفیت ساخت شیائومی رو هیچ وقت با سامسونگ مقایسه نکن،اینجا هم این تبلیغاتی که برای چینی ها میکنی جواب نمیده.

afsoongaregisoo

تا حالا کسی بهت گفته خیلی حرف مفت میزنی؟ بدنه پلاستیکی رو میگی کیفیتش بهتر از فلز و شیشه هست؟ بابا تو دیگه کی هستی همینه که همیشه هر چی گفتی همش منفی بهت میدن.

_V_

شما خودتو کنترل کن

MohammadFarhaadi

چی میگی واسه خودت گوشی صدوپنجاه دلاری شیائومی با گوریلا گلس پنج رو در مقابل پلاستیک ام بیست مقایسه نکنم یا بنچمارک ۱۴۰۰۰۰ ردمی هفت در مقابل هفتاد هزار ام بیست!یا دوربین دوگانه که هیچ حرفی در مقابل ردمی نداره یا باطریش که با پنج هزار دوسوم چهار هزار ردمی اسکرین میده!؟یا قیمت بالاترش رو!؟چی رو دقیقا مقایسش نکنم؟

afsoongaregisoo

من با چیزی که در مورد باطری ۵ هزار سامسونگ گفتی و مقایسه کردی با گوشی ۳۵۰۰ شیائمی و گفتی گوشی شیائمی بهتره باطریش مشکل دارم .دقیقا بگو کدوم گوشی شیائمی؟ چون خودم هم ام ۲۰ هم نوت ۶ پرو هم پوکوفون هم ای۲ هم ای ۲ لایت هم ردمی ۶ ای رو داریم توی خونه .می مکس ۲ هم داشتم .ام ۲۰ حدود ۱۳ تا ۱۳.۳۰ دقیقه با وای فای دوام باطری داره .نوت ۶ پرو و ای ۲ لایت هم حدود ۱۱ ساعت .ای ۲ هم حدود ۸ ساعت و نیم .ردمی ۶ ای هم حدود ۷ ساعت .پوکوفون هم حدود ۱۱.۳۰ .می مکس ۲ هم حدود ۱۵ تا ۱۶ .خب دقیقا بگو ام ۲۰ با باطری ۵ هزار توی عمل از کدوم گوشی شیائمی شکست میخوره اونم با باطری ۳۵۰۰؟

MohammadFarhaadi

شما ام بیست رو با پوکوفون و ردمی شش مقایسه نکن با ردمی هفت یا ردمی هفت پرو یا می نه مقایسه کن متوجه منظورم میشی.اینکه نشد مقایسه که گوشی که بعد از ردمی هفت اومده با ردمی شش مقایسه کنی!

MohammadFarhaadi

در ضمن تو رده پرچمدارا می نه با باطری ۳۳۰۰ مقایسش رو با باطری ۴۱۰۰ اس ده پلاس رو ببین امتیاز ۷۹ اس ده در مقابل امتیاز ۹۷ می نه.ببین چقدر اختلاف بین دو پرچمدار هست در صورتیکه می نه ۸۰۰ میلی آمپر ظرفیت کمتری دازه.

✔ TVKade

سامسونگ در سال 2019 تا این لحظه تعداد 14 تا گوشی غیر پرچمدار معرفی کرده. مقایسه کنید با شیائومی که از اول سال تا الان فقط 4 تا گوشی غیر پرچمدار معرفی کرده.
ردمی نوت 7 بتنهایی توی هند طی یکماه میلیونی فروخته بود.

chalton

چند ماه گیش گفتم سامسونگ سیاستش رو عوض کرده و باید منتظر خبرهای خوبی از برند باشید حالا هم کم کم داره خبرهاش میاد،واقعا عالی👏👏حالا با قیمت بالاتر از چینی ها همچین عددی بفروشی نشان از موفقیت سیاست جدیدت هست.

Naranj

تازه سری M بیشتر هم میفروشه توی هند

Faraz

A50 خریدم فوق العادس باتریش تمام نمیشه انقدر که خوبه …صفحه نمایش فوق العاده ای داره …اسکنر اثر انگشتش روی صفحه هست یکم کند هست نسبت به اثر انگشت فیزیکی….دوربین جلو فوق العاده …دوربین پشت معمولی نسبت به اس ۹ پلاس… کلا نسبت به قیمتش خیلی شیک و با کلاس و کار راه انداز هست هر کسی که میبینه گوشی خوشش میاد… کلا خوبه

Naranj

پس A70 ارزش خرید بالایی داره

vahid abedi

امسال شاهد رقابت شدیدی در بازار هند بین سامسونگ و شیاومی خواهیم بود.

عمده بازار میان رده هند و پایین رده دست شیاوومی و سامسونگه.

هواوی تو بازار هند فعلا از سامسونگ و شیاوومی به صورت محسوسی پایین تر هستش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)