حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ای ۸۰ (Galaxy A80) با دوربین چرخان پاپ آپ طور رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 49 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ امروز از جدیدترین گوشی خود به نام گلکسی A80 رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی ای ۸۰ (Galaxy A80) با دوربین چرخان پاپ آپ طور رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی A80

گلکسی A80

سامسونگ گلکسی ای ۸۰ (Galaxy A80)

کاربران امروزه دوست دارند با گرفتن عکس‎هایی لحظه‎ای از اتفاقات زندگی خود، آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. در واقع حالا از «دوران سلفی» به «دوران زندگی» رسیده‏ایم، زمانی که ارتباطات افراد واقعی‏تر و معنادارتر می‏شود. گوشی گلکسی A80 هم متناسب با همین تحول مجموعه‏ای از نوآوری‏ ها شامل نمایشگر تمام صفحه، اولین دوربین چرخشی سامسونگ و باتری هوشمند را در خود جای داده است.

دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل گفت «کاربران محور همه فعالیت‌های ما هستند. آنها خواهان دستگاه‎هایی متناسب با سبک زندگی خاص خود هستند. سامسونگ با تکیه بر تخصص، ظرفیت جهانی و دانش گسترده درباره کاربران، موقعیتی بسیار مناسب برای برآورده کردن این خواسته ها دارد. گوشی‎های سری A مجموعه‏ای از مدل‏ها را در خود جا داده‏اند تا هر کسی بتواند گوشی متناسب با نیازهای خاص خود را پیدا و علایقش را دنبال کند. گلکسی A80 برای کسانی است که می‏خواهند کاملا وارد «عصر زندگی» شوند».


به عنوان اولین گوشی چرخشی سامسونگ، گلکسی A80 به کاربران امکان می‌دهد تا جهان اطراف خود را ثبت کنند. وقتی حالت سلفی را در گوشی خود انتخاب کنید، سه دوربین اصلی گوشی بطور خودکار از پشت گوشی بالا آمده و می‏چرخند. این مکانیزم نوآورانه باعث می‏شود تجربه‎ای بی‏سابقه از گرفتن عکس‎های سلفی با همان کیفیت دوربین سه‏گانه اصلی داشته باشید.

دوربین 48 مگاپیکسلی این گوشی می‏تواند در هر زمانی از شب یا روز عکس‎هایی کاملا شفاف بگیرد. لنز تشخیص عمق سه بعدی گلکسی A80 می تواند با اندازه گیری عمق اشیا در حالت Live Focus فیلمبرداری کند. وجود لنز فوق عریض هم به شما امکان می‏دهد کل صحنه ه‏ای را که با چشم خودتان می‏بینید در یک عکس ذخیره کنید.

حالت Super Steady برای فیلمبرداری در زمان حرکت به کمک شما آمده و با جلوگیری از لرزش دست، امکان گرفتن فیلم‎هایی بسیار پرهیجان را فراهم می‏کند. قابلیت‎های هوشمند دیگر مانند ارتقای کیفیت عکس (Scene Optimizer) با امکان شناسایی 30 صحنه، و یا تشخیص نقص (Flaw Detection) نیز بصورت خودکار و قبل از گرفتن عکس در بالا بردن کیفیت آن به شما کمک می‌کنند.

تجربه تماشای تصاویر فراگیر

با توجه به چرخشی بودن دوربین‏های پشت گوشی، حالا در گلکسی A80 در واقع اولین نسخه از نمایشگر جدید New Infinity بکار رفته است. این صفحه با اندازه 6.7 اینچ و کیفیت FHD+ Super AMOLED، تصاویر را با جزییاتی کامل پخش کرده و تجربه‏ای کاملا فراگیر را از هر بازی، عکس یا فیلمی در اختیار شما می‏گذارد.

قابلیت Dolby Atmos در گلکسی A80 صدایی بصورت 360 درجه را در زمان استفاده از هدفون یا اسپیکرهای بلوتوثی به گوش شما می‎رساند.

باتری 3700 میلی‏آمپر ساعت در گوشی گلکسی A80 با امکان شارژ سریع 25 وات، می‌تواند مدت بیشتری گوشی شما را روشن نگه داشته و در عین حال بسیار سریع‏تر هم شارژ و آماده استفاده مجدد می‏شود. باتری این گوشی، هوشمند بوده و به مرور عادات روزانه شما و اپلیکیشن‏های مورد استفاده را آموخته و مصرف انرژی گوشی را بهینه می‏کند. وجود حالت Adaptive Saving Mode هم به کاربر اطمینان می‏دهد که باتری در بهینه‏ترین حالت مصرف قرار دارد.

قابلیت هوشمند Intelligent Performance Enhancer در گوشی گلکسی A80 یک نرم‌افزار بهینه‎ساز عملکرد مبتنی بر هوش مصنوعی است که مصرف باتری، CPU و RAM گوشی را بر اساس نوع مصرف خودتان تنظیم کرده و به راه‌اندازی سریع‏تر اپلیکیشن‏های مورد استفاده‏تان کمک می‏کند.

قابلیت Bixby Routines با یادگرفتن الگوهای کاری و تحلیل عادات شما، می‌تواند نیازهایتان و زمان چنین نیازهایی را تشخیص دهد و به این ترتیب فعالیت‎های روزمره و استفاده از اپلیکیشن‏ها را بر اساس همین اطلاعات اتوماتیک می‏کند.

استفاده از پلتفرم امنیتی ناکس سامسونگ به شما امکان می‏دهد تا با خیالی راحت از طریق گوشی گلکسی A80 به اینترنت وصل شوید. در این حالت و با استفاده از Samsung Pass می‏توانید برای ورود به وبسایت‏ها یا اپلیکیشن‏های خاص، بجای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، از تایید هویت بیومتریک گوشی استفاده کنید. وجود اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش هم امکان باز کردن راحت‏تر گوشی را فراهم کرده است.

دسترسی به دستیار هوشمند بیکسبی در این گوشی هم از طریق دکمه مخصوص و هم بدون تماس با گوشی ممکن شده است تا در هر زمانی بتوانید به اطلاعات موردنظر خودتان دسترسی داشته باشید. قابلیت‏هایی مانند Samsung Health هم تجربه شما از گلکسی سامسونگ را کامل می‏کند.

گوشی گلکسی A80 در سه رنگ طلایی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. رنگ طلایی خاص این گوشی رگه‏هایی از صورتی در خود دارد و رنگ سفید آن با آبی ترکیب شده تا متناسب با زاویه تابش نور، انعکاسی متفاوت داشته باشد.

طراحی زیبا و راحت این گوشی باعث می‎شود بتوانید آن را بسیار راحت در دست خود نگه داشته و در حال حرکت از آن استفاده کنید

نظر شما درباره گلکسی ای ۸۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
49 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

خیلی جالب بود و خوشمان آمد، طراحیش بهتر از نمونه های چرخشی و پاپ آپ طور چینیه بنظرم، و قطعا استقبال زیادی ازش میشه، گلکسی a90 معرفی نشده هنوز؟ یا شده من یادم نیس

✔ TVKade

A90 همون A80 هست توی کشورهای مختلف با اسمهای مختلف فروخته میشه.

UnderTaker

فعلا که هنوز نیومده از همین الان شروع کرده به ریپ زدن. خخخخ
لینک فیلمش رو پایین میزارم ، این وقتی کارنکرده اش اینجوریه، دیگه وای به حال اینکه یه مدت هم ازش بگذره. میانرده های آشغال سامسونگ

https://bit.ly/2X0jeHK

vahid abedi

گوشی خیلی جالبی هستش

مبارک خریداراش باسه

انشالله بتوانیم بدون تعصب از تکنولوژی لذت ببریم.

Raminshk

😂عالی بود حتی تو همین فایل گیفی اولی که ترنجی گذاشته گیر داشته موقع چرخش البته نمیخوام بگم نو آوری بدی بوده ولی واقعا نمیتونه ایده آینده داری باشه برای گوشی های سامسونگ

Sample

من که اینو به نسخه‌ی اگزینوس اس۱۰ ترجیح میدم.

pouya

از کی تا حالا میان رده و بالارده و هرچی که اسمش میزاری میتونن بهتر از پرچم دار باشن

_V_

Sample
کسی از تو نظر خواست؟

pouya

به نظر من بیشتر این مدل حالت آزمایشی داره تا اینکه اگه استقبال شه آینده ازش استفاده کنه

✔ TVKade

این دوربین 48 مگاپیکسلی F/2.0 امیدوارم حداقل سنسور سونی باشه نه سامسونگ که روی گوشی 150 دلاریه شیایومیه
هدفون جک حذف
میکرو اس دی حذف
باتری 3700 واسه صفحه 6.7 اینچی
قیمت 700 دلار ناقابل
عجب خر تو خری شده 🤣

_V_

TVKade
خر تو خر نیست ولی بوی سوزش میاد/-:
قیمت بالاش سر صفحه بزرگ New infinity و مکانیزم دوربینشه
هدفونو که شرکتای محبوب شمام حذف کردن گلابی 😄

vahid abedi

ببخشید جسارت بنده رو منتها در برابر توهین و تحقیر به خاطر یک برند خارجی برخی اوقات دیگه مجبور میشم از برخی جملات نا مناسب استفاده کنم.
بازم از همه کاربران منطقی سایت معذرت میخوام بابت جمله ای که در ادامه مینویسم.

کاربر vaez در عالی بودن این گوشی هیچ شکی نیست

منتها بحث سر ادبیات شما هستش نه سامسونگ.

از بوی سوزش استفاده کردین

ولی شرمنده که یاداوری میکنم واقعا تا این حد حس بویایی شما قوی هست که از فرسنگ ها بوی سوزش رو میفهمین؟؟

انسان بوی سوختگی داخل اشپزخانه خونه اش رو به زور حس میکنه.

پس توانایی هاتون ب
قطعا بیشتر از انسان هستش.

و
البته این حس بویایی قوی شما مزیت ارادی نیست ها

غریزی هستش. یعنی بر حسب غریزه حس بویایی در شما ها رو خداوند قوی تر خلق کزده

100 برابر بیشتر از انسان.

و البته شنیدم حس ششم هم دارین. و البته وفاداری شدید که اینم غریزه است

بازم از کاربران معذرت میخوام

Mortazavi

دمت گرممممم

_V_

این یارو چ عشقی کرده 😐📿

Soraygoular

به نظرم سامسونگ سیاست خوبی رو در پیش گرفته این که نوآوری های جدید رو توی میان رده ها تست کنه به جایه پرچمداران و بالاخره توی طراحی هم از اون طراحی مربعی شکل دوربین اون وسط دست کشیده و سنت شکنی کرده نوآوری جالبی داشته آفرین فقط باید یه دستی به طراحی میان رده ها هم بکشه برند های چینی میان رده هاشون عین پرچم داره طراحیشون

Naranj

جالبه دو نکته که ترولها در مورد این مدل گفتند برعکس شد
اولا پردازنده 730 هست نه از سری ۶۰۰
و دوم قاب پشت شیشه و فریم فلزی هست نه پلاستیک
گوشی خوبی هست با چند نواوری تازه در سامسونگ
شارژر هم یک ایراد بود که همیشه گفته میشد که با این شارژر رفع شد
دوربین توف هم گذاشته
رم پایه ۸ و حافظه ۱۲۸ هم قیمت اون رو به صرفه میکنه
نسبت صفحه عالی 85.5
پنل با سوند کستینگ
در نهایت هم منتظر نقدش میشیم تا جزئیات معلوم بشه

The Destroyer

دکتر شما مدل پردازنده شو تو خواب دیدی یا بهت الهام شده؟ تو این متن هیچ چی راجع به پردازنده ننوشته درضمن خود کوالکام گفته گوشی های مجهز به پردازنده های جدیدش آخر 2019 به بازار میان. بعدشم برای یه گوشی با دوربین پاپ آپ نسبت صفحه نمایش به بدنه اگه 85 درصد باشه یعنی فاجعه.می 9 شیائومی با ناچ قطره ای این نسبت رو داره. فک کنم داری اشتباه میکنی نسبت 95 درسته.
قیمتش هم که 700 دلاره یعنی بیش تر از نسخه 5g می میکس 3

_V_

The Destroyer
مگه ما مث توی ترولیم که فقط تو این سایته و منتظره یه خبر ضد برند حریف بیاد و الکی چرت بگه؟gsmarena گفته چیپستو

The Destroyer

ترول کسیه که توی هر پستی بیاد و یه چیزی بنویسه و بیخودی از برند محبوبش تعریف کنه و بقیه برندا رو تخریب کنه. من فکر نمی کنم تا به حال کلا بیشتر از دو یا سه بار نظر نوشته باشم. این شمایی که هر وقت کسی از سامسونگ بد میگه حمله می کنی بهش. بله درسته من از سامسونگ خیلی خوشم نمیاد و اگر هم بخوام نظری بنویسم ناخودآگاه کمی جبهه گیرانه میشه اما این دلیل نمیشه که امثال شما با توهین به دیگران نظر خودتون رو به اون ها تحمیل کنین. در ضمن از دیگر کاربران سایت و کاربر naranj عذر میخوام گویا حرف من اشتباه بود و این گوشی از همون پردازنده 730 استفاده میکنه ولی در مورد بقیه موارد هنوز هم سر حرفم هستم.

Mortazavi

مگه ترول تر از تو هم داریم فیک بی هویت و شخصیت

_V_

چرا این کامنتای مرتضویه رو من ندیدم😂

.Alireza.

یه نکته ای رو اشتباه گفتید کوالاکام درسته گفته اواخر ۲۰۱۹ گوسی با اسنپدراگون ۷۳۰ میاد ولی ربطی به این نداره که A8۰ پردازندش اسنپدراگون ۷۳۰ نباشه

۲ نمونه:اولین گوشی تاشوی جهان پردازندش اسنپدراگون ۸۵۵ هست که قبل از معرفی خود پردازنده تو این گوشی استفاده شد!

اسنپدراگون ۷۱۲ معرفی شد و چند روز بعدش فک کنم Mi9 SE با پردازنده 712 معرفی شد

ولی naranj درست میگه تو یوتیوب بیشتر از اسنپدراگون ۷۳۰ صحبت میکنن تا ۶۷۵ فک کنم همون اسنپدراگون ۷۳۰ باشه

.Alireza.

مگه میشه پردازنده A80 اسنپدراگون ۶۷۵ باشه؟چون A۷۰ پردازندش ۶۷۵ هست پس اصولا A80 باید ۷۳۰ باشه

_V_

علیرضای عزیز،،،خود gsmarena زده Snapdragon 730

The Destroyer

بله حرف شما درسته عذر میخوام

The Destroyer

بله حرف شما درسته عذر میخوام.
با تشکر

Vahid

جالب بود و هست
ولی من حس میکنم این حرکت سامسونگ بیشتر
جنبه قدرت نمایی داشت
ی جور اینکه بگه منم خلاقیت دارم
و نشون داد واقعا داره
چون اگه بخایم منطقی باشیم اسلحه بالا سر سام نبود ک بگن این مدلی بزن و میتونست ی چیزی شبیه a50 بزنه و کمی هم لوکس تر
ولی این حرکت و این مدل سطح توانایی سامسونگ ب رخ کشید ک موفق هم شد
ی جورای بیشتر برای مبارزه با برنده های چینی
با اینکه طرفدار سامسونگ نیستم
ولی باید مدیریت بحران فروش و حرکات برای این بحران رو ستایش کرد
چ‌ جوری با معرفی کلی میان رده
تغییر اسم
کم کردن هزینه و کلی تغییر
کارشون ب نتیجه اگه نرسه ولی تلاششون عالیه
مدیریت بحران کشور ما راست ی ۱۰ اینا هم نیست
کشور ما
در مقابل ی برند

ronin

پشت گوشیو خیلی زشت کرده و به نظرم احتمال خرابیشم از طرحای پاپ اپ دیگه بیشتره
بیشتر بهش میخوره نسخه ازمایشی باشه

chalton

بسیار عالی👏👏👏👏واقعا میان رده لوکسی رو معرفی کرد و با نوآوری هایی که در این گوشی انجام داد چینی هارو با خاک یکسان کرد،فردا چینی ها سریع تقلید میکنن از رو A80,گفتم امسال سال سامسونگه و با تغییر سیاست هایی که انجام داده دوباره فاصله رو با رقباش زیادتر میکنه،چینی ها بدو بدو کنید برید تقلید کنید و بسازید.

علی شیخ زاده

همین مقوله پاپ آپ بودن این گوشی خودش یه تقلید از چینی هاس!
فقط نوآوری سامسونگ چرخان بودن دوربینشه که مکانیزم خیلی جالبیم داره

amer

سخت افزار تکراری.طراحیش هم تقلید کورکورانه از برندهای چینی هست.امیدوارم لااقل از اگزینوس استفاده نکنه و بتونه مثل بقیه از دراگون استفاده کنه.قیمت نجومی نزنه و بدنه پلاستیکی m20با باتری مزخرف شبیه M20انشا.. نداشته باشه

chalton

به امید روزی که سونی رو در جایگاه واقعیش اولی ببینیم که مقام نخست فروش گوشی موبایل رو کسب کرده و طرفداراش رو سرافراز کرده.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. سال 1410،عامر:امسال سال سونی و نوکیاست.
.
.
.
.عامر در 50 سالگی:امسال سال سونی هست.
.
.
.
.عامر در 60 سالگی:خبر جدیدی اومده که سونی قرار دوباره موبایل تولید کنه.
.
.
.
.
عامر در 70 سالگی،امسال سال………
.
.
.
. عامر فوت کرد
.
.
. بلند بگو لا اله الا الله……

chalton

بله بچه ها عامر 70 سال چشم انتظار موند تا سونی برگرده ولی برنگشت،حتی
پارس خزر هم گوشی تولید کرد و فروخت ولی عامر هنوز امید داشت که سونی دوباره گوشی تولید میکنه،

_V_

chalton
دهنت😂😂😂

Vahid

😂

_V_

کدوم کپی پشمک این کلا با می میکس فرق داره سیستمش کشویی کامل نیست یه تیکش میاد بالا در ضمن دوربین اصلیشم میچرخه و سلفی میشه باهاش گرفت!کجای اینا تو می میکس بود چرت و پرت تلاوت میکنب،،،بدنشم شیشس،،،دیزاینشم عالیه!اسنپدراگونم هست،،اکسینوسم بود به شنا ربطی نداشت وقتی برند محبوبت چیپست نداره درباره چیپست انحصاری حرف نزن،همین که اکسینوس ۹۸۲۰ با هسته A75 داره با اسنپ و کرین مبارزه میکنه هرچند تو چیزایی ببازه ولی بازم خیلی نشونه عالییه ا،ه عقل داشته باشی(کاری ندارم معماری و هسته هاش بدتره ولی با همین بدتر بودن داره مبارزه میکنه) سونیم که بره از اسنپ مایه بذاره سنسور دوبینای دوم و سوم و سلفیشم ایزوسل باشه😂اوکی؟

_V_

منفیارو😂بوی سوزش میاد

علی شیخ زاده

بنظرم میانرده یا بهتر بگم بالارده لوکس و جذابیه مشخصات روی کاغذ همه چیز عالیه اگه کیفیت ساخت و تجربه کاربریش هم مثل همین مشخصات باشه که فروش بالایی تجربه میکنه
فقط نکته ای که قابل ذکره اینه که قابلیت های مکانیکی احتمال خرابی بالایی دارن خصوصا دوربین پاپ آپ این گوشی که علاوه بر پاپ آپ بودن چرخان هم هست یه جورایی زیادی پیچیده س و برای هر بار باز و بسته شدن حداقل دو موتور باید فعال بشه

UnderTaker

علی جان همین الانش هم هنوز نيومده داره ریپ میزنه و مشخصه که در مرور زمان ایجاد مشکل میکنه، لینک فیلمش رو در جواب کامنت دوست اولمون گذاشتم.

علی شیخ زاده

راستی قیمت این گوشی اعلام نشده؟

Naranj

700 دلار هست برلی بازار امریکا
در مورد پاپ اپ هم گذشت زمان مشخص میکنه

Sadeghh

گوشی خوبی به نظر میاد
ولی امکان خرابی قسمت مکانیکی دوربینش وجود داره

ARMTIN

680 یورو قیمت A80 هست که هم قیمت با S10e هست…😑

.Alireza.

به نظر میرسه بیشتر برای تست یه سیستم جدید دروبین و طراحی هست مثل قضیه گلکسی A8s که سوراخ نمایشگر تو این گوشی تست شد.حتما در اینده روی این مکانیزم دوربین چرخشی بیشتر کار میشه و هم از نظر طراحی هم از نظر عملکردی اوکی میشه.البته دوربین چرخشی باید کیفیت ساخت خیلی خیلی بالایی داشته باشه یزره اگه از کیفیت ساختش بزنن قطعا تو اینده برای گوشی مشکل دار خواهد بود

من پیشبینی میکنم تو اینده پرچمدار ها دوربین زیر نمایشگر پنهان شده دارن و اسپیکر هم زیر نمایشگر هست و تنها ۱ سوراخ روی لبه گوشی قرار داره که سوکت شارژر هست. میانرده ها هم سیستم A80 رو دارن

_V_

علیرضای عزیز
گوشی های آینده پورت برای شارز هم ندارن و از شارژ بی سیم پیشرفته استفاده میکنن که با وجود فاصله بازهم شارژ میکنه و الان البته یه نمونش ساخته شده

.Alireza.

بعضی از میانرده ها به شدت قوی هستن و دیگه با وجود اونا نیازی به خرید پرچمدار نیس

به نظرم اگه تا الان گوشی به ۳ دسته:پایینرده و میانرده و پرچمدار تقسیم میشدن باید یه دسته بندی دیگه به نام بالارده برای همچین گوشی های گزاشت

vahid abedi

موافقم دوست عزیز.

مخصوصا برای کاربران عادی و سطح متوسط.

واقعا خرید میان رده های قدرتمند نیازهای بالای 90 درصد افراد رو تامین میکنه.

کسایی تحت هر شرایط پرچمدار میخرن که در برخی پارامتر ها دنبال بهترینن. و تحت هر شرایط فلگ شیپ میخرند و یا طبقه مرفه به خاطر عدم مشکل مالی.

من خودم اهل بازی نیستم و چیپ ست های میان رده بازی های ساده ای که دخترم تو موبایلم بازی میکنه رو حتی اسنپ 430 هم جواب میده.

در مورد باتری هم میان رده ها اکثرا سر تر از فلگ شیپها هستند..

صفحه نمایش هم میان رده ها عالی نیستند ولی میتوان میان رده ای با کیفیت صفجه خوب و خیلی خوب پیدا کرد که در برابر عالی بودن پرچمداران قابل استفاده هستس.

فقط صرفا به خاطر در اولویت بودن دوربین جهت عکاسی مجبورا بیشتر از پرچمداران استفاده میکنم.

واقعا اگر میان رده ای دوربین تاپ داشته باشه قطعا به جای پرچمدار میخرم و صرفه جویی اقتصادی میکنم.

منتها بر خلاف نظرات برخی دوستان کیفیت دوربین صرفا مال سخت افزار و سنسور دوربین نیست که اگر اینگونه بود میان رده های زیادی از سنسورهای مشابه پرچمدار استفاده میکنند.

منتها در کنار سنسور دوربین،، کیفیت و نوع لنز و الیگوریتم ها و نرم افزار دوربین و.. خیلی مهم هستش و مجموعا کیفیت عکاسی یک موبایل رو تعیین میکنند.

شما الان سنسور imx600 سونی رو روی مثلا گوشی جی ال ایکس بزارین بدون لنز مناسب و بدون نرم افزار و الیگوریتم های اختصاصی بهینه در بهترین شرایط نمیتونه حتی کیفیتی برابر برا 20 درصد p30 pro یا اس 10 داشته باشه.

Farzad1997

گوشیه خوبیه بخصوص ک طراحی جدیدی داره ولی مطمعنن احتمال خرابیش زیاده همم ک تا دور بین سلفی بالا بیاد یکم طول میکشه ک شاید برا بعضیا مورد قبول نباشه

VB

اینو داده ک اون مشکلاتی ک گفتن دوربینش بده رو تحت شعاع قرار بدع

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)